بستن

«فریاد» خواجوی بر صحنه‌ی اولین کنسرتش در گراش

هفت برکه (گریشنا): فریاد خواجوی، خواننده‌ی اهل اوز، برای اولین بار در گراش کنسرت اجرا می‌کند.

به گزارش هفت‌برکه، کنسرت موسیقی پاپ فریاد خواجوی با عنوان «روز بزرگ فریاد» ساعت ۲۰ روز پنج‌شنبه، سی‌ام خرداد ماه ۱۳۹۸ در سالن شوری، با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش اجرا می‌شود. شرکت‌کنندگان در این کنسرت ۹ قطعه با عناوین «اُسِی خُم»، «دل عاشقو ببین»، «کوچه»، «دوستت دارم»، سلکشن فارسی «سیمین بری، کمتر زن شانه، پرسون پرسون، شاغانی) «ای عشق»، «پدر» و سلکشن بندری «فصل بهار، عاشق بودم، یمبو صحنه» را خواهند شنید.

در این کنسرت علی مهریاری، سرپرست گروه و نوازنده‌ی گیتار الکتریک است. ایمان مهریاری، نوازنده‌ی پرکاشن؛ میلاد امامی‌فر، نوازنده‌ی گیتار باس؛ علیرضا آراد، نوازنده‌ی ویولون؛ احسان مهریاری، نوازنده‌ی کیبورد؛ امین محکمی، نوازنده‌ی ساکسوفون؛ فرزاد عطایی، نوازنده‌ی گیتار اسپانیش؛ و امیرحسین ترابی نوازنده‌ی درامز است.

هزینه‌ی شرکت در کنسرت بر اساس شماره‌های صندلی متغیر است. قیمت بلیت‌ها سی، چهل، پنجاه و هفتاد هزار تومان است. برای خرید اینترنتی بلیت می‌توانید به سایت لارتیک به این آدرس مراجعه کنید. و محل فروش بلیت کنسرت در گراش محصولات فرهنگی جام‌جم واقع در خیابان امام خمینی، جنب بانک صادرات با شماره تماس ۵۲۴۴۶۹۱۸ و محصولات فرهنگی ولیعصر واقع در بلوار معلم، جنب سالن سراجی با شماره تلفن ۵۲۵۴۰۰۱۷ است.

محمد خواجوی که نام هنری فریاد را برای خود انتخاب کرده است، در گفت‌وگو با هفت‌برکه، از دلیل انتخاب گراش برای اجرای اولین کنسرت خود می‌گوید: «هنرمند نباید برای فعالیت هنری خود مرزی قائل باشد. من در بیشتر شهرهای منطقه اجرا داشته‌ام و طرفداران خاص خودم را دارم. وقتی همشهریان اوزی خودم از من گله کردند و پرسیدند چرا گراش را برای اجرا انتخاب کردید، جواب من به آن‌ها این بود که از لحاظ موقعیت جغرافیایی، گراش برای من مثل تنگه‌ی هرمز است و راه ارتباطی خوبی برای طرفدارانم دارد که از اوز، لار، لطیفی، خور و گراش قصد دارند در کنسرتم شرکت کنند.» او از اداره ارشاد گراش برای همکاری در کسب مجوز و اجرای کنسرت نیز تشکر می‌کند.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

6 نظر

  1. همین که گفت تنگه هرمز یاد این حرف افتادم.تقریبا ۱۴سال پیش که لار درس می خواندم سر کلاس یه معلم لاری داشتیم که می گفت که لار زمانی ایالت بوده و ایراهستان بوده و از این حرفا .منم بلند شدم در جوابش گفتم اره منم یادمه لار ایالت بوده و پایتختش هم گراش بوده و معلم و تمام کلاس یه لحظه ساکت شدند .

  2. ماشالله چه اعتماد به نفسی تعارف نکن دفعه بعد برو لار تا طرفدارات از جهرم و بندرعباس هم بیان بلیطت هم که خیلی نرخ پایین زدی تو چیت کمتر از سالار عقیلی و همایون شجریانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top