بستن

در آغصه: یک سال بعد از دختر، پدر هم خود را کشت

هفت‌برکه – گریشنا: یک سال بعد از خودکشی مریم در آب انبار، پدر او با شلیک به سر، به زندگی خود پایان داد. 

به گزارش هفت‌برکه صبح دیروز، سوم مردادماه ۱۳۹۸، خبر خودزنی مسعود ن. در فروشگاه میلاد، شهر را در شوک فرو برد. تلخی این روز با خودکشی پدر ۵۰ ساله‌ی اهل روستای آغصه کامل شد. خبرنگار گریشنا در مراجعه به بیمارستان مطلع شد در این روز یک زن نیز اقدام به خودکشی کرده است؛ و بدین ترتیب در سوم مردادماه ۱۳۹۸ زنگ هشدار خودکشی به آژیر تبدیل شد.

ایزدی، تکنسین اورژانس ۱۱۵ گراش، می‌گوید: «گزارش خودکشی مرد ۵۰ ساله‌ی اهل روستای آغصه با اسلحه و شلیک به سر خود، ساعت ۲۳ و ۲۰ دقیقه به ما رسید. او در دم فوت کرده بود.»

فروردین سال گذشته خبر خودکشی یک دختر نوجوان در آغصه منتشر شده بود. گفته شد خودکشی این دختر با اقدام به خودکشی یک پسر در روستای عمادده مرتبط بوده است. (خبر در گریشنا)

حسن کهنسال، عضو شورای اسلامی روستای آغصه، در گفتگو با گریشنا، این حادثه را این‌طور روایت می‌کند: «این مرد چهار پسر و دو دختر داشت. یکی از دختران او سال قبل با پریدن در آب‌انبار خودکشی کرد و جان خودش را از دست داد. بعد از آن حادثه، این مرد دچار افسردگی شد. او با پیدا کردن تفنگ ساچمه‌زنی پسر برادرش در یکی از اتاق‌های خانه‌ی برادرش با شلیک به سر خود، به زندگی خود خاتمه داد.»

روستای آغصه تنها روستای سنی‌نشین شهرستان گراش است. این روستا از توابع بخش ارد است و در فاصله ۶۵ کیلومتری غرب شهر گراش قرار دارد.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

5 نظر

  1. افسردگی تو مملکت داره بیداد میکنه نتیجه ش خودکشی هست دیگه،جالبه هیچ یک ازمسولین هم تو فکر این نیستن که معضل افسردگی جوانان حل کنند،یکی یکی جوانان مردم دارن پرپر میشن مسولین هم خودشون بخواب زدن ، تو جای که یه برنامه مردم شاد کن در طول سال نیست و بیکاری و تورم و مشکلات هم بهش اضافه بشه نتیجه ش افسردگی هست و بعدش هم خودکشی

  2. ناامیدی و افسردگی در کشور بیداد می کند .دیگر قشر جوان امیدی به دنیای تازه ندارند .افرادی که در این برهه زمان زیر خطر فقر هستند یعنی زیر ۵میلیون حقوق می گیرند واقعا در معرض خطر هستند .نظارت قیمت بسیار ضعیف هست و مردم فقط خودشان می دانند و دل خودشان .

  3. یک نکته که فراموش کردم و می توانم قسم هم بخورم گراش و روستاهاش محروم ترین منطقه استان هستند و اشتغال و کارخانه وجود ندارد .گراش بخاطر نداشتن جاده دسترسی مناسب از نظر اقتصاد نسبت به جمعیت اش بسیار ضعیف هست ولی امروزه می بینیم لامرد و مهر و حتی خنج بخاطر وجود دکل های گازی و پالایشگاه ها روز به روز در مسیر اشتغال زایی گام بر می دارند ولی گر اش فقط چند خانه زیبا و شاید خیابان و مغازه زیبا کمی آن را زیبا نشان می دهد وگرنه از محروم ترین مناطق هست و از درون تهی و خالی هست .عدم وجود جاده و اب وهوا و فضا مناسب و کارخانه و شرکت در این شهرستان می توان گفت از نظر رنکینک در رده آخر استان فارس قرار دارد .

  4. شما هم به این بهانه ها میخواهید دمپل و دمپو راه بیاندازید نه جانم اگر میخوا هید گریه کنید تا دلتان سبک شود نمیخوا هید هم خودتان را راحت کنید

  5. اگر دانی که فدا محشری نی .. سئوال وپرسش و پیغبری نی
    بتاز اسپ جفا تا میتوانی .. که فایز را سپاه و لشکری نی
    اتامرون الناس با البر و تنسون انفسکم . مردمرا به نیکی دعوت میکنید ولی خوتانرا فرا موش میکنید . قران کریم
    یا ایا الذین امنو لا تغلو فی دینکم .. ای کسا نیکه ایمان اورده اید در دین غلو وزیاده روی نکنید .. قران کریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top