بستن

یک جام دیگر در ویترین جوانان هلال‌احمر گراش

هفت‌برکه – گریشنا: جوانان هلال احمر که آماده حضور در مرحله نهایی لیگ دسته اول کشور می‌شودند در بازی‌های فوتبال جوانان گراش با اقتدار قهرمان شدند.

به گزارش گریشنا مسابقات فوتبال جوانان کشور با همت باشگاه ستاره‌آبی و با حضور شش تیم ستاره‌آبی، گراش جوان، اتحاد، هلال احمر، شهدا و امید خور  به صورت دوره‌ای برگزار شد که تیم هلال احمر با برتری برابر تمامی تیم‌ها و امتیاز کامل قهرمان شد و تیم‌های اتحاد و ستاره‌آبی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم فوتبال جوانان هلال احمر گراش امسال در مسابقات دسته اول کشور در گروه دوم بالاتر از تیم‌های مدعی و صاحب نام چون مس رفسنجان و پارس جنوبی جم، فجر شهید سپاسی شیراز، ایرانجوان بوشهر، پدیده اصفهان، شگفتی ساز شد و به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کرد. این تیم نوروز امسال در حال آماده‌سازی برای مسابقات مرحله دوم است.

ابوالحسن غلامی سرمربی جوانان هلال احمر در مورد شرکت در این مسابقات گفت: «با توجه به صعود تیم به مرحله دوم لیگ دسته یک کشور و شروع مسابقات از ٢١ فروردین در دزفول با هدف آمادگی بیشتر در این مسابقات شرکت کردیم. در این مسابقات سعی کردیم بیشتر از بازیکنان تیم نوجوانان که چند ماه قبل قهرمان لیگ برتر نوجوانان استان شدند استفاده کنیم و از بیشتر بازیکنان اصلی تیم جوانان در این مسابقات زیاد استفاده نکردیم تا هم فرصتی برای بازیکنان نوجوانان باشد که در رده جوانان فابلیت‌های خود را نشان دهند و هم نگاهی به آینده داشته باشیم تا بتوانیم این بازیکنان نوجوان را برای مسابقات کشوری آماده‌تر کنیم.»

غلامی در مورد برنامه آماده‌سازی تیم جوانان هلال‌احمر گفت: «جا دارد از همه بازیکنان، تیم‌های شرکت کننده و برگزار کنندگان این مسابقات تقدیر و تشکر کنم که تلاش کردند بازیکنان جوان فرصتی داشته باشند تا توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند. به منظور امادگی بیشتر تیم جوانان برای مسابقات کشوری در ایام نوروز در مسابقات جام فرهاد در جناح بستک که در رده بزرگسالان با کیفیت بالایی برگزار می‌شود نیز شرکت کرده‌ایم.»

غلامی در معرفی کادر فنی این تیم گفت :«من در کنار سید علی مجلسی، جواد آذربادگان، حسین گنجی ، هاشم محمودی، مهدی منفرد، مهدی ابراهیمی و محمد نجفی اعضای کادر فنی هستیم.  آقای محسنی رییس جمعیت هلال احمر گراش، حاج قاسم فرسوده مدیریت باشگاه، بازیکنان و خانواده‌های محترم آن‌ها در طول یک سال گذشته زحمت‌های فراوانی کشیده‌اند و این موفقیت‌ها را مدیون تلاش و زحمت و همکاری این بزرگواران هستیم.»

بازیکنان جوانان هلال‌احمر در مسابقات: جواد غفاری، منصور سروش، محمدعلی کرباسی، حسین فرجی، محمدامین عالی زاده، حمیدرضا پاکسرشت، مهدی اکبری، علیرضا حسن نژاد، مرتضی باقری، امیرحسین شکاری، حسین شیرشمسی، محمدعلی وطن خواه، ابراهیم کامیاب، حسن استار، امیرحسین فتحی، احمدرضا بهجتی، علی رییسیان، رضا خدمتی، سید یحیی مجلسی، محمد رسول صدیقی، سعید ملایی، محمدحسن جوشن

 

نتایج بازی‌ها:

ستاره آبی ۱ – ۰ شهدا
اتحاد ۱ – ۵ هلال احمر
هلال احمر ۹ – ۱ شهدا
ستاره آبی ۲ – ۱ امید خور
شهدا ۰ – امید خور ۲
ستاره آبی ۱ – گراشجوان ۲
اتحاد ۲ – ۱ امید خور
ستاره آبی ۱ – ۴ هلال احمر
گراشجوان ۶ – ۰ شهدا
هلال احمر ۱ – ۰ امید خور
اتحاد ۲ – ۱ گراشجوان
گراش جوان ۳-امیدخور۰
هلال احمر ۳-گراش جوان ۰
ستاره آبی ۳-اتحاد ۲
اتحاد ۳-شهدا ۰

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

2 نظر

  1. در مسابقات رده بزرگسالان از بازیکنان نوجوانان استفاده کردن و از این کار نگاهی به آینده داشتن و هدفمند تلاش کردن ،که این کار در نگاه فوتبال دوستان گراشی ک نمیتوانند موفقیت سایر تیمها را ببیند جایی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top