بستن

ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم،در فرمانداری ویژه لارستان آغاز شد

هفت‌برکه – گریشنا: ثبت‌نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز از امروز ۱۰ آذرماه در فرمانداری لارستان آغاز شد.

به گزارش گریشنا، جلیل حسنی، فرماندار ویژه لارستان، صبح یکشنبه ۱۰ آذرماه در ساعت آغاز ثبت‌نام نامزدها از محل ثبت‌نام نامزدهای حوزه انتخابیه بازدید کرد. حسنی گفت: «از حدود دو ماه پیش از اوایل مهرماه بحث انتخابات کلید خورده است و دست‌اندارکاران، امور زیر ساختی، عوامل، امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و کمیته‌های متعدد و امور پشتیبانی، اجرایی و امنیتی انتخابات تشکیل و بسترهای لازم فراهم شد.»

معاون استاندار فارس با مثبت ارزیابی کردن همکاری نهادهای برگزارکننده انتخابات گفت: «با هیات نظارت جلسات خوبی را داشتم که خدا را شکر به دلیل تفاهم و انسجام و قانون‌گرایی که در ذهن و فکر همه عزیزان چه در حوزه فرمانداری و چه حوزه نظارت بود به تفاهم خوبی رسیدیم. هر ۳۰ نفر عضای معتمدین شهرستان مشخص شده است که تا امروز آخر وقت این معتمدین اعضای هشت نفره هیات اجرایی را مشخص کنند. طبیعی است که انتخابات مربوط به مردم است و برگزاری انتخابات هم به وسیله مردم است و هیات اجرایی انتخاب مردم و معتمدین مردم هستند. در فرمانداری به عنوان نماینده دولت در خدمت مردم هستیم تا بستر مناسب و راحت را برای برگزاری انتخابات داشته باشند.»

حسنی با اشاره به آغاز روند ثبت‌نام نامزدها گفت: «امروز یکشنبه ۱۰ آذرماه اولین روز از ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که تا کنون دو داوطلب برای ثبت نام مراجعه کرده‌اند. ۵ کاربر برای ثبت مشخص شده است و حدود ۱۰ نفر هم هیات اجرایی در کنار این عزیزان مشغول هستند. فضای آرام و راحتی را برای ثبت نام نامزدها تهیه کرده‌ایم و جایگاه برای همراهان نامزدها هم فراهم شده است. »

رییس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز گفت: «دستور شروع انتخابات را از وزارت کشور دریافت کرده‌ و به بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها و حوزه‌های فرعی اعلام کرده‌ایم. تقاضای من از همه افرادی که قصد دارند نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند این است که ثبت نام را به روز و ساعات آخر نگذارند و در مهلت ۷ روز زمان ثبت‌نام اقدام کنند.»

 فرماندار ویژه لارستان گفت: «انتخابات شناسنامه انقلاب و شناسنامه هر نظام دموکراسی است. بنابراین یکی از پایه‌های اصلی مشارکت مردم در انتخابات و سرنوشت خودشان است که ان شاالله با آمادگی کامل و روان سازی فرایند انتخاباتسعی داریم مردم با انگیزه و با هدف در انتخابات دوم اسفند شرکت کنند و حمایت خود را از کشور و برنامه‌هایی که در کشور اجرایی می‌شود به خصوص در راستای مردم سالاری دینی به عرصه نمایش بگذارند.»

ثبت‌نام نامزدها در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار می‌شود. همچنین نامزدها برای ثبت‌نام می‌توانند به وزارت کشور یا سفارت‌خانه‌های ایران در خارج از کشور مراجعه کنند. ثبت‌نام نامزدها به مدت یک هفته تا ۱۶ آذرماه ادامه خواهد داشت و این مهلت تمدید نمی‌شود.

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top