بستن

قاب‌های ۲۴ عکاس بر دیوار سوگواره عکس عاشورایی گراش

هفت برکه(گریشنا): هفتمین سوگواره عکس عاشورایی گراش پنجشنبه دوم آبان ماه ساعت ۱۰ صبح در نگارخانه آبشار اندیشه افتتاح می‌شود.

به گزارش هفت برکه، برگزاری سوگواره عکس عاشورایی گراش در دهه آخر ماه صفر به روال هر ساله نمایشگاه‌های هنری گراش تبدیل شده است. افتتاحیه هفتمین سوگواره عکس عاشورا صبح دوم آبان برگزار می‌شود. انجمن فیلم و عکس گراش این نمایشگاه را با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش و در دو بخش اصلی و اینستاگرام با موضوع پس کوچه‌های محرم و آزاد برگزار می‌کند.

بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است و تا ششم آبان‌ همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ درهای نمایشگاه به روی علاقه‌مندان باز است. نگارخانه آبشار اندیشه در مجموعه فرهنگی ورزشی آبشار اندیشه در ورودی گراش از سمت اوز قرار دارد.

مجید افشار، دبیر هفتمین سوگواره عکس عاشورایی گراش با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این سوگواره گفت: «امسال ۳۴۵ عکس از ۲۴ عکاس برای دبیرخانه ارسال شده است. که بعد از  گزینش ۴۰ عکس در بخش وِیژه و بیش از ۶۰ عکس در بخش اینستاگرام نمایشگاه به نمایش در آمده است. در بخش پس‌کوچه‌های محرم عکسی به دبیرخانه ارسال نشده بود و تمامی عکس‌های ارسالی در بخش آزاد هستند.»

امسال سوگواره عکس عاشورایی گراش به صورت غیر رقابتی برگزار می‌شود. جوایزی به عکس‌های برگزیده بازدیدکنندگان اهدا خواهد شد. 

خبرهای دوره‌های پیشین این سوگواره را می‌توانید در گریشنا مرور کنید.

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

2 نظر

  1. گراش عکاسان خوبی داره ! ولی تعجبم اینه که چرا نمایشگاههای عکس گروهی یا انفرادی ندارند !؟ امیدوارم سال آینده از امسال که رد شد نمایشگاهی از سوگواره عکس عاشورایی با موضوع ثبت فرهنگ عزاداری حسینی در گراش !توسط عکاسان خوب و پرتلاش و بافکر گراشی که تعدادشون کم هم نیست برگزار شود که هم تجربه خوبی برای این عکاسان مطرح گراشیه و هم سطح کیفی و وزن تصویری این نمایشگاه هر ساله رو بسیار بالاتر و بهتر می کنه انشالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top