بستن

پیشکسوتان «لوکس»، برنده‌ی جام والیبال

هفت‌برکه – گریشنا: جام پیشکسوتان والیبال در هفته گذشته با قهرمانی تیم لوکس به پایان رسید. 

به گزارش روابط عمومی هیات، عبدالمهدی مهرابی، رییس هیات، درباره‌ی این برنامه‌ها گفت: «بعد از انتصاب به این سمت، با مشورت کارشناسان، برنامه‌ریزی‌هایی در سه سطح کوتاه، متوسط و بلندمدت صورت دادیم تا بتوانیم با بسیج تمام امکانات محدود خود، والیبال شهرستان را در سطح منطقه و استان زبانزد کنیم. برای شروع، به احترام و حرمت پیشکسوتان (افراد متولد ۱۳۶۰ به پایین) دور جدید مسابقات را با آنان شروع کردیم.»

با انتشار فراخوان مسابقات، سه تیم شهدا، پلاسکو و لوکس از گراش و تیم مرحوم رضاییان از لار برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کردند. مسابقات به صورت دوره‌ای از ۶ مهرماه شروع شد و ۱۲ مهرماه خاتمه یافت. بعد از انجام ۶ بازی، تیم لوکس توانست با ۳ برد و ۸ امتیاز، رتبه اول مسابقات را از آن خود کند. تیم رضاییان لار با ۲برد و ۶ امتیاز دوم شد. و تیم پلاسکو با یک برد و ۴ امتیاز در مقام سوم ایستاد. کاپ اخلاق مسابقات نیز به تیم شهدا رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات، بازی نهایی مسابقات بین دو تیم پلاسکو و لوکس در روز جمعه ۱۲ مهرماه ۹۸ برگزار شد. در این مسابقه تیم لوکس توانست در یک رقابت نفس‌گیر، با نتیجه ۳ بر ۲ تیم پلاسکو را پشت سر بگذارد و با ۳ برد متوالی فاتح جام شود. داوران این دیدار حسین افشار، محمد غفوری، علی نظری، صادق مهرابی و رضا متین؛ و ناظر این دیدار حسین مهروری بود.

رییس هیات والیبال از حمایت‌های مادی و معنوی خانواده شهید گرانقدر، محمدعلی عبدالهی، در برگزاری این مسابقات تشکر کرد. در پایان مسابقات نیز با مساعدت بانک انصار، از سه تن از مسن‌ترین بازیکنان این دوره، حاج رضا یحیی‌پور از تیم پلاسکو، صفر رجبیان از تیم مرحوم رضاییان لار، و حسین افشار از تیم شهدا، و همچنین رئیس سابق هیات والیبال، عبدالحسین مهروری، تقدیر شد. از طرف رئیس هیئت والیبال کارگری لار نیز قابی به نشانه‌ نقدیر به هیئت والیبال شهرستان گراش اهدا شد.

مهرابی درباره‌ی برنامه‌های آینده هیات نیز می‌گوید: «در نظر داریم در آینده نزدیک، مسابقات لیگ شهرستان و توابع و همچنین جام محله‌ای را برگزار کنیم. از همین حالا به سرپرستان محترم تیم‌ها اعلام می‌کنیم که آمادگی لازم جهت شرکت در این دو تورنمنت را داشته باشند.» فعالیت‌های هیات والیبال را می‌توانید از صفحه اینستاگرام هیات (اینجا) و یا گروه واتساپ هیات (اینجا) دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top