بستن

بانک انصار حامی صنعتگران و بازاریان گراش

هفت‌برکه – گزارش آگهی: بانک انصار در جمع ۲۰۰ صنعتگر استان فارس از دو صنعت‌گر موفق گراش تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک انصار گراش ۱۱ تیرماه ۱۳۹۸ این بانک همایش کارتینو را در هتل بزرگ شیراز برگزار کرد. در این همایش با حضور مدیران بانک انصار از ۲۰۰ تن از صنعتگران استان فارس از جمله علی اصغر اسدی و غلامرضا عباسی تقدیر شد.

علی‌اصغر اسدی مدیر شرکت گراش طاها در زمینه بسته‌بندی سبزی‌های خوراکی فعال است. غلامرضا عباسی مدیر شرکت فسیل با هدف صنعتی‌سازی محصولات محلی از خرما و کنجد فعالیت می‌کند. 

کارتینو برای بازاری‌ها

در این همایش طرح کارتینوی بانک انصار تشریح شد. این طرح به عنوان حلقه واسط بین تولیدکننده و توزیع‌کننده با خرده‌فروشان عمل می‌کند. طرحی که می‌تواند راه‌حل مشکل کمبود سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی بزرگ و کوچک باشد.

عبدالحسین محمدی رییس بانک انصار شعبه گراش در مورد مزایای این طرح برای شرکت‌های تولید‌کننده و توزیع‌کننده گفت: «فرم فعلی معاملات به ویژه در گراش فروش مدتی است که در نهایت باعث کاهش سرمایه در گردش تولید کننده و توزیع‌کننده می‌شود. بانک در اینجا نقش واسطه وصول مطالبات را بر عهده می‌گیرد. در جمع‌بندی۱.مستحکم کردن روابط تجاری و اقتصادی تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و واردکنندگان با کسب و کارها و فروشگاه‌های خرد ۲. تسهیل مراودات مالی و تسویه‌های مدت‌دار ۳. انحصاری کردن تراکنش کارت بر روی کارتخوان شرکت ۴. دریافت وجوه نقدی حاصل از فروش ۵. انتقال ریسک فروش اعتباری به بانک ۶. نرخ مناسب نسبت به سایر طرح‌ها مانند خرید دین و … ۷. بدون چک، وثیقه، یا تشکیل پرونده اعتباری برای شرکت‌ها مهمترین مزایای این طرح جدید است.»

رییس بانک انصار شعبه گراش در مورد مزایای طرح برای خرده‌فروشان گفت: «خرده‌فروشان هم برای خریدهای خود نیاز به پول نقد یا اعتبار دارند. گرفتن وام یک فرآیند وقت گیر است و در حال حاضر کارت‌های اعتباری یک جایگزین مناسب است. طرح کارتینو نسبت دیگر کارت‌های اعتباری مشابه این مزایا را دارد: ۱. تامین وجوه موردنیاز به کسب و کارهای خرد ۲.جایگزین مناسب برای چک‌های مدت‌دار آتی ۳. دریافت اعتبار ارزان قیمت یک درصد ۴. امکان استفاده اعتبار در چهار دوره کوتاه مدت ۵. فقط با یک بار تشکیل پرونده برای چهار دوره اعتبار اختصاص پیدا می‌کند. ۶. پرداخت سود بر اساس مدت زمان استفاده ۷. استفاده از میزان اعتبار مورد نیاز ۸. خرید طی مراحل مختلف تا سقف اعتبار تعریف شده ۹. شارژ آنی اعتبار پس از تسویه حساب قبلی»

محمدی در مورد طرح در گراش گفت: «در گراش ما تعداد کمی شرکت‌های تولیدی و توزیعی داریم که امیدواریم در آینده گسترش پیدا کند ولی خرده‌فروشان عزیز می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند. اگر شرکت توزیع کننده با بانک انصار قرارداد داشته باشد. فروشگاه‌های و سوپرمارکت‌ها هم می‌توانند از خدمات کارتینو در گراش استفاده کنند.»

رییس بانک انصار گراش گفت: «همکاران من در بانک انصار آماده هستند که این طرح را برای مشتریان و کسبه تشریح کنند. اقتصاد گراش بر مبنای خدمات و خرید و فروش قرار گرفته است و اجرای این طرح می‌تواند باعث ایجاد تحرک در بازارهای کسب و کار گراش شود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top