بستن

تعاونی‌ها نیاز بخش کشاورزی

هفت برکه (گریشنا):فرودی، فرماندار گراش در دیدار با مدیر کل تعاون روستایی استان فارس، خواستار تقویت تعاونی‌های شهرستان گراش شد. 

به گزارش حجت عابدی:اصغر فرودی در دیدار با هدایت الله رحیمی، مدیر کل جدید سازمان تعاون روستایی استان فارس بر ضرورت تشکیل تعاونی‌ها در جهت توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد و اظهار داشت:«راه‌اندازی تعاونی‌ها و واحدهای تولیدی در توسعه بخش کشاورزی در شهرستان گراش ضرورت دارد.»

احداث ساختمان اداری، تامین نیرو و تشکیل چارت سازمانی، تامین امکانات و تجهیزات اداری، خودرو، ارائه تسهیلات و تقویت زیرساخت‌ها و تشکیل تعاونی‌ها از مهم‌ترین درخواست فرماندار گراش در این دیدار بود.

وی با بیان این که از ظرفیت‌های اجتماعی به ویژه تعاونی‌ها و تشکل‌های فعال بخش کشاورزی به نحو شایسته استفاده شود، تصریح کرد:«از ظرفیت حوزه کشاورزی در پیشرفت و شکوفایی گراش باید به درستی و بیش از پیش بهره برد.»

در این جلسه رحیمی، مدیر کل سازمان تعاون روستایی استان فارس با بررسی مسائل و نیازهای این حوزه در شهرستان گراش قول پیگیری و رفع مشکلات را داد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

1 نظر

  1. گریشنای عزیز
    لطف کنید یه همت به خرج بدید یه گزارش مفصل و کامل و جامع تهیه کنید از وضعیت زمین خواری، دلالا ، گرون شدن زمین که یه مشت مدواخ فروش افتادن به جون زمینای گراش . جوونای بدبخت الان یه تیکه قبر هم نمیتونن برا خودشون بخرن. زحمتش بکشید صداتون رو می شنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top