بستن

دختر قاری قرآن به مسابقات کشوری می‌رود

هفت‌برکه – گریشنا: از میان سیزده دانش‌آموز گراشی که در سی‌ و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی به مرحله‌ی استانی راه یافتند، ندا کرم‌نژاد و فاطمه مهروری مقام اول مسابقات استانی را به دست آوردند. بدین ترتیب، ندا کرم‌نژاد به مسابقات کشوری راه یافت.

به گزارش هفت‌برکه، سی‌ام فروردین ۱۳۹۸، سی‌ و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی به میزبانی گراش برگزار شد. در این مسابقات ۶۰۰ دانش‌آموز توانایی خود را در رشته‌های قرآنی محک زدند و سیزده نفر از گراش به مرحله‌ی استانی راه یافتند. (خبر در گریشنا)

ماندانا پورشمسی پایه‌ی دهم از آموزشگاه امام رضا(ع) در رشته احکام، علی نام‌آور پایه‌ی یازدهم از آموزشگاه حضرت سیدالشهدا(ع) در رشته‌ی اذان، رضا رنجبر پایه‌ی دهم از مدرسه سیدالشهدا در رشته‌‌ی انشای نماز، علی عالی‌زاده پایه‌ی یازدهم از دبیرستان محبی در رشته انشای نماز، آرزو حقانی پایه دوازدهم از آموزشگاه امام رضا(ع) در رشته‌ی تفسیر قرآن، مسعود فتوحی پایه نهم از آموزشگاه شاهد در رشته قرائت تحقیق (صوت)، محمد‌رضا حسن‌نژاد پایه‌ی دهم از مدرسه محبی در رشته‌ی قرائت تحقیق، ندا کرم‌نژاد پایه هفتم از آموزشگاه نرجس خاتون رشته قرائت تحقیق، راحله شادی پایه هشتم از مدرسه امام محمد باقر(ع) رشته قرائت تحقیق، فاطمه سپهر پایه دوازدهم امام رضا(ع) رشته قرائت تحقیق، سینا پیری پایه‌ی دوازدهم از آموزشگاه محبی رشته‌ی نهج‌البلاغه، زهرا بهشتی‌نسب پایه دهم از آموزشگاه امام رضا(ع) رشته نهج‌ابلاغه، و فاطمه مهروری پایه هفتم از آموزشگاه امام حسن عسگری(ع) در رشته‌ی قرائت ترتیل، سیزده دانش‌آموزی بودند که به مرحله‌ی استانی راه پیدا کردند.

در رقابت‌های استانی که بیست و نهم و سی‌ام خرداد ماه برگزار شد، ندا کرم‌نژاد در رشته قرائت تحقیق در بین سه پایه تحصیلی هفتم، هشتم و نهم مقام اول را کسب کرد و به مرحله‌ی کشوری که در مشهد مقدس برگزار می‌شود راه یافت. فاطمه مهروری دانش‌آموز کلاس هفتم نفر در رشته قرائت ترتیل اول استان شد و در بین سه پایه‌ی هفتم، هشتم و نهم مقطع متوسطه اول به مقام سوم رسید.

در مسابقات استانی مهرداد بدیع‌زادگان، کارشناس اداره‌ی آموزش و پرورش گراش، هماهنگ‌کننده و مسئول سن هماهنگی برنامه‌ اجرایی سالن در مراسم افتتاحیه و اختتامیه بود و شاه‌نعمتی به عنوان مجری برنامه‌ی روز دوم مسابقه را اجرا کرد.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. با عرض تبریک به ایشان و مربیان قرآن.سوالی برایم مطرح است که چرا در دهه ۷۰ که مراکز آموزش قرآن در سطح شهر کمتر بود ما در استان موفق تر بودم. ما کم کاری می کنیم یا دیگران بیشتر تلاش می کنند؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top