بستن

۳۰ سوارکار استان در مسابقات استقامت گراش

هفت‌برکه – گریشنا: سومین دوره مسابقات سوارکاری استقامت استان فارس در گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات سوارکاری، این مسابقات استانی روز جمعه ۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۷ با حضور ۳۰ سوارکار از استان در مسافت‌های ۴۰ ۶۰ و ۸۰  کیلومتر با سرعت محدود در باشگاه سوارکاری ملت گراش برگزار گردید.

نتایج این مسابقات به شرح زیر است: در رده ۸۰ کیلومتر، مرتضی غفاری با اسب ماندگار، سلمان زارع قشلاقی با اسب مهشید علیا، زینب حضرتی با اسب جومونگ و لیلا آخوندزاده با اسب آراه موفق به کسب مقام شدند. سوارکاران موفق در رده ۶۰ کیلومتر، فرنوش نیا مبارک با اسب امپراطور، عمران صادقیان با اسب فلفل، لیلا الماسی با اسب سامانتا بودند. سوارکاران موفق در رده ۴۰ کیلومتر نیز جعفر دانشور با اسب ارسلان، سلمان محرابی با اسب توغای، حمید شکوهی با اسب سراج، محسن ظهرابی با اسب اسکاردو، محمدرضا ملکزاده با اسب یاشار، الهام ایزدی با اسب دوران، علیرضا وقارفر با اسب سناتور، احمد کوزه‌ای با اسب وفا، و عبداله نصریانی با اسب سردار بودند.

سرداور و ناظر فنی‌ فدراسیون سوارکاری، آقای کامران قاضی، مدیریت کادر فنی این مسابقات را به عهده داشت. هیات داوران نیز شامل عبدالرضا صادقیان، محسن حسن‌زاده و محسن نصر بود. سر کلانتر مسابقات حسین متین، و کلانتران عباس کریمی، احمد نظامی و امیرحسین دانشور بودند. دکتر وحیدرضا خوشرونژاد به عنوان سردامپزشک، و دکتر احمدرضا صنعتی و دکتر محمد عزیزی به عنوان دامپزشکان این مسابقات را همراهی کردند. معصومه پورشمسی و علی امانتی نیز کمیته برگزاری را به عهده داشتند.

چند عکس از رضا غفوری را در ادامه ببینید.

 

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top