هفت برکه – آگهی تسلیت: به مناسبت درگذشت عبدالله نظامی شهروند نمونه و خادم شهدای گمنام، هیات امنای آستان مقدس شهدای گمنام پیام تسلیتی را منتشر کرد. 

Shohada Gomnam Nezami

متن این پیام تسلیت بدین شرح است:

حاج عبداله عزیز
بدون شک شهیدان گمنام جهت استقبال تو از عرش به فرش می‌آیند و تو را در آغوش خود گرفته و باخود به منزل ابدی می‌برند؛ خوشا به حالت که ۱۸سال خدمت صادقانه به شهداء گمنام را سرمایه‌ی عظیم حیات ابدی نموده و خود را هم‌نشین آنانی نمودی که عند ربهم یرزقونند.
گرچه امروز با تنی خسته از درد و رنج دنیایی از پیش ما رفتی اما یقین داریم که با روحی شاد و دلی خرم قدم در وادی حیات ابدی نهاده و در روح و ریحان الهی به آرامش همیشگی رسیده‌ای و ای شهدای شهرستان گراش الان که میزبان مهربانتان خود به میهمانی شما آمده است و در این لحظات ورودش به دستگیری شما نیازمند است، پذیرای او باشید که عمرش را در پذیرایی از زائرین شما گذاشت.
چه روزها که به دفعات با پای پیاده مسیر کوهستانی و صعب العبور کلات را برای رسیدن به شما طی نمود. نه گرمای خرماپزان تابستان و نه سرمای استخوان سوز زمستان مانع اراده این مرد الهی در خدمتگذاری به شما نشد. هر چه داشت در طبق اخلاص گذاشت و تقدیم فرهنگ شهادت و ایثار نمود.
و ای همشهریان عزیز بر ماست که به پاسداشت این شخصیت بزرگ  خستگی ناپذیر،چهره‌ی ماندگار، شهروند نمونه و انسانی تلاشگر و مخلص و مردی دوست داشتنی برای همگان همت گذاریم و با شرکت در مراسم بزرگداشت او که بدون شک با عطر حضور شهدای گمنام معطر است او را تا آسمان بدرقه نماییم و از این رهگذر ذخیره گرانقدری برای فردای خودمان پس انداز نماییم.
لذا ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم و تمامی بازماندگان آن عزیز از همشهریان عزیز جهت شرکت در مراسم تشییع ،تدفین و فاتحه خوانی آن عزیز دعوت به عمل می آید.
هیات امنای آستان مقدس شهدای گمنام

IMG 20190701 WA0126