بستن

درخشش پسران و دختران کونگ‌فو گراش

هفت‌برکه – گریشنا: بعد از درخشش دختران کونگ‌فو این بار نوبت پسران کونگ‌فو بود که در رقابت استانی بدرخشند.

به گزارش هیات کونگ‌فو گراش مسابقات قهرمانی استان روزهای نهم و دهم اسفند به میزبانی مرودشت برگزار شد. حاصل تلاش کونگ‌فو کاران گراش ۶ مدال طلا، ۴ نقره و ۷ برنز  و کسب جام مقام سوم تیمی در این رقابت‌ها بود.

درخشان‌ترین چهره تیم گراش در این رقابت‌ها فرزاد فرهادی بود که در رده سنی خردسالان در وزن ۲۰- به مدال طلا رسید و به عنوان ستاره این دوره از مسابقات انتخاب شد.

در رده سنی نونهالان محمد اسدی در وزن ۳۳- طلا گرفت. سید امیر جهانبانی در وزن ۲۷- ، امیرحسین آذرمهر در وزن ۳۷- دو نونهال برنده مدال نقره بودند و سینا خداشناسی در وزن ۳۳- ، ابوالفضل شهریاری در وزن ۲۷-، محمدمهدی اسدی در وزن ۳۷-، دانیال کمالی در وزن ۲۴- و مجتبی نوروزپور در وزن ۲۲- پنج مدال مقام سومی را به دست آوردند.

در رده سنی نوجوانان مهرشاد بدیع‌زادگان در وزن ۵۱- مدال طلا و شهریار شمسی در وزن ۳۸- مدال برنز گرفت. در رده جوانان حاصل تلاش فاضل حسن‌زاده در وزن ۷۳- مدال نقره و محمدرضا رمضای در وزن ۵۵- مقام سوم بود.

بزرگسالان در این دوره موفق‌ترین رده سنی بودند. مهرداد زارعی در وزن ۸۳-، ناصر دلاوران در وزن ۷۳- و جواد درویشی در وزن ۶۸- یه مدال طلا گرفتند صابر احمدی نیز در وزن ۵۴- نقره گرفت.

تیم گراش به مربیگری جواد خواستار و سرپرستی ناصر دلاوران به مرودشت اعزام شد.در پایان رقابت‌ها جواد خواستار حکم عضویت در شورای فنی کونگ‌فو کشور را دریافت کرد.

درخشش دختران کونگ‌فو در رقابت چند جانبه

دو هفته پیش روزهای ۲۴ تا ۲۶ بهمن سالن الفجر شیراز میزبان مسابقات چند جانبه کشوری بود.

این مسابقات کشوری با حضور تیم‌هایی از استان‌های کرمان، هرمزگان، بوشهر ،فارس ، تبریز ،یزد ،خوزستان، اصفهان برگزار شد و  تیم کونگ فو گراش به مربیگری و سرپرستی خانم بذله توانست به ۷ مقام کشوری و چهار مقام استانی رسید.

نیلوفر جوکار، ماجده محبی، الهه جوکار، سارا امانی، فاطمه ابراهیمۍ، مریم حاجیان مقام‌های اول بخش چند جانبه کشوری را به دست آوردند و آریا محبی مقام دوم این بخش را به دست آورد.

در بخش استانی عارفه نظری و ساجده فزونۍ مقام اول و مریم نظری و ستایش محسن زاده مقام سوم را به دست آوردند.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. تبریک میگم به جامعه ورزش گراش و مخصوصا استاد مهیایی و استاد خواستار و همکارهاشون و ورزشکاران و مدال اوران عزیز باشگاه کنگ فو انشالله موفق تر باشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top