بستن

کلنگ چهارمین مرکز جامع سلامت به زمین زده شد

هفت برکه (گریشنا): چهارمین مرکز جامع سلامت شهر گراش در خیابان بسیج ساخته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش، امروز، یک‌شنبه، چهاردهم مهرماه، کلنگ ساختمان مرکز جامع سلامت در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۷۰۰ متر مربع به زمین زده شد.

در این مراسم فرسوده و زمانی، معاونین فرمانداری؛ باقرزاده، رئیس، و خورشیدی، عضو شورای اسلامی شهر؛ دکتر عبدالهی، رییس دانشکده و معاونین این دانشکده، اعضای مجمع خیرین سلامت و معتمدین شهر، خانواده شهدا، خیرین و معتمدین، حضور داشتند.

زمین این مرکز توسط خانواده مرحوم حاج علی قربانی اهدا و هزینه ساخت آن یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که از طریق بانی خیر، فرزند مرحوم حاج عباس خوشاب، تامین و پرداخت خواهد شد. قرار است این مرکز در طی ۱۸ ماه ساخته شود. 

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، در مراسم کلنگ‌زنی «پروژه خیّرساز مرکز جامع سلامت»، دکتر احمد عبدالهی، رئیس دانشکده علوم پزشکی گراش ضمن قدردانی از همت بلند خیرین در بحث پیشگیری گفت: «هرچه بتوانیم در مباحث پیشگیرانه هزینه کنیم در آینده جامعه‌ای سالم‌تر خواهیم داشت و نیاز به صرف هزینه‌های بالای درمانی نخواهد بود.»

دکتر سیدجواد محقق، معاون درمان دانشکده علوم پزشکی گراش، نیز در آیین کلنگ‌زنی این پروژه  ضمن بیان این که می توان با آموزش و کارهای بهداشتی  و پیشگیرانه جلو هزینه‌های سنگین درمان را گرفت، گفت: «همت این خیرین عزیز که برای ساخت مرکز جامع سلامت گام برداشته‌اند قابل تحسین و تمجید است.»

علی زمانی، معاون فرماندار نیز به بیان ارزش صدقه جاریه پرداخت و گفت: «خیرین گراشی همیشه و در همه صحنه‌ها زبانزد بوده‌اند و فرزندان خیرین نیز این راه را ادامه می دهند.»

مراکز جامع سلامت جایگزین درمانگاه‌های شهری شده است. در حال حاضر مرکز شماره یک در خیابان درمانگاه، مرکز شماره ۲ در شهرک شهید دستغیب و مرکز جامع سلامت سعادت در مسکن مهر فعال است. 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top