بستن

اهدای دو خودرو به جمعیت هلال احمر گراش

هفت برکه (گریشنا): خیرین  دو دستگاه خودرو سواری و نیسان به جمعیت هلال‌احمر شهرستان گراش اهدا کردند. 

به گزارش هفت برکه: سیزدهم شهریورماه یک دستگاه اتومبیل پژو پارس به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان و یک دستگاه وانت نیسان به ارزش ۹۵ میلیون تومان از طریق، نماینده‌ی خیرین و حاج محمد منفرد(فرزند فتح‌الله)،عضو هیات مدیره‌ی مجمع خیرین سلامت به محسنی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان گراش تحویل داده شد.

هزینه‌ی خرید پژو پارس از طریق خانواده‌ی مرحوم حاج فرج الله اسعدی و هزینه‌ی خرید وانت نیسان از طریق خانواده مرحوم حاج مرتضی آشفته پرداخت شده است. در مراسم تحویل این دو خودرو اهدایی، محمد منفرد، مدیر عامل و حاج حسین افشار بازرس مجمع خیرین سلامت نیز حضور داشتند.

محسنی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گراش در گفت‌وگو با هفت برکه با قدردانی از خانواده‌ی این دو خیر و مجمع خیرین سلامت گفت:«از این دو خیر عزیز و حاج محمد منفرد و مجمع خیرین سلامت که با زبان خیر این عمل خداپسندانه را به سرانجام رسانده‌اند، قدردانی می‌کنم. ما از این دو خودرو برای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم در بخش امداد و نجات استفاده خواهیم کرد.»

محمد منفرد، عضو هیات مدیره‌ی مجمع خیرین سلامت در یک گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به همکاری مستمر هلال‌احمر با مجمع خیرین سلامت می‌گوید:«هلال‌احمر در طول سال با مجمع خیرین همکاری مستمری دارند و ما در بخش بهداشت و درمان از خدمات و کمک آن‌ها استفاده می‌کنیم. بنا بر احساس نیاز و صحبت‌های آقای محسنی ما با خیرین صحبت کردیم و خوشبختانه با موافقت خیرین این دو دستگاه خودرو تامین و به جمعیت هلال احمر گراش اهدا شد.»

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

4 نظر

  1. ازتون خواهش این امکانات و وسایل و غیره برای اکثر ادارات و سازمانها از دولت بگیرید .در همه ی عرصه ها و زمینه ها اسم خیر میارن توی گراش دستشون واقعا درد نکنه .به جای کمک به ادارات و سازمانهای دولتی به فکر جوان های شهر در زمینه های اشتغال و مسکن و غیره و چندین پروژه هایی که میتونن برای ساکنین این شهر کارایی داشته باشه استفاده کنن .هر اداره و ارگان و سازمانی که پا میزاری شده خیر ساز .واقعا دستشون درد نکنه که چنین خیرینی داریم وگرنه پیشرفت این شهر در این حد و توان نبود که زبان زد عام و خاص شده.من الله و توفیق

  2. واقعا دست خیرین درد نکند ولی من چند سوال دارم ساختمان اداری گراش با اینکه زودتر کلنگ اش زدن ولی مال لار زودتر به اتمام می رسد و بسیاری از امتیازات از گراش به ناحق گرفته می شود.هنوز بعد از ۹سال با اینکه پلیس راه لار جهرم و خنج وزیر افتتاح شده ولی محدوده گراش مبهم هست .قاطعیت کی دولت می خواهد از خودش نشان بدهد .توی این چند سال گراش خیلی پسرفت کرده و کلا هیچ اداره ای و کارخانه ای در گر اش ساخته نشده و انگار دولت هیچ برنامه ایجاد کار برای جوانان ندارد .

  3. امیدوارم پولهاییکه خیزین مومن می‌دهند ساماندهی شود به سمن ها و موسسات خیریه ثبت شده بدهند تا بر اساس نیازهای واجب‌تر هزینه شود خیرین گرامی هم مطالبه گر باشند که پولی که می‌دهند صرف چکاری می‌شود در کدام راه هزینه می‌شود باید موسسات پاسخگو باشند در کمک به فقرا و مستمندان در اختیار صندوقهای قرار دهند که بهمین منظور تشکیل شده است قرار دهند در امور بهداشت و درمان در اختیار مجمع خیرین سلامت قرار دهند برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و هلال احمر و بالاخره هر جائیکه خیر نیت کرده است بهر کسی که مجوز ندارد نباید اعتماد کرد هر کسی برای خودش دفتر و دستکی دستش است به بهانه های مختلف تحت عناوین مختلف کمک جمع می‌کنند مخصوصا این ایام تحت جمع آوری کمک به مواکب زائرین اربعین باید افراد شناسایی شوند نیروی انتظامی و فرمانداری و امام جمعه تایید کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top