بستن

طائب سخنران اصلی مراسم هفته بسیج در گراش

هفت برکه(گریشنا): ۱۳۴ برنامه مختلف فرهنگی و اجتماعی به مناسب هفته بسیج در شهرستان گراش برگزار می‌شود.

به گزارش هفت برکه سه‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه در نخستین روز هفته بسیج فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در یک نشست خبری برنامه‌های این هفته را تشریح کرد. سخنرانی حجت‌الاسلام طائب فرمانده قرارگاه عمار و برپایی نمایش اقتدار ۵ آذر مهمترین برنامه‌های هفته بسیج امسال است. همچنین یکشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۹۷ ستاد گرامی‌داشت هفته بسیج با حضور اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش، بخشایش‌پور، امام جمعه گراش، سرگرد دهقان، فرمانده ناحیه مقاومت گراش و مسئولین شهرستان گراش در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شده بود.

سرگرد مجتبی دهقان در نشست خبری با تبریک همزمانی هفته بسیج و وحدت گفت: «در طول هفته بسیج ۱۳۴ برنامه در شهرستان و بخش‌های تابعه خواهیم داشت.. محور برنامه‌های هفته بسیج طبق تدابیر فرماندهی کل قوا ارائه تصویر واقعی از کشور عزیزمان است. هر جایی که لازمه بوده است بسیج در زندگی و پهنای کشور عزیزمان وارد شده است. زمانی که نوبت به سازندگی بود وارد شد، نیاز به مددرسانی ، زمانی به نیاز به تحقیقات و نوآوری بسیج وارد شد و بسیج مظهر یک وحدت مقدس بین اقشار جمعه است. با توجه این موضوع شعار محوری امسال بسی مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت نامگذاری شده است.»

دهقان در مورد برنامه‌های عمده هفته بسیج در امسال گفت: «با توجه به این که چهل‌ سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم، در عرصه خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی خدمات‌رسانی به مناطق کمتر برخوردار را در دستور کار خود قرار داده‌اند. برنامه‌های این هفته با دیدار با امام جمعه محترم آغاز می‌شود. در راستای تقویت محور مسجد دیدار مسئولین با اصحاب مسجد را داریم. کلنگ‌زنی پل در روستای خلیلی را خواهیم داشت. صبح‌گاه مشترک بسیج و همایش وحدت در شب میلاد از دیگر برنامه‌های این هفته است. گل سرسبد همه برنامه‌های هفته بسیج همایش گسترده همه بسیجیان در نمایشگاه اقتدار ۵ آذر خواهد بود. این همایش ساعت ۹ صبح در بلوار معلم برگزار می‌شود.»

یکی از برنامه‌های این هفته نشستی با حضور مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار در گراش است. این سخنرانی یکی از موضوعات بحث در جلسه هماهنگی هفته بسیج در فرمانداری بود. فرمانده ناحیه مقاومت در مورد محتوای سخنرانی طائب گفت: «خود آقای طائب رییس قرارگاه عمار کشوری هستند و بیشتر در قالب اقتدار نظام، وحدت‌آفرینی و نهادینه کردن شعارها و روحیات بسیج مانند انقلابی‌گری صحبت خواهند کرد. آقای طائب روی این موضوع در سطح جامعه، کشور و منطقه صحبت خواهند کرد. دعوت‌کننده از ایشان ناحیه بوده است و برنامه در حسینیه چهارده معصوم (ع) اجرا خواهد شد. »

فرمانده سپاه ناحیه گراش با اشاره به حضور اقشار مختلف در بسیج گفت: «بسیجیان در قالب بسیج محلات، اقشار، بسیج دانشجویی و بسیج دانش‌آموزی، بسیج اصناف، بسیج کارمندان، کانون بسیج مداحان و بسیج پیشکسوتان و بسیج پایگاه‌های مقاومت در حال فعالیت هستند که هر کدام از این گروه‌ها برنامه ویژه خود را برای هفته بسیج دارند.»

سرگرد دهقان در مورد همکاری بین ادارت شهرستان و سپاه و بسیج گفت: «الحمدالله در طی مدت حضور من به عنوان خدمتگزار، تعامل بسیار بسیار خوبی را در قالب شورای اداری با فرمانداری، شهرداری و ادارات داشته‌ایم که برنامه‌های بسیار خوبی به صورت مشترک یا در قالب تفاهم‌نامه در این مدت اجرا کرده‌ایم.»

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان در مورد برنامه‌های بخش‌ها گفت: «به همان نسبت که در مرکز شهرستان برنامه داریم. در حوزه شهدای ارد و حوزه امام خامنه‌ای فداغ هم فعالیت دارند که ریز برنامه‌های این دو حوزه نیز منتشر می‌شود.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top