بستن

دورخیز ورزشکاران گراش برای جشن چهل سالگی انقلاب

هفت‌برکه – گریشنا: با اجرای ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی، اداره ورزش و جوانان گراش دهه فجر را گرامی‌ می‌دارد. برگزاری جشنواره ورزش روستایی و عشایری در آغصه و کورس استانی سوارکاری از شاخص‌ترین این برنامه‌هاست.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، رئیس این اداره برنامه‌های ورزشی دهه فجر امسال را پر بارتر از سال‌های قبل دانست و گفت: همزمان با دهه فجر بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این شهرستان  اجرا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش با اشاره به برنامه‌های این اداره در دهه فجر ادامه داد: محوریت تمام برنامه‌های فرهنگی ورزشی دهه فجر اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است.

علیرضا ثابت سروستانی در معرفی مهمترین برنامه‌های فرهنگی و ورزشی این اداره  گفت: «میزبانی مسابقات سوارکاری کورس و پرش استان در ۲۲ بهمن و  همایش بزرگ پیاده روی در مرکز شهرستان از برنامه‌های شاخص دهه فجر است.»

وی برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی و کوهپیمایی‌ ویژه بانوان را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و گفت: «امیدواریم این اداره با کمک هیات های ورزشی بتواند ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل موجود در ورزش شهرستان را در تثبیت و در مسیر ادامه روند حرکت انقلاب اسلامی قرار دهد.»

ثابت با اشاره به آغاز مسابقات روستایی شهرستان گفت: «جشنواره ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی در روستاهای بخش مرکزی و بخش ارد با حضور کل روستاهای شهرستان در رشته‌های فوتبال، شطرنج، تنیس روی میز، دو و میدانی، فستیوال فوتسال، والیبال، پرس سینه، گل فنی، سوارکاری، پیاده روی همگانی برگزار می‌شود. اختتامیه جشنواره بازی های بومی و محلی شنبه ۱۳ بهمن‌ماه با حضور مسولین استان در روستای آغصه برگزار می‌شود. در بخش عمرانی نیز دو پروژه خانه ورزش روستایی در دهستان فداغ و روستای لب اشکن افتتاح می‌شود.»

رییس اداره ورزش و جوانان گراش در معرفی برنامه‌های هیات ورزشی در این دهه گفت: «برگزاری و میزبانی کارگاه آموزشی شکستن اجسام سخت در رشته کاراته، مسابقات اسکیت سرعت و نین جوتسو جنوب استان، ۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی توسط هیات دانش آموزی و همچنین برگزاری مسابقات بانوان و آقایان در رشته‌های تکواندو، والیبال، بسکتبال، ژیمناستیک، سوارکاری، شنا، نجات غریق، تنیس روی میز، کاراته ، تیروکمان، استعدادیابی هندبال، طناب کشی کارکنان ادارات اعزام تیم های ورزشی به مسابقات استانی و کشوری و شهرستان‌های همجوار از برنامه‌های هیات‌های ورزشی در بهمن امسال است.»

ثابت جز برنامه‌های ورزشی از برنامه‌های فرهنگی این اداره نیز نام برد: «برگزاری مراسم سوگواری ایام فاطمیه و حضور ورزشکاران در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های ورزش و جوانان شهرستان در دهه مبارک فجر است. ورزشکاران و جوانان شهرستان مانند سالیان گذشته با حضوری پرشورتر و گسترده‌تر با لباس‌های متحدالشکل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نشان‌ می‌دهند حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. در ایران جرخه معیوبی که در ورزش وجود داره یکی اینکه ملاک درستی برای انتخاب یک مدیر وجود نداره(تخصص واقعی.اخلاق حرفه ای کار.مدیریت درست بر منابع انسانی.) در برخی از مواقع به عینه دیده ام که مدیر فلان دستگاه نا خواسته باعث اتلاف وقت و پیشرفت کار شده و مدیر در رده های پایین تر از همکاران کسانی رو بر میگزینند که چه بسا کمترین سیاستی رو برای امور محوله برای اون پست رو ندارند در جنین شرایطی اشفته ای که استانداردی برای میزان بهره وری وجود نداره به جای استفاده از امار واقعی با تملق و شیوه هایی که در ایران مرسومه سعی در موجه نشون دادن خودشون میکنند همینه که نظام مدیریت اداری در ایران یکی از بزگترین موانع پیشرفته

  2. جای تاسف داره که اداره ورزش نه تنها حمایتی نمیکنه ،حتی هزینه سالن هم بابت برگزاری این برنامه ها از ورزشکارا میگیره .اووقت اوج وقاحت جاییه که رییس بیاد و این برنامه ها رو به نام خودش تموم کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top