بستن

دو مدرسه جدید: وارث انصاری در گراش، خشنود در ارد

هفت برکه(گریشا): مدرسه شش کلاسه وارث انصاری در گراش و  شش کلاسه خشنود در ارد افتتاح شد.

به گزارش هفت برکه، چهارشنبه ششم شهریور ماه ۹۸ در پنجمین روز از هفته دولت مدرسه شش کلاسه وارث انصاری در زیربنای هزار مترمربع در شهرستان گراش، بلوار شهدا و مدرسه شش کلاسه خشنود با زیر بنای ۱۱۰۰ مترمربع در ارد با حضور عبدالرضا قاسم‌پورم، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، غلامرضا مهرجو، مدیرکل اداری و مالی استانداری فارس، اصغر فرودی فرماندار شهرستان گراش، ذبیح الله رضایی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش افتتاح شد.

مدرسه شش کلاسه انصاری خیرساز است که با مجموع اعتبار این پروژه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌بشد که ۷۰۰ میلیون تومان آن را خیر وارث انصاری و مابقی از سوی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس تامین شده است.

مدرسه شش کلاسه خشنود نیز با مجموع اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ساخته شده است که ۵۰۰ میلیون تومان آن را بانی خیر عبدالحسین خشنود و مابقی از سوی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس تامین شده است.

عبدالرضا قاسم‌پور، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در افتتاح این مدارس گفت: «استحضار دارید خیرین اطمینان می‌کنند، اعتماد دارند و در عرصه‌های مختلف مدرسه سازی، سلامت، بهداشت و… ورود می‌کنند. مقام معظم رهبری مدرسه سازی را از کارهای ماندگار نیک می‌دانند، پیش از این خیرین بیشتر تمایل به ساخت مسجد داشتند و این رویه به سمت ساخت مدرسه آمده است که امیدواریم در همه زمینه‌ها نیاز سنجی شود. دوست عزیزی امروز گفت وقتی اسم کمک به گراش می‌آید مدیران دولتی می‌گویند خیرین هستند و باید کمک کنند و نباید اینگونه باشد که مدیران دولتی این حرف را بزنند و نباید به این معنا باشد که حقی از مردم گراش ضایع شود و بجای دیگری داده شود. در ابتدای دولت یازدهم در هفته دولت در استان فارس ۳۷۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۶۶۰ میلیارد تومان در استان فارس افتتاح شد. اما امسال ۸۲۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۲ میلیون تومان بوده است که تا پایان سال به ۳۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد و همه این‌ها از برکات نظام و هدیه دولت به مردم عزیز و شریف استان فارس است.»

اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش با اشاره به اینکه امسال در هفته دولت ۲۲۰ میلیون تومان پروژه کلنگ‌زنی و افتتاح شده است گفت: «با تعاملی که خیرین با مجموعه اداری ما دارند شاهد پیشرفت‌های خوبی در همه زمینه‌ها به خصوص آموزش هستیم. هفته دولت فرصت مغتنمی است برای ارائه کارها و پروژه‌های خوبی که در سطح استان انجام می‌شود. خوشبختانه با کمک‌های خوبی که در استانداری به ما می‌شود ما در هفته دولت ۲۲۰ میلیارد تومان پروژه در سطح شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود که عمده تلمبخانه شماره ۴ خط انتقال نفت از بهبهان به جاسک است که در فداغ کار را شروع کرده‌اند. ما امروز نیاز به خیرین امنیت ساز داریم و ساختمان نیروی انتظامی هنوز تکمیل نشده است و خواهش دارم خیرین همت کنند تا سریعتر تمام شود.»

ذبیح الله رضایی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش در خصوص مدرسه انصاری گفت: «این پروژه خیرساز است و کلنگ آن در سال ۹۲ بر زمین زده شده و در دوران ارزانی ساخته شده است که امسال به مرحله افتتاح رسید. البته هنوز هم تکمیل نیست و ان شاالله تا اول مهر ماه آماده بهره‌برداری خواهد بود. باید از مجمع خیرین مدرسه ساز گراش که یار و حامی ما هستند تشکر کنیم. ۹۰ مدارس گراش بنیاد آن از طرف خیرین گذاشته شده است.»

 

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

  1. ای کاش جناب فرماندار بجای این حرف میرفتن بودجه دولتی جذب میکردن و کارها تمام میشد نه اینکه چشمشون به دست خیرین باشه، اخه تا کی خیر کمک کنه، قرار نیست دولت توی گراش هزینه کنه؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top