بستن

این‌بار کلاه ایمنی حافظ جان راننده موتورسیکلت شد

هفت‌برکه – گریشنا: کلاه ایمنی جان موتورسوار را در تصادف با پژو ۲۰۶ نجات داد.

به گزارش هفت‌برکه، عصر دیروز دوازدهم مردادماه ۹۸ یک دستگاه پژو ۲۰۶ با موتورسیکلتی در مقابل شهرداری گراش برخورد کرد. در این حادثه راننده موتور که با کمک نیروهای اورِژانس به بیمارستان منتقل شد، به دلیل داشتن کلاه ایمنی آسیب جدی ندید. راننده پژو ۲۰۶ خانمی ۳۶ساله و راننده موتور آقای ۵۴ساله هر دو اهل گراش بودند.

ناصر دلخوش، کارشناس اورژانس ۱۱۵ گراش، با اشاره به اینکه شدت ضربه در این سانحه زیاد بود گفت:‌ «تصادف در میدان شهید برزگران و روبه‌روی شهرداری اتفاق افتاده بود و حدودا ساعت ۱۹ بود که با مرکز تماس گرفته شد و بلافاصله بعد از تماس اعزام شدیم. می‌توان گفت تقریبا شدت تصادف بالا بود و حادثه به خیر گذشت. موتورسوار با داشتن کلاه ایمنی از مرگ نجات پیدا کرد. در این حادثه حتی ضربه به سر هم وارد شده، ولی داشتن کلاه ایمنی جلو ضربه را گرفته است. البته پای چپ موتورسوار شکسته بود و از ناحیه کتف و پیشانی هم خراشی داشت که خدا را شکر وضعیت عمومی مصدوم خوب است.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

2 نظر

  1. اسم میدون شهرداری رو باید بذارن میدون “لت و پار”. خدا میدونه چند نفر تا حالا اونجا کور و کچل و لنگ شدن. خدا پشت و پناه مسئولین باشه که هر وقت از اونجا رد میشیم ذکر خیری ازشون میشه😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top