بستن

فرماندار گراش: بانک‌ها وام بدهند

در جلسه کارگروه بانک‌های گراش فرماندار از بانک‌ها خواست که با پردخت تسهیلات از سرمایه‌گذاری حمایت کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گراش جلسه کارگروه بانک های شهرستان گراش ۲۳ آبان با حضور فرماندار و مسوولین شعب بانک‌ها به منظور بررسی و تبادل نظر در مورد مسایل اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری به منظور توسعه همه جانبه شهرستان برگزار شد.

مهندس کریمی فرد فرماندار گراش در این جلسه از مدیران بانک ها خواست تا با در اختیار قرار دادن تسهیلات لازم به متقاضیان سرمایه گذاری، زمینه ساز توسعه روزافزون و پایدار شهرستان در همه زمینه ها شوند.

وی با اشاره به این که بعضی پروسه‌های اداری با توجه به طولانی بودن روند آن، موجب پشیمانی سرمایه‌گذار می‌شود تاکید کرد، شناسایی، هدایت و راهنمایی سرمایه‌گذاران و متمکنین به سمت سرمایه‌گذاری باید توسط بانک ها صورت پذیرد و البته فرمانداری هم جهت حمایت از این عزیزان با تمهیداتی که در نظر گرفته شده فرآیند اداری صدور مجوزهای لازم را کوتاه و روان خواهد نمود.

مهندس کریمی فرد تصریح کرد: کشوری که می خواهد اقتصادی پویا و غیر متکی به نفت داشته باشد باید با راه اندازی مراکز تولیدی و صنعتی به این مهم برسد و راه اندازی این مراکز علاوه بر رونق اقتصادی موجب اشتغال‌زایی پایدار نیز خواهد شد.

فرماندار گراش از مدیران بانک‌های شهرستان خواست تا در پرداخت تسهیلات مختلف، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) را در اولویت ویژه قرار دهند چرا که خانواده های معظم شهدا و جانبازان حق عظیمی بر گردن جامعه و ملت دارند و هیچگاه نباید فراموش شوند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top