بستن

برای استخدام در شهرداری، اسم اقوام‌شان را فرستاد‌ه‌اند

هفت‌برکه – گریشنا: فوزیه ناصری از تغییرات در پست‌بندی شهرداری گراش و اعتراض خود به اضافه شدن افراد خارج از شهرداری بدون طی شدن روال قانونی خبر داد.

عضو شورای شهر گراش که بیش از یک ماه است به دلیل اعتراض به روند شورای شهر در جلسات آن شرکت نمی‌کند، در مورد تازه‌ترین چالش در شهرداری گراش گفت: «بخش‌نامه‌ای از سوی وزارت کشور در مورد به‌کارگیری نیروی قرارداد موقت کارمندی و کارگری در صورت وجود پست خالی در شهرداری‌ها صادر شده است. در روزهایی که حتی شهردار در مرخصی بوده است، لیستی از افراد به عنوان نیروهای جدید شهرداری گراش برای استانداری فارس ارسال شده است.»

فوزیه ناصری درباره دلیل اعتراض خود گفت: «حق مردم گراش است که از روند استخدام نیروها در شهرداری آگاه باشند و بهترین و شایسته‌ترین فرزندان این شهر، در شهرداری مشغول به کار شوند. اما متاسفانه برخی اعضای شورای شهر از این فرصت برای وارد کردن نیروهای وابسته‌ی خود به شهرداری سوءاستفاده کرده‌اند. من به این روند غیرقانونی اعتراض دارم و آن را پیگیری می‌کنم زیرا معتقدم اینجا حق جوانان شایسته گراش خورده شده است.»

ناصری با اشاره به روند به‌کارگیری در شهرداری گفت: «در ضمن قبلا توسط مدیرکل دفتر امور شهری، نامه‌ای مبنی بر عدم به‌کارگیری نیرو در بدنه شهرداری برای تک به تک اعضای شورای شهر ارسال شده بود و همچنین نامه‌ای مبنی بر تسویه حساب چند تن از نیروهای غیر بومی که بدون طی کردن مراحل قانونی در شهرداری به کارگرفته شده بودند ارسال شده است که متاسفانه به دلیل عدم نظارت ادارات بالادستی در شهرستان، این نیروها هنوز هم در بدنه اداری شهرداری مشغول به کار هستند که خود جای سوال دارد که چه کسانی پشت این ماجرای به‌کارگیری خلاف قانون هستند.»

فوزیه ناصری در مورد این لیست گفت: «پست‌های خالی زیادی در شهرداری گراش وجود دارد که آقایان بر خلاف قانون، برخی خویشاوندان و اقوام درجه یک خودشان را برای تصدی آن‌ها معرفی کرده‌اند. خیلی از این افراد حتی دانشجو هستند یا شرایط استخدامی را ندارند. در حالی که سعی داشتند موضوع را مخفی نگه دارند، اسامی از طریقی به دست من رسیده است و واقعا جای تاسف دارد که این طور تصمیم مهمی بدون اطلاع مردم و حتی اعضای شورا به صورت محفلی گرفته می‌شود. برای حفظ حرمت و آبروی اشخاص از نام بردن افراد خودداری می‌کنم.»

این عضو معترض شورای شهر در مورد اقدام خود گفت: «در این مورد، فرمانداری باید جوابگوی این موضوع به عنوان بالاترین مرجع اجرایی رسیدگی در شهرستان باشد و جلو این ماجرا را بگیرد. مسئولیت مستقیم این موارد به مجموعه فرمانداری برمی‌گردد. این اعضای شورا به دنبال جایگزین کردن افراد وابسته به خودشان هستند. اگر قرار است استخدامی در شهرداری باشد، باید به صورت عمومی اعلام شود تا در رقابتی سالم، شایسته‌ترین فرد وارد مجموعه شهرداری شود. بعد از ارسال لیست موضوع را از استانداری پیگیری کردم و امیدوارم که بتوانیم جلو این روند غیر قانونی را بگیریم.»

12 نظر

  1. خانم ناصری لطفا دیگه شعارهای تکراری مطرح نکنید اگر تو واقعا راست می‌گویی که نمی‌گویی اگر حرفه‌ای شما در رابطه با خلافهای بعضی از اعضای شورای شهر صحت داشته باشد پس چرا استعفا نمیدهید که شورا منحل شود هم خدا میخواهید و هم خرما دیگه کسی به جار و جنجالهای شما اهمییت نمی‌دهد خودت خسته نکن سخت بچسب به کرسی شورا

  2. خانم ناصری شما الان متوجه میشید ما مردم سالهاست که می‌دانیم یکی شهرداری یکی بیمارستان دیگر ادارات هم هستن تنها شهری هستیم که ازغیر بومی حمایت میکنن

  3. با سلام.خانم ناصری از شما بعید هست که بحث بومی و غیر بومی کنید.مگه بومی هایی که حق رای داشتن و به شما رای دادن چه گناهی کردن.از کجا میدونید که اینکه شما الان عضو شورا هستید به واسطه آراء غیر بومی ها نبوده.کمی تامل که غیر بومی ها هم توی انتخاب شما سهیم بودن.

  4. خانم ناصری نشان داده همسو با اینها نیست ولی در توانش هم نیست مقابله کنه.اینها قفل کردن چرخه رو به همدیگه و داد میزنن و قلدر بازی از اونطرف هم آشنای فراوان در مراکز بالا دستی. حالا بشین فساد فساد بکن.این شهر رهبر نداره. همه مدعی هستن. همه گردن کلفتن.

  5. کاش میشد درباره صلاحیت ادامه ی حضور شما در شورا هم اظهار نظر کرد. از شما جز شعارهای عوام فریبی و فرافکنی و اعمال بغض شخصیتان با دیگر اعضای شورا هیچ ندیدیم. حال هم برای ساز مخالف زدن با دیگر اعضا، علم حمایت از جوانان شایسه شهر را به عهده گرفته اید.

  6. سلام
    خانوم‌ناصری کلا بعد از اومدن به شورا همه فهمیدن که هیچ چیز برای گفتن و
    اینکه بتونه کاری از دستش بر بیاد و فعال باشه نداره هر فردی تو هر کاری که مشغول هست بدرد همون جا میخوره و زرنگ بودن تو کارهای سیاسی و مردمی یک امر ذاتی هست و نمیشه ادم خودشو وفق با کاری بده که تو رسته کاریش نیست و خانوم ناصری هم بجای جار زدن هاش و شلوغ بازی ها باید در کنار اعضا فعال شورا کمکی انجام بده و مردم بدنن بدرد بخور هست

  7. دلم میگه این چندتا کامنت که نوشتن کار یه نفره و جالبه همشم تکراریه.هرکی هست خیلی داره میسوزه

    ولی در کل من از خانم ناصری خوشم میاد یه تنه جلو تندروی های …..ایستاده.
    بحث ایشون توی انتخاب به حق فرد شایسته برای شغل مورد نظره که متاسفانه همه جا شده پارتی و هرکی اقوام خودشو میاره سرپست
    کاش امثال خانم ناصری زیاد بودن تا ناحقی نباشه.

  8. افرین به شما خانم ناصری
    واقعا کارتون رو تحسین میکنم
    اگر همه ی مسئولان مثل شما وجدان کاری داشتند دنیای زیباتری داشتیم.
    ممنون بابت اینکه ریسک بالایی رو پذیرفتید و بی تفاوت نبودید.

    چون منافع عده ای از افراد را به خطر انداختید الان بعضی ها قصد تخریب شمارا دارند ولی جدی نگیرید.

    شعار زندگی خود بنده هم اینه که هر اتفاقی هم بیفتد ، حق باید به حق دار برسد.

    موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 نظر
scroll to top