تلویزیون شهری بوستان یاران با همکاری شهرداری گراش و شرکت کیواناتی فیلم افتتاح شد.

بعد از دو هفته پخش آزمایشی، ساعت ۲۱ یکشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه، تلویزیون شهری بوستان یاران رسماً افتتاح شد. مراسم افتتاح این تلویزیون با حضور مهندس قائدی شهردار گراش و عبدالعلی صلاحی و عبدالرضا هرمزی دو تن از اعضای شورا برگزار شد.

پخش نمایش طنز گروه فجر، گزارش مردمی درباره تلویزیون و نمایش فیلم کوتاه «دریای خاموش» ساخته کیوان محسنی از بخش‌های بود که در افتتاحیه تلویزیون شهری گراش نمایش داده شد. کیوان محسنی مدیر شرکت کیواناتی فیلم بعد از نصب ال‌سی‌دی‌هایی برای پخش تبلیغات در پاساژهای شهر، با نصب تلویزیون شهری فعالیت خود را گسترش داد. کیوان محسنی وعده داد در آینده نزدیک اندازه صفحه نمایش این تلویزیون افزایش یابد.

تلویزیون شهری گراش در گوشه‌ی جنوبی بوستان یاران قرار داد و از هر شب از ساعت بیست و سی تا سی دقیقه بامداد برنامه پخش خواهد کرد. کیوان محسنی مدیر شرکت کیواناتی درباره برنامه‌های تلویزیون شهری گراش گفت: پخش فیلم‌های کوتاه فیلمسازان گراش و تبلیغات مراکز تجاری مهم‌ترین برنامه تلویزیون است. کارتون‌های جذاب خارجی و نماهنگ‌های مجاز نیز در برنامه قرار دارد. با توجه به تجمع خانواده‌ها، جمعه شب‌ها سریال‌های ستایش و مختار از این تلویزیون پخش می‌شود که با استقبال خانواده‌های روبه‌روشده است.

یکی از برنامه‌های خاصی تلویزیون شهری گراش، سریال ماجراهای رسول است. تاکنون دو قسمت از سریال ماجراهای رسول از سوی گروه نمایشی فجر به زبان گراشی تهیه شده است. قسمت سوم این مجموعه به زبان فارسی خواهد بود.

محسنی گفت: تلویزیون فعلی در ابعاد دو متر و یک متر و ۶ سانتی‌متر ساخته شده است اما در شش ماه آینده سعی می‌کنیم ابعاد آن را به دو برابر اندازه فعلی افزایش دهیم.

کیواناتی فیلم پیش از در دو تا پاساژ و بیمارستان امیرالمومنین با نصب تلویزیون‌های LCD نمایش تبلیغات تجاری را آغاز کرده بود.