بستن

فرمانداری گراش برترین فرمانداری فارس در سال ۹۶ شد

هفت برکه (گریشنا): گراش رتبه نخست فرمانداری‌های استان فارس در سال ۹۶ را کسب کرد.

به گزارش حجت عابدی، مسئول دفتر فرماندار گراش، اصغر فرودی، فرماندار گراش از کسب رتبه نخست فرمانداری این شهرستان در ارزیابی‌های وزرات کشور و استانداری فارس خبر داد و افزود:«شهرستان گراش رتبه نخست استانی ارزیابی عملکرد فرمانداری‌های استان فارس سال ۹۶ را به خود اختصاص داد.»

اصغر فرودی گفت:«رتبه نخست بر اساس ارزیابی شاخصه‌های اختصاصی نهایی ارتقاء امنیت پایدار داخلی، توسعه مشارکت و نشاط سیاسی، هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی، توسعه شهری و روستایی، مدیریت بحران و هماهنگی امور اقتصادی تعیین شده است.»

فرماندار گراش خاطر نشان ساخت:«مجموعه فرمانداری این شهرستان با اجرای ۹۳.۴۳ درصد از این شاخص‌ها توانست رتبه برتر را کسب کند.»

وی با بیان این که وزارت کشور و استانداری بر اساس ارزیابی‌های یک ساله خود فرمانداران برتر را مشخص و آنها را معرفی می‌کند، اظهار داشت:«در این ارزیابی که در همه سطوح ماموریت و وظایف با رویکرد رضایتمندی مردم صورت گرفته فرمانداری شهرستان گراش از بین ۲۹ فرمانداری در استان فارس به‌ عنوان دستگاه‌ برتر بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده است.»

فرودی ضمن قدردانی از همدلی و هماهنگی مجموعه فرمانداری و بخشداری‌‌های تابعه شهرستان گراش،تصریح کرد:«کسب این موفقیت و رتبه نخست در بین شهرستان‌های تابعه استان فارس، مرهون تلاش‌های مجدانه همکاران خوب و پرتلاش حوزه‌های مختلف در فرمانداری و بخشداری‌های تابعه شهرستان گراش است.»

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

15 نظر

  1. جوک سال هست .هیچ امتیازی نگرفته و نه جاده چک چک مصوب ۱۰سال پیش تمام کرده ونه هیچ کارخانه ای و چون هیچ خرجی گراش نداره و توانسته بدون بودجه از مرکز استان مردم را راضی نگه داره بهش امتیاز دادن .تا الان هیچ کار مثبت و تمام کننده که بتوان روش حساب کرد ما مردم ندیدیم

  2. خیلی شوکه شدم آخه بر اساس کدام شاخص و آمار اگر فرمانداری گراش رتبه اول بخود اختصاص داده باید بحال همه مردم فارس گریست که بدبختها چه می کشند. خواهش می کنیم فرمانداری عملکرد یکساله خود با سند و مدرک منتشر کند کارهایی که خیرین هزینه کرده اند هرگز جز آمار نباید بیایید

  3. شرط نقد انصاف است
    وقتی خواستید فرماندار فعلی گراش رو ارزیابی کنید نگاهی به فرمانداران قبلی بیندازید. ضمن اینکه آمارو ارقام هم هرساله منتشر میشه. در همین دهه فجر امسال چند میلیارد هزینه شده. برید ارد رو ببینید.اگر زیر نظر لار بود هنوز یک روستا بدون هیچ پیشرفتی بود. شهرستان گراش فقط شهر گراش نیست

    1. س س س س س
      خیلی جالب مثالتون خیلی قریب به ذهن مخاطب است!!!!!!!!!!
      ارد از ده شده قریه داشته هاش ازش گرفته شده وبه گراش آورده شده اون از بهزیستی جهاد امور اراضی سرجنگلبانی اعتماد مردم شکسته شده بی اعتمادی دراوج است وشما آنرا نه که نمیبینید بلکه بهش افتخار می کنید جک نگو آقا یا خانم عزیز

  4. اتفاقا یه کاری که فرمانداری گراش در تهیه اخبار مربوط به پروژه ها انجام میده اینه که به تفکیک اعلام می کنه که چقدر دولت هزینه کردع و چقدر خیرین.

  5. وقتی فرماندار گراش نمونه انتخاب میشه ، شما فکر کنید دیگر مسوولین چه افرادی هستن که خوبشون فرماندار گراشه ،

  6. سلام.الان دقیقا فرمانداری چقدر تونسته از دولت بودجه بگیره و اونو خرج شهرستان کنه آخه چرا هزینه هایی که خیرین میدن رو جز کمک های دولتی حساب میکنید؟ اگه نبود کمک خیرین که گراش الان گراش نبود؟ آقای مسئول شما مسئولی تا مردم برکنارت نکردن یخورده به خودت بیا.

  7. سلام علیکم
    ضمن تبریک به مردم و مجموعه فرمانداری گراش،بنده آقای فرودی را موقعی که در هلال احمر بودن (در شهر بم)ملاقات کرده و از اخلاص و تلاش ایشان در آن زمان لذت بردم.
    گرچه در سال های اخیر توفیق زیارت نداشته ام.

  8. فرماندار هیچ کاری برای شهر انجام نداده و هیچ امتیازی از دولت برای گراش نگرفته فقط شانس اورده بر سر سفره باد اورده نشسته و کارهای خیرین را با نام خودش تمام کرده انشاالله بزودی فرماندار جدیدی بیاید

  9. چرا خودزنی می کنیم.تو این وضعیت مواظب باشیم بنظرم بهترین گزینه باشند ایشان.‌‌قدر داشته های خود بدانیم.
    مثلا چند فرماندار مشابه که بهترن کیان؟تو جمع ۱۰۰ تا فرودی حداقل بین ده تا اول است با جمیع جهات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 نظر
scroll to top