بستن

زنی خودکشی کرد

گریشنا: اخبار چهار پیش از نشریه صحبت نو گراش انتخاب و برای یادآوری تقدیم خوانندگان می شود

چهار سال پیش زنی خودکشی کرد

صبح جمعه ۱ شهریور ۱۳۸۷ ماه جسد زنی به نام ف.ک در حالی که از پنکه حلقه‌آویز بود پیدا شد.

درسال ۱۳۸۶ نیز یک دانش‌آموز و یک زن غیر گراشی اقدام به خودکشی نموده بودند که اطلاعاتی درباره دلایل این خودکشی‌ها و نتایج تحقیقات انجام شده منتشر نشد.

چهار سال پیش دامادی کفن‌پوش شد

به دلیل تصادف ماشین عروس و داماد با خودرو سنگین، داماد در شب عروسی کشته شد.

چهار سال از شبی گذشت که سعید زمانی در شب سوم عروسی ، عروس را از آرایشگاهی در لار به گراش منتقل می‌کرد. او در مسیر اتوبان لار به گراش با کامیونی تصادف می‌کند. گفته شد دلیل تصادف، نداشتن دید کافی توسط راننده به دلیل پوشیده بودن شیشه‌های خودرو و خاموش بودن چراغ‌های مسیر و سرعت بیش از حد بوده است.

تصادف به وقوع پیوسته باعث در دم جان سپردن داماد در شب مراسم عروسی شد. عروس تلخ‌کام نیز یبهوش شده و در اثر شدت جراحات وارده به بیمارستان امام رضا (ع) لار منتقل شد.

چهار سال دارشی از تانزانیا برگشت

مرتضی دارشی از بچه درس‌خوان‌های گراش بود. اولین دوره‌ای که رشته ریاضی و فیزیک را در دبیرستان گراش خواندند. لیسانس دبیری ریاضی و بعد فوق‌لیسانس ریاضی را از دانشگاه شیراز گرفت و  بعد چند سالی در دبیرستان‌های گراش و دانشگاه‌های منطقه تدریس کرد. دارشی از آن دسته معلم‌های سختگیر است که بیشتر دانش‌آموزان از دست او شاکی هستند و خودش هم این را خوب می‌داند و به آن اشاره می‌کند. یک سال تنبل‌ها از دست دارشی راحت بودند اما او دوباره برگشته است.

دارشی یک سال در تانزانیا و یک سال در روسیه در مدارس ایرانی درس داد. شهریور ۱۳۸۷ دارشی از تانزانیا برگشته بود و قرار نبود دوباره به مسافرت برود. اما اول سال تحصیلی راهی مسکو شد و بعد از یک سال تدریس در آنجا دارشی در حال حاضر در گراش حضور دارد.

چهار سال پیش مرتضی واحدی دو مدال برنز صید کرد

مرتضی واحدی جانباز نابینای گراشی مرداد ۱۳۸۷با دو مدال برنز از مسابقات شنای جانبازان کشور به خانه برگشت.

مرتضی واحدی به همراه تیم فارس در مسابقات شنا نابینایان و کم‌بینایان کشور شرکت کرد. مرتضی واحدی با کسب دو مدال برنز و یک مقام چهارمی به کار خود پایان داد.  او توانست در رشته‌های ۵۰ متر و ۱۰۰ متر قورباغه به مقام سوم و مدال برنزدست یابد و در پنجاه‌متر آزاد چهارم شد.

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top