بستن

گرامیداشت روز زن در همایش بانوان خیرین سلامت و نمایشگاه صنایع دستی

هفت برکه – گریشنا: با هدف گرامیداشت روز زن و تجلیل از بانوان خیرین سلامت و بانوان شورایار، نخستین همایش بانوان خیرین سلامت ششم اسفندماه ۹۷ ساعت ۸ شب در سالن شوری برگزار می‌شود. نمایشگاه صنایع دستی و بومی و محلی شهرستان گراش نیز از روز شنبه چهارم اسفندماه در موسسه آبشار اندیشه افتتاح خواهد شد و تا روز دوشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

به گزارش هفت‌برکه، روز دوشنبه ششم اسفندماه ۹۷ نخستین همایش بانوان خیرین سلامت با همکاری مجمع خیرین سلامت گراش و اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش و با حضور دکتر میرگلوبیات، رئیس شورای مشارکت بانوان مجمع خیرین سلامت کشور؛ طباطبایی، معاونت مشارکت‌های مردمی- روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت کشور؛ و نظری، قائم مقام ریاست شورای مشارکت بانوان مجمع خیرین سلامت کشور برگزار می‌شود. در این مراسم از بانوان خیرین سلامت گراش، امور بانوان اداره آموزش و پرورش و بانوان شورایار گراش تجلیل خواهد شد.

فوزیه ناصری، عضو شورای اسلامی شهر گراش و دبیر برگزاری نخستین همایش بانوان خیرین سلامت، در خصوص این همایش می‌گوید: «این اولین همایش در شهرستان گراش است که از ماه‌ها پیش برای برگزاری آن برنامه ریزی شده است. هدف از برگزاری این همایش قدردانی و تجلیل از بانوان فعال در هر سه زمینه سلامت، امور بانوان آموزش و پرورش و شورایاران است. هدف دیگر هم برگزاری یک برنامه شاد و متنوع برای بانوان عزیز شهرمان به مناسبت روز زن است.»

ناصری که خود رئیس مجمع خیرین سلامت بانوان گراش هم هست، با اشاره به برنامه‌های جانبی این همایش افزود: «علاوه بر این همایش، ما روز شنبه هم نمایشگاهی از صنایع دستی و بومی و محلی شهرستان گراش را در طبقه بالای آبشار اندیشه خواهیم داشت، این نمایشگاه روز شنبه چهارم اسفندماه ۹۷ ساعت ۱۶ افتتاح خواهد شد و تا روز دوشنبه هم ادامه خواهد داشت. ساعت بازدید نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۱ است.»

دبیر برگزاری نخستین همایش بانوان خیرین سلامت با بیان اینکه این نمایشگاه ۳۹ غرفه دارد، اظهار داشت: «برای رفاه حال مردم عزیز جهت بازدید از نمایشگاه همه روزه یک دستگاه مینی‌بوس رایگان جهت رفت آمد مردم به نمایشگاه مستقر است.»

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top