بستن

همکاری مجمع القرآن گراش با حوزه علمیه شهرکرد

هفت برکه(گریشنا): موسسه‌ی مجمع‌القرآن فاطمیون گراش از آغاز ثبت‌نام حفظ دو ساله‌ی قرآن کریم ویژه‌ی طلاب جدیدالورود خبر داد. این دوره با همکاری مدرسه علمیه‌ی قرآن محور امامیه شهرکرد برگزار می‌شود. همچنین با همکاری موسسه مجمع القرآن فاطمیون، حوزه علمیه باقرالعلوم گراش به جمع مدارس علمیه قرآن محور کشور پیوست.

به گزارش روابط عمومی مجمع‌القران فاطمیون گراش:مؤسسه مجمع القرآن فاطمیون با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و علمای اسلامی بر ضرورت توجه حوزه‌های علمیه به فراگیری قرآن کریم، بر آن شد که با همکاری مدرسه علمیه امامیه شهرکرد، قدم مؤثری را جهت تربیت طلاب آشنای به قرآن کریم بردارد تا طلاب علوم دینی در کنار تحصیل دروس متداول حوزه مشغول به حفظ قرآن کریم باشند.

پذیرش این طلاب هم‌زمان با ثبت نام حوزه‌های علمیه سراسر کشور صورت می‌گیرد که تاریخ ثبت نام آن در مرحله اول از ۲۴ بهمن ۹۷ تا  تا ۲۷ اسفند ۹۷ و مرحله دوم آن از ۱۷ فروردین ۹۸ تا ۲۲ فروردین ۹۸ تعیین شده است.

دارا بودن شرایط عمومی پذیرش حوزه‌های علمیه،محدوده سنی ۱۴ تا ۱۸ سال (دارا بودن مدرک پایه هشتم دوره متوسطه اول)،سلامت کامل جسمی و روحی، تسلط کامل بر روخوانی قرآن کریم، عدم تأهل، قبولی در مصاحبه و دوره آزمایشی از جمله شرایط ثبت‌نام در این دوره‌ی حفظ قرآن کریم است.

افراد جهت ثبت نام در این دوره‌ی حفظ قرآن کریم می‌توانند به سایت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه مراجعه و «مدرسه علمیه امامیه شهرکرد» را به عنوان اولویت اول انتخاب کنند.

به زودی شاهد راه‌اندازی حوزه علمیه قرآن محور الزهرا سلام الله علیها این شهرستان نیز خواهیم بود.حفظ کل قرآن کریم در دو سال، اخذ مدرک کارشناسی از وزارت علوم بعد از اتمام دوسال، کاربردی کردن ادبیات عرب در آیات ادبیات قرآنی، برگزاری برنامه‌های تفریحی و ورزشی در طول دوره، رایگان بودن طرح از مزایای این طرح است.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۹۸۲۵۴۷۷ و یا ۰۳۸۳۲۲۷۵۵۵۰ تماس و یا به وب سایت موسسه مجمع القرآن به آدرس majmaolquran.com جهت مشاهده آیین نامه مراجعه کنند.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top