بستن

۷ مصدوم، پیامدهای یک تک‌چرخ

هفت‌برکه – گریشنا: حرکات نمایشی با موتورسیکلت باعث دو حادثه پی‌درپی رانندگی و مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش گریشنا عصر جمعه‌ها بلوار شهید دادمان در جاده اصلی گراش – لار محل نمایش خودرو و موتورسیکلت‌ها است. عصر جمعه ۳ اسفندماه اما حضور موتورسواران در این محل دو حادثه را در پی داشت.

علی جعفریان در توضیح این حوادث گفت: «خواهرزاده من ابوالفضل سجادی ترک‌نشین یک موتور ۱۲۵ بوده است که از روی موتور پرت می‌شود. ما او را به بیمارستان امام رضا(ع) لار منتقل کردیم و مادرش هم در راه بیمارستان بوده است. خواهر من در مسیر بیمارستان بوده که در نزدیکی تقاطع برای جلوگیری از برخورد با ماشینی که در حال دور زدن بوده از جاده منحرف می‌شود و عقب ماشین با سه موتورسوار و ترکنشین‌های آن‌ها برخورد می‌کند.»

جعفریان در مورد وضعیت مصدومین این حادثه می‌گوید: «پیشانی خواهرزاده من بخیه خورده است و در ناحیه پشت سر و زانو هم مصدومیت دارد که شدید نیست. چهار نفر از موتورسواران زخم‌های سطحی داشتند. یک نفر به اتاق عمل منتقل شد و یک نفر دیگر هم از ناحیه سر آسیب دیده که منتظر دکتر هستند هیچ کدام از آن‌ها وضعیت وخیمی ندارند.»

کانال خبری لارستان از ۱۰ مصدوم که حال دو نفر آن‌ها وخیم است خبر داده بود. جعفریان می‌گوید: «در میان مصدومین این دو حادثه حال هیچ‌کدام وخیم نیست ولی مصدومین دیگری هم در بیمارستان حضور دارند که ممکن است مربوط به تصادف‌ در نقاط دیگر باشد.»

تاکنون بارها در مورد امکان حادثه در زمان حرکات نمایشی رانندگان موتورسیکلت و خودروها در بلوار دادمان اخطار داده شده بود. با توجه به حضور زیاد تماشاگران هر گونه انحراف می‌تواند به حادثه‌ای با تلفات زیاد منجر شود.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

6 نظر

  1. اون آقا که گفته محدوده مهم نیست وقتی اونا واسشون مهم هست حتما علتی داره و بعدش چند تا عکس شهید در تابلویی دزفول در محدوده اندیمشک زده و پایین.اوردن و چه بلوایی به پا کردند کمی اخبار بخون متوجه میشی.الان اوزی ها مدعی هستند تا پاسگان بتون مال اوز هست و لاری ها تا پلیس راه پس ما خیلی عقب می نشینم.وقتی دهدار درزو وسایبان می گوید وسعت درز از شهرستان گراش بیشتر هست و نباید ما بخش بشیم این طعنه نیست .

  2. با‌فریاد‌مرگ‌بر‌اشغالگر،اشغالگر‌دست‌از‌اشغالگری‌برنمی‌دارد.
    اینجانیازبه‌مسوولینی‌داریم‌که‌اهل‌تدبیر‌و‌عمل‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top