هفت‌برکه: محمد بهجتی، محمد عباسپور و حسین فیوضات، فوتسالیست‌های نونهال تیم ستاره‌ آبی گراش، به تیم منتخب استان فارس راه یافتند.

14030407 Futsalist 1

به گزارش اکبر خیلتاش، روابط عمومی باشگاه ستاره آبی گراش، این سه بازیکن از تیم ستاره‌آبی در رقابت‌های انتخابی فوتسال استان فارس که طی سه مرحله و بین بیش از ۱۵۰ فوتسالیست نونهال استان فارس برگزار شد شرکت کردند و هر سه توانستند به تیم منتخب استان فارس راه یابند. این تیم منتخب قرار است در مردادماه در جشنواره استعدادهای برتر کشور که در تهران یا اصفهان برگزار خواهد شد، شرکت کند.

‌محمد عباسپور فرزند امرالله، محمد بهجتی فرزند محمدحسن و ‌حسین فیوضات فرزند عبدالرسول است. این سه بازیکن همگی متولد دی سال ۱۳۸۷ هستند.

خیلتاش در گفتگو با هفت‌برکه گفت: از امروز پنجشنبه ۷ تیرماه تمرینات تیم منتخب شروع شد. البته متاسفانه محمد عباسپور به دلایل شخصی و خانوادگی از حضور در تیم انصراف داد اما دو بازیکن دیگر در تمرینات حضور داشتند.

به گفته خیلتاش، بازیکنان باشگاه ستاره آبی در سال گذشته در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال استان فارس نیز با نمایش‌هایی قابل قبولی در رقابت‌ها داشتند.

تکمیل خبر:‌ به گزارش خیلتاش، طی تماسی از استان در عصر پنجشنبه ۷ تیرماه، اعلام شد که محمد بهجتی در میان ۱۲ نفر نهایی تیم منتخب قرار گرفته است.

14030407 Futsalist 2