بستن

درمانگاه ارد و ۴ خانه بهداشت روستایی، دهه فجر افتتاح می‌شود

هفت برکه (گریشنا): دکتر مهدی محسن‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی گراش از پروژه‌های عمرانی و آماده‌ی افتتاحِ علوم پزشکی در روستاهای کنار زیارت، خلیلی، حسین‌آباد،محمد زینا،کنک و ریشه و همچنین فداغ و نیز مرکز جامع سلامت شهر ارد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش: دکتر مهدی محسن‌زاده ابتدا از خانه‌ی بهداشت در حال ساخت روستای کنار زیارت بازدید کرد. این پروژه که با زیربنا ۸۳ متر مربع و با برآورد هزینه‌ی ۱۳۲ میلیون تومان به صورت مشارکتی (۲۵% خیرین و ۷۵% دولتی) در حال ساخت است، یکی از پروژه‌هایی است که در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

معاون توسعه علوم پزشکی گراش با حضور در خانه بهداشت روستای خلیلی با پرسنل این واحد دیدار و در جریان فعالیت‌های بهداشتی قرار گرفت. خانه بهداشت روستای خلیلی در سال ۹۵ افتتاح شد و هم اکنون در حال خدمت‌رسانی به مردم این روستا است. دیوار‌کشی این مرکز نیز  از هفته آینده شروع خواهد شد و تا بهمن ماه امسال به پایان خواهد رسید.

دانشکده علوم پزشکی گراش در روستاهای حسین آیاد، کنک و ریشه و محمد زینا نیز در حال احداث خانه‌های بهداشت است که دکتر محسن‌زاده از این پروژه‌ها بازدید و بر تسریع کار تاکید کرد. خانه‌ی بهداشت این روستاها در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد. دکتر محسن‌زاده درباره متراز و برآورد هزینه و تامین اعتبار پروژه‌های این روستاها نیز گفت:«این پروژه‌ها تقریبا با متراژ و هزینه‌ی مشابه با خانه بهداشت کنار زیارت ساخته می‌شود که ۲۵% از هزینه‌ها توسط خیرین تامین و ۷۵% نیز از بودجه دولتی اختصاص داده شده است.»

اورژانس فداغ در دست اقدام

بازدید از محل موقت اورژانس ۱۱۵ فداغ و شرکت در جلسه شورای بهداشتی با حضور بخشدار مرکزی گراش و دهیاران روستاها از دیگر برنامه‌های معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی گراش بود. در این جلسه که مهندس علیرضا مساح، معاون فنی معاونت بهداشت نیز حضور داشت پیرامون مسائل و مشکلات بهداشتی از جمله موضوع بیماری سالک بحث و تبادل نظر شد. دهیاران روستاها نیز ضمن قدردانی از دانشکده علوم پزشکی گراش در خصوص ساخت خانه‌های بهداشت و توجه به بهداشت مردم بر استمرار این فعالیت‌ها تاکید کردند.

مرکز جامع سلامت اَرد در دهه فجر افتتاح می‌شود

دکتر مهدی محسن‌زاده در حاشیه‌ی بازدید از مرکز جامع سلامت ارد در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشکده گفت:«این مرکز با ۷۶۰ متر مربع زیربنا و با مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۹۵% در حال ساخت است که هزینه‌ی آن به صورت مشترک از اعتبارات دولتی با مشارکت شرکت ملی نفت ایران تامین شده است.» وی افزود:«این مرکز هم‌زمان با دیگر پروژه‌های قابل افتتاح، در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.»

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

3 نظر

  1. درود بر دکتر محسن زاده
    کاش معاون‌های دیگر دکتر عبدالهی هم در کارهای خودشان فعال بودند
    اقای گلستان که معلوم نیست کارشون چیه هر وقت میریم شبکه کاری داریم ایشان نیستند جالبه اینکه توی جلسات هم نمی بینمشون

  2. دشت خیرین درد نکنه که با دولت همیاری می کنند .در روستای کنار زیارت که در ۲۵کیلومتری گراش قرار داره مسجد زیبا آقای کمالی می سازند و همچنین در خیابان کشی یاری می کنند .آن شاالله در آینده نزدیک شاهد لوله کشی آب شیرین باشیم.در روستاهای دیگر هم باید دست خیرین رو بوسید .

  3. از بدو تشکیل خیرین سلامت در گراش انصافا کارهای بزرگی در زمینه بهداشت و درمان و ساخت وساز های زیادی در گراش و روستا در حوزه سلامت و بهداشت انجام گرفته است دست همه اعضا بویژه خیرین مومن درد نکند خدا قوت پیش بسوی آبادانی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top