بستن

خیر گراشی در روستای اقلید مسجد ساخت

هفت برکه (گریشنا): حاج غلامعباس کمالی، خیر گراشی در بخش حسن‌آباد شهرستان اقلید،مسجد ساخت. 

به گزارش هفت برکه:با همت کمالی، خیر گراشی، کلنگ ساخت مسجد صاحب‌الزمان(عج) ۱۸ ماه قبل در اول شهریور ماه سال گذشته به زمین زده شد و اسفند سال ۱۳۹۷ به اتمام رسید. حاج غلامعباس فرزند حاج حسن کمالی است.

مسجد صاحب‌الزمان(عج) ۱۵ شعبان به مناسبت ولادت امام زمان(عج) افتتاح خواهد شد. این مسجد در روستای حسن‌آباد ۱۲۵۰ متر وسعت و ۳۰۰ متر زیربنا دارد و دارای دو مغازه و چهار اتاق است. هشتصد متر از این بنا به حیاط مسجد اختصاص دارد و دارای سه در ورودی است.

حاج غلامعباس کمالی در گفت‌وگو با هفت برکه گفت:«این مسجد در نزدیکی امام‌زاده اسماعیل در بخش حسن‌آباد شهرستان اقلید قرار دارد. این روستا در ۹۵ کیلومتری شیراز قرار دارد. از برکت و لطف خداوند شاکر هستم که به درخواست یکی از ساکنین روستا برای ساخت مسجد موفق شدم با کمک خانواده‌ام با نیت خشنودی خدا و ائمه این مسجد را بسازم.»

او در پایان از مهندس محمد جواد نوشادی و برادرش که برای ساخت مسجد با او همکاری داشتند و هیچ هزینه‌ای برای نقشه‌کشی و مهندسی ساخت مسجد دریافت نکرده‌اند، نیز قدردانی کرد. حاج غلامعباس کمالی همچنین با پرداخت هزینه‌ای در طرح اطعام سیل‌زدگان کشور با دیگر خیرین گراشی همکاری داشته‌ است.

خیر گراشی در ساخت مسجد در نقاط مختلف کشور مشارکت دارند که در بسیاری موارد خبر آن نیز منتشر نمی‌شود. در روزهای گذشته مسجد امیرالمومنین در روستای کال بخش اشکنان لامرد که توسط یکی از خیرین گراشی ساخته شده است، افتتاح شد.

 

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. احرتون با خدا,کاشکی بازم افرادی بودن مثل ایشون,کمکی میکردن برای افراد کم بضاعت ,واسه ازدواجشون ,واسه خونه که ندارن ,خانمایی که میخوان دختر عروس کنن ,سیسمونی ,جهیزیه,تهیه کنن ,ولی شوهری بالاسر ندارن,یا خیلی زندگی سخته تو این شرایط ,خیلی دلم به حالشون میسوزه همه چه گرون ,زندگی کرذن خیلی سخته ,به چی برسن

    1. راحیل جان بنظر ما توی گراش در تهیه جهیزیه و سیسمونی فرد کم بضاعت یا بی بصاعت نداریم!!! کم بضاعت کسی هست که به جای ۶ تا یا ١٢ تا حوله حمام فقط دوتا حوله ایرانی برای عروس و داماد بخره نه بخاطر چشم و هم چشمی بره حتما همون ١٢ تا بخره. والله اگه زنهای گراش دست از زیاده خواهی و اسراف بردارن من با حقوق کارمندی میتونم بدون وسایل گرون برقی سالی دوبار جهیزه بدم و سیسمونی بخرم هدیه کنم. خدا وکیلی یه نوزاد رو نمیشه با شش تا دست لباس نوزادی و چندتا دونه کهنه و یک شیشه، یک پستونک، یک دونه شامپو، دوتا قنداق و یدونه لحاف و فقط وسایل ضروری دنیا آورد و تا یکسالگی رسوند؟ بعدش هم خدا کریمه. مگه اگه تخت و کمد آنچنانی و میلیونی نباشه نمیشه روی زمین یا گهواره قرضی بلااستفاده دیگران خوابوند؟ امان از زیاده خواهی و اسراف!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top