بستن

گزارش تصویری: هفته بد هلال‌احمر، هفته خوب اتحاد و شهدا

هفت‌برکه – گریشنا: در حالی تیم‌های اتحاد و شهدا با برد خانگی وضعیت خود را در جدول سامان دادند. جوانان هلال‌احمر در خانه برد را از دست داد و بزرگسالان هلال‌احمر با شکست سنگین از شیراز برگشتند.

۲۱ عکس مجید افشار از سه بازی این هفته نمایندگان گراش را به همراه نتایج و بازی‌های هفته بعد مرور می‌کنیم.

تساوی تلخ جوانان

در هفته آخر آذرماه از چهار نماینده فوتبال گراش سه تیم در خانه به میدان رفتند. تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور رقابت نزدیکی دارند. هلال‌احمر این هفته پنج‌نشبه ۲۹ آذرماه میزبان تیم انتهای جدولی شهید سپاسی شیراز بود.

جوانان هلال‌احمر نیمه دوم با ضربه ابراهیم کامیاب به گل رسیدند اما مقاومت آن‌ها برای حفظ نتیجه در آخرین لحظه شکست و با گل‌ به خودی بازی به تساوی رسید. با این تساوی هلال‌احمر از رسیدن به نیمه بالایی جدول باز ماند.

جوانان هلال‌احمر این هفته روز پنجشنبه ۶ دی‌ماه میزبان پارس جنوبی جم نماینده استان بوشهر هستند.

شکست تلخ بزرگسالان

بزرگسالان هلال‌احمر این هفته برابر صدرنشین رقابت‌ها حرفی برای گفتن نداشتند و با نتیجه سنگین ۵-۱ شکست خوردند. این بازی جمعه ۳۰ آذرماه در زمین شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

هلال‌احمر این هفته برای انجام  بازی معوقه به نورآباد می‌رود و مهمان تیم لیدوما نورآباد است.

پیروزی خانگی اتحاد

اتحاد گراش که این فصل را خوب شروع نکرد با برد برابر جنوب خنج خود را به میانه جدول رساند. در لیگ دسته اول فوتبال فارس اتحاد با ۸ امتیاز از ۷ بازی در رده چهارم گروه اول قرار دارد.

تیم اتحاد این هفته روز جمعه در شهر گله‌دار به دیدار ارشاد گله‌دار مهر صدرنشین گروه می‌رود. دیداری که با توجه به شکست سنگین دور رفت برای اتحاد یک دیدار سخت و حیثیتی است.

اولین برد شهدا

نماینده فوتسال گراش در لیگ برتر استان با به دست آوردن اولین برد موقتا از بحران خارج شد.

شهدای گراش در هفته چهارم میزبان شهید بیاتی نی‌ریز بود و با نتیجه ۴-۳ در خانه به پیروزی رسید. شهدا در ادامه راه روز جمعه این هفته به زرین‌دشت سفر می‌کند و مهمان ناحیه مقاومت خواهد بود. این بازی آخرین بازی نیم فصل اول رقابت‌ها است.

 

بازی مرگ و زندگی نوجوانان

حساس‌ترین دیدار هفته برای تیم‌های گراش در کازرون برگزار می‌شود. نوجوانان هلا‌ل‌احمر که به عنوان تیم دوم گروه به مرحل نیمه‌نهایی صعود کرده‌اند بازی سختی را در پیش دارند. نوجوانان هلال‌احمر روز جمعه ۷ دی‌ماه در کازرون مهمان تیم سرباز هستند. مرحله نیمه‌نهایی به صورت تک‌بازی برگزار می‌شود و برنده این بازی راهی فینال می‌شود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top