بستن

هنوز آب سد سلمان کامل نشده است

لارستان- خبرگزاری مهر : فرماندار لارستان گفت: در بیشتر مناطق لارستان باوجود سیستم لوله کشی اب آشامیدنی قابل شرب نیست.

علی محمد امیری در گفتگو با خبرنگار مهراظهار داشت: با وجود اینکه منطقه لارستان منطقه ای گرمسیر و حساس از نظر ابرسانی بوده متاسفانه از آب آشامیدنی مطلوب بهره ای نبرده است.

وی تصریح کرد: به کمک خط لوله سلمان فارسی آب به مناطق مانند لار، خنج، گراش اوز و… کشیده شده اما هنوز در خیلی از مناطق که لوله کشی نیز انجام شده متاسفانه آب قابل شرب نیست و فقط برای شستشو استفاده می شود.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: هنوز در کلیه مناطق بخاطر ذائقه مردم هنوز از آب انبارها استفاده می کنند که یکی از مطالبات مردم  امکان کشیدن خطوط لوله آب از خلیج فارس به لارستان است.

امیری در خصوص آب کشاورزی اعلام کرد: متاسفانه در مناطق کشاورزی لارستان آب جاری نداریم و آب های زیرزمینی نیز به سمت شوری رفته اند.

وی سینما لارستان را در تملک  سپاه بیان کرد و گفت: در بخش فرهنگی لارستان متاسفانه بودجه ای برای راه اندازی تنها سینمای تعطیل شده شهرستان داده نمی شود و برای راه اندازی آن نیاز به سرمایه گذار خصوصی است.

فرماندار لارستان اظهار داشت : تعرفه های برق در لارستان نسبت به شیراز و دیگر شهرها مناسب است اما مردم خواستار تعرفه ای نزدیک به بندرعباس هستند.

امیری بیان کرد: عمده مصوبات لارستان انجام شده اما خیلی از آنها مانند طرح را آهن شیراز-جهرم-لار-بندرعباس متوقف شده و همچنین طرح مانند جاده شیراز –لار-جهرم- بندرعباس خیلی کند انجام می شود.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top