بستن

هزار کیلو مواد مخدر کشف شد

گریشنا: ظرف یک هفته گذشته سه باند قاچاق مواد مخدر دراین استان منهدم و بیش از یک تن از انواع موادمخدر کشف شد.

روز سه شنبه، سردارسرتیپ دوم سیروس سجادیان، بیان داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدراستان فارس دریک هفته گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری ازعلم روز، موفق شدند سه باند تهیه وتوزیع مواد مخدر را در شهرستان های پاسارگاد، لارستان، شیراز، فسا و فراشبند متلاشی و بیش از یک تن انواع موادمخدراز قاچاقچیان کشف کنند.

فرمانده انتظامی فارس گفت: این مواد شامل ۴۹۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، ۶۰ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش و ۵۰۰ کیلوگرم ماری جوانا می باشد. این مقام انتظامی، بیان داشت: درارتباط با این میزان مواد مخدر۲۳ نفراز قاچاقچیان، حاملان و توزیع کنندگان مواد افیونی دستگیر و هشت دستگاه خودرو و ۱۸ دستگاه تلفن همراه توقیف شد و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سجادیان، گفت: اعتیاد به موادمخدر سرمنشا بسیاری از جرایم و ناهنجاری های اجتماعی است و مبارزه با این بلای خانمان سوز نیازمند زم عمومی است. وی از شهروندان درخواست کرد در ادامه تعامل خود با پلیس، موارد مشکوک در ارتباط با سودگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر را به شماره تلفن های ۱۲۸ و ۱۱۰ گزارش دهند.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top