بستن

صعود دو تیم گراشی به مرحله حذفی فوتسال جوانان جنوب

هفت‌برکه – گریشنا: دو تیم گراش‌جوان و ستاره آبی گراش به دور حذفی مسابقات فوتسال جوانان جنوب فارس راه یافتند. بهنام استوار از تیم گراش‌جوان با ۷ گل زده در چهار مسابقه، صدر جدول گلزنان را با علی سعدی‌پور از تیم شهید علی مختار لار شریک شده است.

به گزارش حسن جبرالدینی، مسابقات فوتسال منطقه جنوب در رده جوانان، متولدین ۷۹/۱۰/۱۱ به بعد، از ششم اسفندماه ۱۳۹۷ در شهر اوز آغاز شده است. در این دوره، ۱۳ تیم در قالب سه گروه (۲ گروه ۴ تیمی و یک گروه ۵ تیمی) شرکت کرده‌اند. دو تیم از گراش نیز در این دوره حضور دارند: تیم گراش‌جوان در گروه ۱ مسابقات با شهاب فیشور، ستاره سرخ بیدشهر و انصار المهدی کورده همگروه است؛ و تیم ستاره‌آبی گراش همراه با وحدت کوره، وحدت بنارویه، مربوطی کهنه و بهری بریز در گروه ۲ قرار دارد. گروه سه شامل تیم‌های امواج براک، نفت اوز، مطهری فیشور و سایپااستوار لار است.

پس از ۸ شب برگزاری بازی‌ها در دور گروهی، دو تیم گراشی توانستند به مرحله حذفی راه یابند: گراش‌جوان در گروهش با چهار برد در چهار مسابقه اول شد؛ و ستاره‌آبی با دو برد و یک باخت در سه مسابقه در گروه ۲ به مقام دوم رسید. دو تیم گراشی همراه با تیم‌های شهاب فیشور، نفت اوز، سایپا استوار لار، شهید علی مختار لار، مربوطی کهنه و ستاره سرخ بیدشهر به دور حذفی راه یافته‌اند.

بر اساس جدول بازی‌های مرحله حذفی، گراش‌جوان با مطهری فیشور بازی خواهد کرد، و ستاره‌آبی گراش به مصاف نفت اوز می‌رود. بازی‌های دور حذفی از پنجشنبه ۱۶ اسفندماه شروع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top