بستن

دستگیری باند سرقت از باغ شهرهای گراش

هفت‌برکه – گریشنا: باند سرقت از باغ شهرها تاکنون به سه سرقت اعتراف کرده‌اند. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گراش از شهروندان برای گزارش موارد مشابه دعوت کرد.

سرهنگ محمدجواد اسلامی‌مهر فرمانده انتظامی شهرستان گراش در گفتگو با گریشنا گفت: «باندی از سارقین باغ شهرها با کار اطلاعاتی همکاران ما در معاونت آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان دستگیر شده‌اند. از شهروندان عزیزی که در سال گذشته ملک آنان سرقت شده است دعوت می‌شود برای اعلام شناسایی و اعلام شکایت به فرماندهی انتظامی واقع در بلوار معلم مراجعه کنند.»

فرمانده انتظامی گراش گفت: «تاکنون دو نفر به اتهام سرقت از باغ شهرهای اطراف گراش دستگیر شده‌اند و تحقیقات برای شناسایی همدستان و مال‌خرهای احتمالی ادامه دارد. این دو جوان حدودا ۲۵ ساله غیر گراشی هستند ولی به خاطر چند سال سکونت در گراش آشنایی کاملی با مناطق مختلف داشته‌اند.»

فرمانده پلیس گراش در مورد نحوه کار این باند گفت: «هدف این سارقین باغات شخصی و باغ شهرها بوده است و بیشتر اقدام به سرقت کولر گازی، اسپلیت و لوازم منزل می‌کردند. با توجه به این که این بسیاری از باغ شهرها فاقد نگهبان، دوربین و حفاظ مناسب هستند هدف ساده‌ای برای سارقین می‌باشد. در طول سال چندین مورد از گونه سرقت‌ها گزارش می‌شود و گاهی موارد حتی مالکین پیگیر موضوع نیستند.»

سرهنگ اسلامی‌مهر در توصیه به شهروندان گفت: «مالکین باغ شهری‌ها بهتر است برای حفاظت بهتر از دوربین استفاده کنند. این سارقین با شکستن پنجره اقدام به ورود می‌کردند و به خاطر همین وجود نگهبان و داشتن حفاظ در و پنجره‌ها می‌تواند در ناکام گذاشتن آن‌ها موثر باشد.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. منهم یکی از مال با خته ها هستم در فداغ
    یکاستگاه کولر گازی یکدستگا ه ابسرد کن یک پنکه ایستاده ۲ عدد گلیم رنگی یکدستگاه دیجیتال تلوزیون و چند تکه کوچک
    انتظار دارم سارقین شنا سائی و دستگیر شوند
    واین خواسته ا م را بمسئو لین انتقال داده شود چون من ۸۰ سال دارم وامدورفتها برایم زحمت است

  2. فاقد حفاظ!!!!!
    مگه میزارن باغ ها حفاظ هم داشته باشه !؟؟؟؟
    ما دوبار باغمون مورد سرقت قرار گرفته و کلی وسیله هم بردن بعد برادران نیرو انتظامی اومدن گفتن مقصر خودتونین که باغتون دیوارش کوتاست (به یک متر هم نمیرسه)
    دیدن از حرفشون تعجب کردیم بعد یادشون اومد خودشون موقع خراب کردن دیوارهای باغ ها بودن و دیدن و شاهد بودن موقع ای که ما اشکمون در میومد لودر آورده بودن کل دیوار ها رو خراب کردن !!
    الان یه عده مثلا طبیعت دوست میان میگن شما لابد زمین خوارین
    قسم به اونی که طبیعت رو آفریده ما خریدیم زمین با حصار دور و ساختمان و همه چی
    پس لطفا اینقد مردم رو تحت فشار قرار ندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top