بستن

فریاد انتقام مردم گراش از آمریکا + پیام‌های تسلیت

هفت‌برکه – گریشنا: شهادت سردار اسلام سپهبد قاسم سلیمانی در گراش نیز همزمان با سراسر کشور، همراه با خشم و اندوه بود. 

جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ بعد از برگزاری نماز جمعه، راهپیمایی اعتراضی مردم گراشی از حسینیه اعظم تا تکیه شهدا برگزار شد. همچنین ادارات و نهادهای مختلف با انتشار پیام‌هایی این واقعه را تسلیت گفتند.

تیم فوتبال شهدای گراش نیز در مسابقه این هفته خود در لیگ دسته اول فوتبال فارس به یاد شهید قاسم سلیمانی به میدان رفت.

 

پیام تسلیت فرماندار گراش در پی شهادت سردار سلیمانی

فرماندار گراش در پیامی شهادت سردار بزرگ سپاە اسلام «قاسم سلیمانی» را بە عموم مردم ایران اسلامی تسلیت گفت.

در متن پیام اصغر فرودی فرماندار شهرستان گراش آمده است:

گرچه شهادت، پاداش یک عمر مجاهدت خالصانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راه خدا و برای سرافرازی ایران عزیز بود، ولی فقدان این بزرگ مرد فداکار، قطعا ضایعه‌ای برای جمهوری اسلامی است.

حیات پر برکت سردار سلیمانی سراسر درایت و مجاهدت در راه اعتلای اسلام و عظمت ایران و تقویت جایگاه کشور در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی بود و بی گمان با حضور دیگر پاسداران از جان گذشته و تربیت یافته در مکتب نورانی قرآن پرچم اسلام و شهادت طلبی برافراشته خواهد ماند.

اینجانب شهادت این فرزند برومند انقلاب اسلامی ایران را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء، فرمانده معظم کل قوا، خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت شهید پرور ایران اسلامی، همرزمان و خانواده معزز این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و پاداش الهی را مسألت دارم

اصغر فرودی
فرماندار شهرستان گراش

پیام تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت گراش

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت اجر و پاداش خداوند متعال برای مردان بزرگی است که با سالها مجاهدت مخلصانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین، جان در طبق اخلاص گذاشته اند و دل به معبود داده اند.

به راستی که شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در طول عمر با برکتش بود، با رفتن او کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، و انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.

بدون تردید راه سترگ ایثار و شهادت توسط یاران و فرزندان این مبارز خستگی ناپذیر و سلحشور در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و خون این سردار فداکار و همرزمان او درخت تنومند مقاومت اسلامی را آبیاری خواهد کرد و پیروزی قطعی و نهایی اسلام مقابل جبهه کفر و شرک به زودی محقق خواهد شد.

اینجانب با قلبی داغدار، شهادت انسان ساز و تاریخ ساز این بزرگمرد اخلاص و ایثار را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای و ملت بزرگ ایران و مردم ولایتمدار شهرستان گراش تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش

سرگرد پاسدار مجتبی دهقان

پیام تسلیت رییس دانشکده علوم پزشکی گراش

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

 خبر شهادت فرمانده شجاع و دلیر سپاه اسلام و ایران ، “سردار شهید حاج قاسم سلیمانی” به دست جنایتکاران آمریکایی، ملت ایران و تمام آزادیخواهان و دلبستگان مقاومت را داغدار ، و قلب رهبر معظم و معزز انقلاب را جریحه دار کرد.

یقینا “حاج قاسم” اَجر یک عمر مجاهدت خالصانه ی خود را گرفت و امروز به آرزوی  دیرینه خود رسید. امروز او میهمان اهل بیت علیهماالسلام و شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و ما داغدار آن سردار آسمانی.

 دشمنان اسلام بدانند با به شهادت رساندن این فرمانده رشید اسلام،  عزم ملت ایران برای مبارزه با تروریسم صد چندان برابر خواهد شد و از دشمنان انتقام سختی را خواهند گرفت و این را نیز دشمنان بدانند “پرچم مقاومت” هیچگاه بر زمین نخواهد افتاد و این ملت شجاع تا ریشه کنی تروریسم تا آخرین نفس خواهد ایستاد.

 اینجانب شهادت “سردار سلیمانی” و “شهدای همراهش” در این جنایت تروریستی را به محضر رهبر معظم و معزز انقلاب و ملت عزیز ایران تبریک و تسلیت می گویم و ادامه ی راه با عزّت و عُلوّ درجات این شهید عزیز را از خدواند بزرگ خواستارم.

دکتر احمد عبدالهی
رییس دانشکده علوم پزشکی گراش

 

پیام تسلیت شورای اسلامی شهر گراش

” مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا”
شهادت مظلومانه سپهبد سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق شد.
حاج قاسم سلیمانی که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی امریکایی به یاران شهیدش پیوست. ذرات مطهر خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد.
شهادت این الگوی مجسم اخلاص، شجاعت و انسانیت را به محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می گوییم. از خداوند متعال برای سردار محبوبمان شهید سلیمانی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر و اجر مسالت داریم.

شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش

پیام تسلیت شهردار گراش

  « إنا لله وإنا إلیه راجعون »
با صلوات بر محمد و آل محمد و با درود به ارواح طیبه شهیدان و امام شهیدان، عروج عاشقانه سردارسرافرا اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛اسطوره مقاومت و مرد خستگی ناپذیر جنگ با کفار و شهدای همراه ایشان به سوی معبود را به امام زمان(عج) ، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، خانواده آن شهید بزرگوار و ملت سرافراز و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال رحمت و مغفرت واسعه را برای روح پرفتوح آن شهیدان بزرگوار و صبر و بردباری برای خانواده معظم ایشان مسئلت می‌نمایم.
باشد که حضرت حق آن سردار مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به پاس این خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه ایشان در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند. إن شاء الله

ابراهیم خداشناس
شهردار گراش

پیام تسلیت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گراش

بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت هنر مردان خداست و آرزوی همه مجاهدان راه حق شهادت در راه حضرت دوست و پیوستن به شهدای عالی قدر اسلام است. سردار سلیمانی پس از یک عمر مجاهدت در راه خدا به دست پلید شیطان بزرگ شربت شهادت نوشید و به آرزوی دیرین خود دست یافت.
بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گراش شهادت این مبارز خستگی ناپذیر را محضر مقدس امام عصر ( عج)، مقام معظم رهبری( مد) و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و برای روح ملکوتی آن شهید عزیز علو درجات و برای خانواده معزز ایشان و امت شهید پرور صبر و اجر از درگاه ایزد منان مسالت می نماید.
صادق نوروز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گراش

پیام تسلیت مدیر آموزش و پرورش گراش

🔳بسم الله الرحمن الرحیم🔳

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

آری اوج هنرمندی مردان خدا سیراب شدن از شربت شهادت است. و به پاس این هنرمندی سردار رشید عصر حاضر دنیای اسلام و مجاهد خستگی ناپذیر و افتخار ایران سرافراز و محبوب قلبها حاج قاسم سلیمانی جاودانه شد تا همچون همرزمان شهیدش روشنی بخش راه حق و حقیقت باشد.

شهادت افتخار آفرینِ نیکو خصال حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمان شهیدش را محضر حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و رزمندگان دنیای اسلام تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی شک به برکت خون شهدای گرانقدر و شجاعت سربازان رشید انقلاب و اسلام آمریکای خونخوار و هم‌پیمانان منحوسش در گرداب خشم و انتقام امت مسلمان نیست و نابود خواهند شد و پرچم فتح وپیروزی بر فراز قله بلند اسلام برافراشته خواهد ماند.

ذبیح اله رضایی.مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش

پیام‌های تسلیت دیگر

⚫ «شهادت، هنر مردان خداست» ⚫

. رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان گراش شهادت سردار مبارز حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون
خبر دردناک و غیرقابل باور شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، موجی از غم و اندوه ایران عزیز را فرا گرفت. شهادت کمترین پاداش برای تمام‌ تلاش بی وقفه اش در این سالها بود . سردار سلیمانی مبارزی عاشق، دلاور و قهرمان بود که عمری را در راه اعتلای اسلام و دفاع از مظلومان گذراند و بی شک مردم ایران هیچگاه رشادت و شجاعت این قهرمان ملی را از یاد نخواهند برد.
اینجانب به نمایندگی از جامعه پزشکی شهرستان‌ و هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی گراش این واقعه تلخ و تأسف بار را به عموم ملت ایران و خانواده آن شهید سرافراز تسلیت عرض مینمایم.

دکتر عبدالرضا ایزدی
رئیس هیئت مدیره نظام پزشکی گراش

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

منَ المؤمنینَ رِجال صدقوا ما عاهدُوا اللهَ علیه فمنهم من قضیٰ نحبهُ وَمنهم من ینتظر وَما بدَّلوا تبدیلا

سردار سرافراز سپاه اسلام، یادگار گران سنگ دوران دفاع مقدس، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه به دست آلوده به خون آمریکای جنایتکار آسمانی شد و به میهمانی عرشیان رفت و به یاران شهیدش پیوست.
دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان گراش، شهادت غیر قابل جبران سردار حاج قاسم سلیمانی را به همه آزادگان جهان و ملت سرافراز ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب، و خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت عرض مینماید و صبر جمیل همگان را از درگاه خداوند رحمان مسالت مینماید.

مصطفی سرخی
رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان گراش

 

بسم الله  الرحمن الرحیم

شهادت راه مردان خداست.
شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد خستگی‌ ناپذیر جبهه‌ های جنگ، سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس را به جهان اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌ نماییم و از خداوند متعال علو درجات وی و تمامی شهدای اسلام را مسئلت  می نمایم.

◼◾◼◾◼◾◼◾

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش

 

🏴 انالله و انا الیه راجعون 🏴
خبر شهادت سردار رشید اسلام، فرمانده‌ مقتدر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی موجب تأثر و تألم شدید مسلمین جهان بویژه ‌ملت رشید و شهیدپرور ایران اسلامی گردید.‌ این مصیبت عظمی را به حضرت قائم(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عموم مردم شهیدپرور ایران اسلامی،بویژه پاسداران جان برکف ، بسبجیان سلحشور تسلیت عرض می نماییم. آمریکای جنایتکار و حامیان خائن استکبار جهانی، بدانند که سرزمین قهرمان پرور و شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران حاج‌ قاسم های زیادی دارد و راه این سردار رشید و غیور را ادامه می دهد وتکاث خون به ناحق ریخته شده را از شما خواهد گرفت وضربه مهلکی وارد خواهد نمود.

شورای هیئات مذهبی شهرستان گراش

 

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت هنر مردان خداست(امام خمینی)

سردار دلاور جبهه‌ های حق علیه باطل،شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

شهادت مزد،چهار دهه جهاد،ایثار، مقاومت،جانبازی، رشادت و مردانگی حاج قاسم عزیز بود.

گرچه برای کشور ما و مردم آزادیخواه جهان یک ضایعه بزرگ است و از دست دادنش جبران ناپذیر،اما درخت اسلام با خون سرداران شهیدی چون حاج قاسم سلیمانی تناور میشود.بدون شک حاج قاسمها نباید در بستر بمیرند که اگر چنین شود مزد خود را نگرفته اند.

شهادتت مبارک و یاد و نامت تا ابد جاودان سردار اسلام و وطن، امروز سراسر کشور ما از بزرگ و کوچک و همه آزادیخواهان جهان از آسمانی شدنت غمگین و محزون هستند.

نامت جاودان وراهت پر رهرو سردار دلها

روبط عمومی مدیریت امور آبفا گراش

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، تمامی فرماندهان عزیز پایگاههای مقاومت، هیئات مذهبی، حسینیه ها تکایا و مسئولین عزیز و بزرگوار، روسای محترم ادارات و نهادها همت نموده و نسبت به فضاسازی پایگاههای مقاومت بسیج، خیابانها و معابر عمومی و سر درب ادارات شهرستان اقدام فوری کرده و ضمن پخش قرآن و مداحی شهدایی از بلندگوی مساجد و حسینیه ها و هیأتهای مذهبی را فعال نمایند.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش

دانشگاه آزاد اسلامی گراش

بسم الله القاصم الجبارین
و بسم رب الشهدا و الصدیقین.
ملت سرافراز ایران اسلامی و امت بیدار جهان اسلام امروز داغدار از دست دادن بزرگ مردانی است که نامشان در تاریخ ستم ستیزی و مبارزه با بیدادگری جاودانه شده است.
شهادت جانگداز سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و هم سنگران بزرگوار ایشان ، محضر حضرت ولی عصر (عج) ارواحنا فداه ، مقام معظم رهبری دام توفیقاته ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان جان بر کف و ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت عرض می نماید.

هیات رییسه ، پرسنل ، اساتید ، دانشجویان ، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گراش.

«خانواده شهید حاج حسن خواجه پور»

«بِسْم رَب شُهدا و الصّدِیقینْ»
▪اِنا لّله و اِنا اِلیه راجعون▪
شهادت هنر مردان خداست🌹

در بامداد سیزدهم دی ماه ، در حالیکه ملت ایران در سایه امنیت به استراحت مشغول بودند،بزرگمردی به آسمان ها پرکشید …‌در ابتدا باید وصال ایشان را به همرزمان شهیدش تبریک گفت که پس از سالیان دراز که در خدمت اسلام و مسلمین کوشید ،بالاخره همانند اولیا الله به دست دشمنان اسلام به فیض شهادت نائل آمد
سپس به پیشگاه حضرت حجت (روحی و ارواح عالمین لتراب مقدمه الفدا و عجل الله تعالی فرجه الشریف)وولی امر مسلمین و محضر مقام معظم رهبری و خانواده محترم ایشان فراغ چنین سرداری را تسلیت گفته و با قاطعیت و با چشمانی خونبار و قلبی آکنده از حسرت و اندوه اعلام می‌کنیم راهش را ادامه خواهیم داد .سردار سلیمانی با قطره قطره خون خود به جهانیان بار دیگر راه حق و باطل را نشان داد .
سردار دلها ،ذوالفقار رهبرم ،با رفتنت بار دگر دختران من یتیم شدن
قرار به رفتن نبود قرار بود مرهم دل همه ما باشی و انتقام خون شهدا مظلوم منا را از شجره خبیثه ملعونه بگیری
میدانم عدالت خدا حکم میکرد که با شهادت بروی شهادت حق تو و لباس قامت رعنای تو بود ، میدانم که شهادت عزت ابدی است میدانم باید صبور بود ولی عجیب بغض دارم حس و حال این روزها برایم تلخ و آشناست باز هم غریب کشی… باز هم خیانت…. باز هم انتظار بازگشت بابا از سفر …
شهادت گوارای وجودت

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. مگر شورا منحل نشده که بیانیه داده دیگه شورایی وجود نداره چرا باید باسم شورا بیانیه بده جناب آقای فرماندار لطفا پیگیری فرمایید. چرا بعضی‌ها اسرار دارند که شورای منحل شده و فاقد حد نصاب را نگه دارند چه منافعی دارند. اعضای شورا منتخبین مردم هستند مسائلی دیدند که بیشتر منتخبین مجبور به استعفاه شدند حالا چرا بعضی‌ها کرسی شورای منحل شده رها می‌کنند خدا می‌داند چقدر برایشون منفعت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top