هفت برکه (گریشنا):۴۲ پروژه عمرانی و زیربنایی به مناسبت دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش مسئول دفتر فرمانداری:اصغر فرودی، ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت:«۴۶ درصد این پروژه‌ها مربوط به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ۵۴ درصد بخش دولتی است و برای اجرای آن‌ها افزون بر ۳۷ میلیارد تومان هزینه شده است.»

وی افزود:«از مجموعه اعتبارات ۳۱ میلیارد تومان پروژه افتتاح و ۶ میلیارد تومان پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و کمک خیرین کلنگ‌زنی می‌شود. این طرح‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، بهداشتی آموزشی با همکاری دستگاه اجرایی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.»

نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان گراش گفت:«تسطیح لیزری اراضی کشاورزی، اجرای طرح سیستم آبیاری تحت فشار، بازسازی قنات حسن آباد فداغ، خانه بهداشت کنار زیارت، مرکز جامع سلامت ارد،مرکز اورژانس بیمارستان گراش، آموزشگاه حسین آباد و خلیلی، برق رسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار، چمن مصنوعی دانشکده علوم پزشکی پروژه‌های تولیدی و صنعتی از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.»

اصغر فرودی با تشریح برنامه‌های این ایام از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان گراش خبر داد. وی با بیان این که دهه فجر فرصتی است تا خدمات نظام به بهترین شکل تبیین شود، اظهار داشت:«خدمات نظام برای اقشار مختلف مردم به طور کامل مشهود و ملموس است، با این وجود در چهل سالگی انقلاب باید تلاش کرد تا به بهترین و زیباترین شکل ممکن دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی در همه عرصه‌ها و ابعاد مختلف برای نسل جوان تبیین شود.»

فرماندار گراش با تاکید بر اینکه تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر فرصت مناسبی است برای انتقال ارزش‌های معنوی انقلاب اسلامی، اضافه کرد:«امسال جشن‌های انقلاب با ایام فاطمیه مصادف شده و با ملاحظه برنامه‌های این ایام برگزار خواهد شد.»

پیام فرماندار گراش به مناسبت آغاز دهه‌ی فجر

به نام آنکه جان را فکرت آموخت

دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع خورشید انقلاب اسلامی است. روزی که نور ایمان بر ظلمت و تاریکی غلبه کرد و همچون چراغی فروزان، راهگشای ما بسوی عزت و کرامت شد.

۴۰ سال پیش در چنین روزهایی، طوفان سهمگین انقلاب اسلامی، بساط پوشالی طاغوت و طاغوتیان را در هم شکست و ملتی را به اوج شکوه و شوکت رساند. انقلابی که به عنوان معجزه بزرگ قرن، موازنه ها در منطقه و جهان را بر هم زد و خونی تازه را در رگ های مسلمانان و آزادی خواهان جهان جاری ساخت. در پرتو طلوع فجر درخشان انقلاب اسلامی، اسلام، حیاتی دوباره یافت و عزت طلبی، خودباوری و خوداتکایی، جای سال ها ذلت، تحقیر و وابستگی را گرفت و فریاد رسای استقلال، آزادی، آزادگی، جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی بر بلندای این سرزمین طنین انداز گردید.
بی ‌شک همراه شدن سالگرد پیروزی انقلاب با ایام فاطمیه بستر مناسبی را برای ارائه پیام ‌های معنوی انقلاب فراهم خواهد ساخت
اینک که عمر پر برکت نظام و اسلام به چهل سالگی رسیده است، دشمن در صدد گسترش این تفکر خطر ناک است که اثبات کند حکومت بر آمده از مکتب و دین قدرت اداره جامعه را ندارد. پس بیائید همه با هم در راستای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی و کمک به پیشرفت و توسعه جامعه و با استفاده از همه ظرفیت‌های داخلی و دیپلماسی خارجی زمینه رشد و شکوفایی این ملک و ملت را فراهم سازیم و دولت تدبیر و امید را در راه سازندگی و شکوفایی ایران اسلامی یاری نمائیم و از تخریب و پاشیدن بذر یاس و نا امیدی در جامعه پرهیز کنیم

ایام عزت مستدام
اصغر فرودی
فرماندار شهرستان گراش

forodi