بستن

مرد بوشهری قربانی انحراف در جاده اوز

هفت برکه (گریشنا): سرعت زیاد و لغزندگی جاده در اثر بارندگی عصر امروز، مرد بوشهری ۴۵ ساله را در جاده‌ی اوز به کام مرگ کشاند و همراه دیگر او را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش ایزدی، تکنسین اورژانس ۱۱۵ گراش: ساعت ۱۷:۳۷ دقیقه، گزارش این حادثه از طریق اورژانس ۱۱۵ لار به ما رسید و ما به عنوان کمک آمبولانس اوز به محل اعزام شدیم. محل این اتفاق پنج کیلومتری اوز و بعد از زندان بود.

به گفته‌ی شاهدینی که لحظه‌ی حادثه در محل حضور داشتند:«سرعت زیاد و انحراف خودرو از جاده دلیل این حادثه بود.»  این خودرو دو سرنشین داشت که راننده‌ی ۴۵ ساله‌ی آن در دم جان سپرد و مرد ۲۸ ساله‌ی دیگری که همراه او بود از ناحیه‌ی سر و گردن و ستون فقرات مصدوم شد.

جسد راننده‌ برای تحویل به خانواده‌ی او به سردخانه بیمارستان انتقال یافت و تنها مصدوم این حادثه با آمبولانس اوز به بیمارستان گراش منتقل شد.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. ضمن خسته نباشید و خدا قوت به مدیر محترم سایت گریشنا بخصوص آقای مهندس خواجه پور و غفوری .عرضی در مورد سایت داشتم این هست که اگر قسمتی در سایت مشخص کنید که صدای مردم گراش باشد و مشکلات مردم و همچنین ایده ها خود در زمینه اعتلای گر اش ارایه کنند و ذکر نام را هم اولویت قرار بدهید بهتر می باشد تا درد و مشکلات و راههای مهم برای گر اش برداشته بشود .با تشکر

    1. با سلام.
      بخش «ارسالی خوانندگان» در سایت گریشنا همیشه فعال است و آماده دریافت نوشته‌های شما. شما می‌توانید نوشته‌ها، نظرات و پیشنهادهای خودتان را به ایمیل من
      masoud17@gmail.com
      یا ایمیل آقای خواجه‌پور
      gerash@gmail.com
      و یا از طریق واتساپ و تلگرام به شماره
      ۰۹۳۷۴۹۰۹۶۰۰
      ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top