بستن

جوشن و شهدا جوایز برترین‌های فوتبال را درو کردند

هفت‌برکه – گریشنا: ۳۰ آبان‌ماه در مراسمی آبرومند برترین‌های مسابقات فوتبال گراش در سالن سینما معرفی شدند. (خبر در گریشنا) تیم‌های جوشن و شهدا بیشترین سهم را در بین برترین‌های فوتبال گراش داشتند. همان‌طور که سه بازی دو تیم در این فصل در وقتی قانونی به تساوی کشید در بخش برترین‌ها هم رقابت نزدیکی بین دو تیم وجود داشت. جوشن کاپ قهرمانی و بهترین دروازه‌بان را برد و شهدا جوایز بهترین بازیکن، آقای گل و بهترین مربی را به دست آورد.

در این نوشته تصاویر برگزیده‌های این مسابقات را مرور می‌کنیم.

جوشنی‌ها خوشحال‌ترین حاضرین آیین پایانی بودند که خانوادگی در سالن حضور داشتند. هنرپیشه، ناظم الشریعه، حسن‌نژاد . رستمی و حسنی مدال های بازیکنان را به گردنشان انداختند. هنرپیشه کاپ قهرمانی را به کاپیتان جوشن محمدرضا عبدالهی اهدا کرد و زاهد زاهدی به دعوت عبدالهی کاپ قهرمانی را بالای سر خود برد.

مسابقات امسال در دوره گروهی و حذفی برگزار شد. علی‌اصغر حسنی، حمید پیشداد و جواد دانشور با اعلام حاج نجات آشفته مدال‌های بازیکنان و کادر فنی تیم شهدا  را اهدا کردند و در پایان علی یحیی‌پور دروازبان و کاپیتان این تیم کاپ قهرمانی مرحله‌ی دوره‌ای مسابقات را بالای سر برد.

یازده بازیکن منتخب مسابقات با رای سرمربیان و کاپیتان‌های تیم‌ها انتخاب شدند. عبدالله درویشی و بهنام شیرشمسی از جوشن، فرهادشمسی، علیرضا عظیمی، سید مصطفی موسوی، حمید عالی‌پور از شهدا، مرتضی آشفته از ستاره آبی، ابوالفضل ملایی و حمیدرضا پزشک از اتحاد و محمدجواد آذرآیین از شاهین تیم منتخب لیگ فوتبال گراش در سال ۱۳۹۷ را تشکیل دادند.

سید مصطفی موسوی از تیم شهدا تندیس آقای گلی مسابقات را از سیعد چترآبگون آقای گل چند دوره مسابقات فارس و گراش دریافت کرد.

سید محمد ناظم الشریعه مربی تیم ملی فوتسال ایران، تندیس بهترین بازیکن این دوره از مسابقات را به سید مصطفی موسوی بازیکن تیم شهدا تقدیم کرد. تا موسوی با چهار جایزه این شب را پشت سر بگذارد.

محمدجواد اکبری از پیشکسوتان فوتبال گراش جایزه بازیکن اخلاق را به محسن چترابگون از تیم شهیدان حسن‌زاده اهدا کرد.

علی حسین شیری دروازبان پیشکسوت دهه ۶۰ تیم ستاره‌آبی،  عبدالله درویشی دروازه‌بان تیم جوشن را به عنوان دروازبان برتر مسابقات معرفی کرد.

احمد حسن‌نژاد رییس پیشین اداره ورزش جوانان  مهدی خادمی از تیم ستاره آبی را به عنوان پدیده مسابقات معرفی کرد.

امیر اکبری، محسن محمدی، محمدعلی کرباسی، رضا خدمتی چهار بازیکن هلال احمر، مهدی خادمی از ستاره آبی، حامد غفاری و هادی حسن‌زاده از گراش جوان، علی شیرشمسی از جوشن، محمد حسن‌نژاد از اتحاد، آرمین جمالی و ابراهیم کامیاب از شهدا یازده بازیکن برتر زیر ۱۹ سال مسابقات امسال بودند. این بازیکنان تندیس خود را از محسن افشار و سردار قاسمی دریافت کردند.

رحمت غفوری از ستاره‌آبی ، مهدی کهندلی از تیم جوشن، احسان جوکار از تیم استقلال و حسن جاوید از شهدا نامزدهای مربی برتر این دوره بودند که هنرپیشه ریاست هیات فوتبال فارس ضمن تقدیم سپاس از چهار مربی، تندیس مربی برتر را به حسن جاوید سرمربی تیم شهدا اهدا کرد.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. بهترین مراسم ورزشی ای که درین چندساله در گراش برگزار شده بود.
    خداقوت خدمت آقایان مجید افشار و اسماعیل بلبلی
    کارهای گرافیکی و کلیپها و تیزر برنامه عالی بود و واقعا در سطح عالی اجرا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top