بستن

واگذاری زمین برای ساخت مجتمع بین‌راهی

هفت‌برکه – گریشنا: با سرمایه‌گذاری یکی از اهالی روستای خلیلی، پمپ‌بنزین و مجتمع بین راهی در مسیر جاده جدید لامرد – ختج ساخته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گراش ، علی هنرور، رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گراش، گفت: از طریق کمیسون ماده ۲۱ و واگذاری طرح‌های غیر کشاورزی، دو هکتار از اراضی ملی دهستان فداغ –خلیلی جهت اجرای طرح مجتمع خدمات – رفاهی بین راهی در محور جدید لامرد – خنج واقع در دهستان فداغ – خلیلی واگذار شد. 

هنرور گفت: «این طرح در مسیر راه جدید خنج به لامرد با سرمایه بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان توسط مجری بخش خصوصی در آینده نزدیک اجرا خواهد شد. در این مجموعه پمپ بنزین، پمپ گاز، نمازخانه، سوپر مارکت، تعمیرگاه، رستوران، سوئیت و محل اقامتی، پارکینگ، امکانات تفریحی پیش‌بینی شده است و حداقل برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد.»

رییس اداره اراضی با استقبال از طرح‌های سرمایه‌گذاری گفت: «با وجود ممنوعیت و محدودیت‌های بهره‌برداری از سفره های آب زیرزمینی و آب‌های سطحی شهرستان برای غالب طرح‌های بخش کشاورزی، علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در منطقه به منظور آبادانی و توسعه و به ویژه ایجاد اشتغال می‌توانند تقاضای خود را جهت طرح و بررسی در کمیسیون‌های مربوطه به اداره امور اراضی جهاد کشاورزی ارائه کنند.»

جاده‌ای مهم در غرب گراش

مجوز این طرح به نام مریم بادپروا صادر شده است. همسر او آقای خلیلی پیگیر این طرح است. خلیلی در گفتگو با گریشنا گفت: «من اهل روستای خلیلی هستم. در کشور امارات و شهر دوبی شاغل بودم. بعد از دپورت شدن از امارات به همراه خانواده به دنبال یک طرح اشتغال‌زایی بودیم. طرح دیگری که پیگیری می‌کنیم طرح گردشگردی در تنگ خور است.»

خلیلی در مورد زمان اجرای طرح گفت: «کارهای مقدماتی انجام شده است و هر وقت جاده آماده شود. یک سال تا یک سال و نیم بعد این مجتمع آماده بهره‌برداری خواهد بود.»

۲۴ کیلومتر از جاده لامرد- ختج – جهرم در محدوده شهرستان گراش و نزدیکی روستاهای حسین‌آباد و خلیلی قرار دارد. این جاده محور اتصال مناطق صنعتی عسلویه، پارسیان و لامرد به مرکز استان فارس و مرکز کشور خواهد بود. کلنگ فاز ۳ این جاده ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ به زمین زده شد. (خبر در گریشنا)

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top