‌🔆 #خبرگردی هشتگ تازه هفت‌برکه است که ظهر هر روز منتشر می‌شود. در خبرگردی، روزانه چند خبر کوتاه را از گراش و شهرستان‌های همجوار با هم مرور می‌کنیم.

14020915 KhabarGardi Olagh

۱️⃣ثبت‌نام کنکور
📝امشب آخرین فرصت داوطلبان کنکور برای ثبت‌نام آزمون سراسری و همچنین آزمون اختصاصی فرهنگیان است. علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت که تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
☑️ایسنا

‌۲️⃣مسابقه الاغ‌سواری
🫏 با استقبال از مسابقه‌ی الاغ‌سواری بهاری، این بار پس از شب یلدا، روز جمعه ۱ دی‌ماه ساعت ۱ ظهر ، مسابقه الاغ‌سواری همراه با جوایز نقدی و نواختن ساز و نقاره در میدان سوارکاری گراش برگزار می‌شود.
☑️هفت‌برکه
‌‌
۳️⃣چپ کردن اتومبیل در اوز
⚠️ بعد از احداث سرعت‌گیر در بلوار خلیج فارس (ورودی شهر اوز از سمت گراش) کاربران یک شبکه‌ی اجتماعی می‌گویند که در روزهای اخیر در نزدیکی این سرعت‌گیر یک ماشین یخچال‌دار و یک پژو ۴۰۵ از مسیر منحرف شده‌ و چپ کرده‌اند.
☑️هفت‌برکه

‌۴️⃣تیم ملی فوتسال ایران و روسیه در لار
⚽️سالن منیری لار ۲۷ و ۲۸ آذر ۱۴۰۲ میزبان دو مسابقه‌ی فوتسال دوستانه بین ایران و روسیه است. ۲۵ آذر تیم ملی روسیه از دبی به لار و تیم ایران بعد از اردوی ۶ روزه‌ صبح روز ۲۶ آذر از مهرآباد به لار می‌آید.
☑️ فارس

۵️⃣ پاداش صرفه‌جویی برق
💡بر اساس آمار شرکت توانیر، ۳۵ درصد از مشترکان برق خانگی که ۹ میلیون از ۲۶ میلیون هستند با کاهش مصرف برق نسبت به سال گذشته از پاداش صرفه‌جویی برق بهره‌مند شدند.
☑️میلاد لارستان
‌‌
۶️⃣ کمک به زلزله‌زدگان اوز
🏢انجمن خیریه سلمان فارسی اوز در مرحله‌ی چهارم کمک‌های نقدی خود یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان را به حساب ۴۳ نفر از زلزله‌زدگان اوزی واریز کرد، همچنین این انجمن در مرحله‌های اول تا سوم برای ۱۲۰ نفر از سرپرستان خانواده‌های زلزله‌زده در مجموع ۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان واریز کرده بود.
☑️اوز امروز

۷️⃣ثبت‌نام گاز مایع یارانه‌ای ادامه دارد
📝شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که توزیع گاز مایع یارانه‌ای تنها از طریق سامانه دریافت فرآورده‌های نفتی (سدف) انجام می‌شود و متقاضیان همچنان باید در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) ثبت‌نام کنند.
https://www.niopdc.ir/fa/samaneha/sadaf