بستن

آغاز هفته دولت با تقدیر از ۴۲ کارمند نمونه

هفت‌برکه – گریشنا: نخستین روز از هفته دولت با پنجمین جلسه شورای اداری آغاز و از کارمندان نمونه ادارات و بانک‌ها تقدیر شد.

به گزارش هفت‌برکه، صبح شنبه دوم شهریورماه ۹۸ پنجمین جلسه شورای اداری به ریاست اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش، و با حضور روسای ادارات و نهادهای دولتی شهرستان گراش در سالن فرمانداری برگزار شد. در این جلسه، ابراهیم خداشناس، شهردار گراش و  احمد عبدالهی، رئیس دانشکده علوم پزشکی، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده را ارائه دادند. در پایان جلسه از ۴۲ کارمند نمونه ادارات و بانک‌ها با اهدای هدایایی تقدیر شد.

فرودی: ۳۰ پروژه سهم شهرستان گراش در هفته دولت است

اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش با اشاره به اینکه گره گشایی از کار مردم اولویت ماست گفت: «یکی از فلسفه‌های گرامیداشت هفته دولت و دیگر هفته‌های نام‌گذاری شده در کشور این است که ما خدمات را افزایش دهیم، یکی از راه‌های کاهش درد و رنج مردم این است که خدمات را به مردم و جامعه بیشتر کنیم و تلاش کنیم گره گشایی از کار مردم را بیشتر کنیم.»

فرماندار شهرستان گراش در ادامه اظهار داشت «امسال در هفته دولت ۳۰ پروژه را کلنگ‌زنی و افتتاح می‌کنیم که عمده پروژه‌ها هم افتتاح است و مجموع اعتبارات آن‌ها به ۱۷ میلیارد تومان می‌رسد که ۱۲ میلیارد آن از محل اعتبارات دولتی و مابقی از محل خیرین، سرمایه گذاران و بخش خصوصی تامین شده است.»

فرودی در پایان اظهار داشت شهرستان گفت: «پروژهای مهمی در این چند روز قرار است کلنگ‌زنی شود که مهمترین آن‌ها احداث تلمبه‌خانه شماره ۴ از گرده به جاسک است که در فداغ پشت پمپ بنزین احداث می‌شود. کل این پروژه بالغ بر هزار میلیارد تومان اعتبار دارد که باعث رونق منطقه می‌شود. در این پروژه نزدیک به ۳۰۰ نفر برای شروع کار مشغول می‌شوند و بعد از اتمام هم حداقل برای ۶۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد شد و تقاضا دارم از تمام ادارات مرتبط که با این پروژه همکاری داشته باشند تا تعطیل نشود و بهانه دست کسی ندهیم که آینده شهرستان در گرو این پروژه مهم است.» (درباره این خط لوله در گریشنا)

شهردار: بودجه شهرداری گراش امسال ۶۲ درصد افزایش داشته است

ابراهیم خداشناس، شهردار گراش در پنجمین جلسه شورای اداری گفت: «جمع آوری پسماند، تفکیک از مبدا، جمع آوری نخاله‌ها، جمع آوری حیوانات موزی و سگ‌ها و دفع بهداشتی زباله که قبلا این اتفاق در سطح شهر نبوده و امسال در حال انجام است. از دیگر کارهایی که در حال حاضر در شهر در حال انجام توسط پیمانکار است بهسازی پارک‌ها است. شاید این کارهای روزمره گزارش نشود ولی در حال انجام است.»

خداشناس با بیان اینکه عمده فعالیت شهرداری متمرکز بر زیباسازی شهر است افزود: «فعالیت‌های عمرانی مثل جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت از عمده ترین فعالیت‌های شهرداری است که با بودجه کمی که وجود دارد و محلاتی که سال‌هاست آسفالت نشده است مثل شهرک رزمندگان در حال انجام است. از دیگر کارهای شهرداری توسعه فضای سبز است که فاز اول از هشت فاز پارک کوهپایه در حال انجام است که امیدواریم تا پایان شورای پنجم به پایان برسد. پروژه پنج برکه‌، آبنمای موزیکال، کلنگ‌زنی پیست دوچرخه سواری بانوان از کارهایی است که در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهد شد. عمده‌ترین فعالیت شهرداری روی نماسازی، زیباسازی و المان‌‌سازی و زشتی زدایی شهری متمرکز کرده‌ایم. به عنوان نمونه دیوار خاطره‌ها، نقاشی‌های روی دیوار در سطح شهر، رنگ آمیزی جداول، ایجاد المان‌های شهری مثل المان قرآن در میدان دانش که به زیباسازی شهر کمک می‌کند.»

شهردار گراش در پایان اظهار داشت: «از دیگر فعالیت‌های ما جلوگیری از تخلفات است. هر چند با یک نیرو کم بود و با تزریق نیرو در دو ماهه اخیر موفق بوده‌ایم. با همه این کارهای انجام شده باید بگویم که بودجه عمرانی شهرداری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است و از پنج میلیارد تومان به ده و نیم میلیارد رسیده است. شهرداری گراش در سال‌های گذشته ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش بودجه داشته است اما امسال افزایش ۶۲ درصدی را شاهد بود و شهرداری گراش در گرید ۹ قرار گرفت. پروژه‌های زیادی هم به اتمام رسیده است که در همین هفته دولت افتتاح خواهد شد.»

عبدالهی: مطالبه‌گری را یاد بگیریم

دکتر احمد عبدالهی، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش ضمن تبریک روز پزشک و هفته دولت گفت: «روز گذشته روز پزشک بود و من افتخار این را دارم که به عنوان پزشک به شهرم خدمت کنم. گراش به همت خیرین و دلیر مردانی که در گراش است نشان می‌دهد که به عزت گذشته خود بر خواهد گشت. کمتر شهری است که با این جمعیت این چنین خدمتی در بیمارستان را اراِئه دهند. بیمارستان گراش در بحث ارائه خدمات به مردم زبانزد است. و البته اگر در حوزه درمان کمبودی هست مثل بداخلاقی پزشک، پرستار یا مشکلات دیگر عذرخواهی می‌کنم اما ما جز بهترین مراکز در بحث ارائه خدمات هستیم. قشر پزشکی شاید بتوان گفت جز شغل‌ها درآمد پایین هم بتوان حساب کرد و از طرفی بابت برخی پزشکانی که مواردی را رعایت نمی‌کنند و سواستفاده‌ای دارند عذرخواهی می‌کنم.»

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش با اشاره به اینکه یکی از مشکلات حوزه درمان عدم مطالبه‌گری مردم است افزود: «همه شما شهروندان و عزیزان را به مطالبه‌گری دعوت می‌کنم، یکی از مشکلات ما در حوزه درمان این است که مردم مطالبه‌گر نیستند، اگر به داروخانه‌ای رفتید و احساس کردید دارویی گران است خودتان وارد سامانه علوم پزشکی شوید و شکایت کنید، ما خودمان باید مطالبه‌گر باشیم. ایراد بر ما وارد است ولی باید یاد بگیریم که مطالبه‌گر باشیم.  و در آخر روز پزشک را به دکتر حسنی که پزشک نیستند ولی برای مجموعه علوم پزشکی و بیمارستان که زحمت زیادی کشیده‌اند تبریک می‌گویم.»

کارمندان نمونه معرفی شدند

در پایان جلسه شورای اداری از مهدی زمانی، علیرضا حسین‌شیری، مهدی نجفی، رسول فیوضات، هومان اسدی و نادیه خرم‌پی به عنوان کارمندان نمونه شهرداری، سید سعید مصطفوی اداره آموزش و پرورش گراش، نواز اقبال، اداره پست، رویا رستمی، اداره بهزیستی، حسین رزمی اداره راه و شهرسازی، علی خواجی، جمعیت هلال احمر، حجت‌اله شادمهر، ادره دامپزشکی، حسن رهنورد، اداره ثبت احوال، منصورامانی و حمید متین، اداره گاز، مهدی زارع، اداره اصناف، سید مهدی زیارتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجتبی سعیدی‌نژاد، اداره برق، خلیل سهرابی، اداره برق، حسن حسن‌زاده و محسن افروشه، بانک مسکن، فاىزه قطبی، فنی حرفه‌ای، مهدی سالاری، اداره ورزش و جوانان، علی جهانسوزی، مرکز آموزش و درمانی امیرالمومنین(ع)، فاطمه کیان‌پور، معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی، علیرضا دانشور، دانشکده علوم پزشکی، رضا دلیر ، عبدالرضا راجی و مریم عباسی جهاد کشاورزی، کرمت اله حسنی، غلامرضا حیدری و حسین کارکن اداره منابع طبیعی، مرضیه کلاىی، اداره بنیاد شهید، ابوالفضل عباسی، منابع آب، مجید وقارفرد، بانک سینا، عبدالهادی آب‌رون، بانک ایران زمین، خلیل ایثارگر و محمد میرزاده، اداره امور مالیاتی، ابوالحسن معقول، بانک تجارت، معصومه نادرپور، حوزه علیمه خواهران، عرفانه رزمگیر، کتابخانه عمومی، طاهره فروزش از  فرمانداری گراش به عنوان کارمندان نمونه معرفی و از آنان تجلیل شد.

فردا در دومین روز از هفته دولت قرار است مدرسه ۹ کلاسه عبدالهی از پروژه‌های اداره آموزش و پروزش شهرستان گراش کلنگ‌زنی شود و سپس مسئولین به جاده چک چک برای واگذاری اراضی مسکونی روستایی چک چک از پروژه‌های اداره بنیاد مسکن خواهند رفت.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

15 نظر

  1. با سلام و احترام

    به نظر شما طبق گفته های آقای دکتر عبدالهی پزشکان درآمد کمی دارند؟
    آیا در حوزه درمان میتوان شکایت کرد؟ آیا نتایج شکایتها مشخص می شود؟
    وجدانهای بیدار پاسخ دهند.

  2. احسنت به این انتخاب که یک کارمند واقعا نمونه انتخاب شد؛تبریک به مهندس جهانسوزی بزرگوار که لایق و نمونه اند و بدون حضىور ایشان و دلسوزی و اطلاعاتشان بیمارستان تاسیسات و خریدش که پایه همه چیز است تعطیل می شود

  3. سلام و نه احترام. اقا و خانمی که اینو تایپ میکنید لطفا کامل بنویسن. من نوعی درسته برام مهم نیست که اسممو ننوشتین ولی اگه دوس دارین لوح تقدیرمو با متعلقاتش تقدیم بهتنوم میکنم برا خودتون و هر کس زیر میزی میگیره که اسمها کم و زیاد میشه. یا اینو اصلاح کنید یا مطمعن باشید توی همه مطالبتون ایراد و نقص میگیرم . من حمید متین کارمند اداره گاز هستم. و لوح تقدیر و جایزه هم دستمه.

    1. سلام
      وقت بخیر
      ضمن تبریک به شما به عنوان کارمند نمونه اداره گاز شهرستان گراش، این اسامی بر اساس لیست ارسالی از فرمانداری نوشته شده است و متاسفانه ما در جریان تغییرات و اشتباهاتی که در لیست وجود داشته نبودیم. از ناهماهنگی که پیش اومده از طرف خودم و سایت گریشنا از شما عذرخواهی می‌کنم.

  4. من یه شکایتی ازیه دکتر بیمارستان کردم نزدیک به دوماه است که جوابی نگرفتم فکر کنم میخاین یه راه پیدا کنن که ازشکایت صرف نظر کنم

  5. سلام اگر پزشکان جز اقشار کم درامد هستن پس ما کارگران روز مزد جز چه اقشاری هستیم؟ اخه این صحبت ها چیه؟ ما در ماه داریم با یک میلیون پانصد سر میکنیم البته قسط وام هم داریم حالا دکترها چقدر درامد دارن؟چی ماشینی سوارند؟ اقای دکتر عبداللهی عزیز لطفا چیزی بگید که مردم باور کنند

  6. سلام و احترام. جسارتا اسم کارند اداره گاز دو نفر هستن. یکی منصور امانی که قبلا ذکر کردین و من. نوشته بودین امانی و انان اینو حذف کردین و من رو نوشتین. جسارتا هردو هست.‌ اگر شماره واتس اپی داشته باشین عکس هر دو لوح رو خدمتتون ارسال کنم.‌ممنون

  7. دکتر عبدالهی روزاته متحمل فشار کاری بسیار زیادی هست پزشکی است که هر موقع از شبانه روز در اتاق عمل مشغول جراحی بیماران اورژانسی ست که بعضی عمل ها طولانی و سنگینه از طرفی به صورت هفتگی باصدها بیماران سرطانی در مطبشون در بیمارستان روبرو هستند که خواه ناخواه روی روحیه تاثیر میذاره بالاخره ایشون هم انسان است همچنین خودشون هم کسالت جسپی دارن همزمان مسئولیت دانشکده علوم پزشکی هم دارند به نظرم مل مردم نباید توقع داشته باشیم ایشون رو مثل اوایل جوانی و سالهای اول خدمتشون خندان و شاد ببینیم بارها شاهد بودم بعد از چند عمل طولانی در مطبشون در یک روز تا شب دیروقت بیش ازاز صد بیمار رو پذیرش و معاینه کردن باید متوجه باشیم ایشون واسطه نجات جان انسانهای زیادی بوده و هستند و خدا رو شاکر باشیم و برای تندرستی و عزت و توفیق این عزیز دعا کنیم

  8. دکتر عبداللهی خودش انسان خوبیه ولی یک سری افراد دو رو و سطح پایین اطرافش را گرفتند و روز به روز خرابش می کنند و با زمزمه ی بومی هم ایشان را خراب می کنند هم بقیه بومی ها؛غیربومی های دلسوز و با وجدان کاری بهتر از بعضی بومی های خودمان هستند که حقوق غیر حلال می گیرند وبجای کار مردم کارای شخصی خود را در محیط کار طی می کنن-دکتر عبداللهی روشنی شهر ماس

  9. سلام
    دکترهایی که در حد دکتر عبدالهی باشن همشون میرن خارج از کشور و کشورشون رو ول میکنن یا حداقلش میرن شیراز و تهران تا درآمدهای نجومی داشته باشن و برای ویزیت و دیدن این چنین پزشکانی یا باید خیلی خوش‌شانس باشی یا خیلی پولدار
    بیمارستان‌های تهران و شیراز و حتی همین لار منت دکتر عبدالهی میکشن که بره و اونجا مریض ببینه و عمل کنه
    حالا ما ایشون رو داریم ولی قدرشو نمیدونیم… به این فکر کنین که دکتر عبدالهی چند نفر رو از مرگ حتمی نجات داده؟ چند نفر رو از سرطان‌های کشنده نجات داده؟ درد چند نفر رو درمان کرده؟
    باید خیلی بیشتر از اینا قدرش رو بدونیم

  10. با سلام
    خواستم در خصوص انتخاب کارمند نمونه بهتون بگم که خیلی جالبه خنده دار و در عین حال تاسف آوره که یکی از کارمندای نمونه کل سال ۹۷ رو مرخصی زایمان بوده حالا شده کارمند نمونه!!!!!
    انتخاب بر چه معیار و اساسی هستش ؟
    کی نظام اداری ایران قراره درست بشه؟
    کی فشاد و باند بازی و لابی گری قراره برچیده بشه..؟
    منتظر امام زمان باشیم…
    متاسفم………

  11. مدیر محترم سایت..
    بذارید پیام منتشر و خونده بشه..
    نگید تموم شده رفته
    یکجا باید جلوی این حرکات گرفته بشه…
    “سوت زنی”
    سوت بزنید هرجا فشاد دیدید!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top