بستن

بازگشت هلال‌احمر روی ریل پیروزی

هفت برکه (گریشنا): پیروزی هلال‌احمر و اتحاد هفته موفقی را برای فوتبال موفقی رابرای فوتبال گراش در مسابقات استانی رقم زد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر:از هفته ششم لیگ برتر بزرگسالان استان فارس، هلال احمر گراش میزبان سپاهان مرودشت بود. گراشی‌ها که سه هفته اول سه شکست مقابل امیدبتون نورآباد، عقاب شیراز و آتیه‌سازان کوار در کارنامه داشتند با مدیریت و برنامه‌ریزی تیم‌شان را سر و سامان دادند و در هفته چهارم تیم بنتو اسیر مهر را شکست دادند تا اولین برد خود را جشن بگیرند.

در هفته پنجم هم مقابل الیاد شیراز علی‌رغم برتری نسبی و موقعیت‌های فراوان به نتیجه تساوی بسنده کردند تا در هفته ششم محکوم به برد مقابل نماینده مرودشت باشند.

استفاده از جوانان باانگیزه در کنار بازیکنان باتجربه تحولی در هلال احمر به وجود آورده است. این امر باعث شده آن‌ها خیلی زود توسط محمدجواد آذرآیین، مهاجم کارکشته و خلاق هلال احمر که چندین دوره آقای گلی لیگ برتر را در کارنامه دارد به زیبایی هر چه تمامتر به گل برسند و از حریف پیش بیافتند.

دقایقی بعد بازی هم هلال‌احمری از روی کار تیمی زیبا و حساب شده با ضربه دقیق امیرحسین مظلومی‌پور به گل دوم دست یافتند تا نیمه اول با همان نتیجه دو بر صفر به نفع نماینده گراش به پایان رسد هر چند مرودشتی‌ها نیز موقعیت‌هایی داشتند که محمودی، گلر جوان هلال احمر مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد.

با شروع نیمه دوم، مرودشتی‌ها به دنبال گل بودند و فشار خود را زیاد می‌کردند هر چند آن‌ها خیلی خوب و منظم کار می‌کردند ولی در ضربات آخر دقت کافی به خرج نمی‌دادند و از آن سو هلال‌احمر، ضدحملات خطرناکی می‌زدند و در دو صحنه تا فروپاشی دروازه مرودشت پیش رفتند ولی پورشمسی و چترآبگون قدر فرصت‌ها را ندانستند تا این که دقیقه ۷۵ سپاهان یکی از گل‌ها را پاسخ داد آن‌ها به شدت به دنبال گل تساوی بودند ولی دفاع منسجم هلال احمر مانع از این امر شد تا در نهایت بازی با همان نتیجه دو بر یک به نفع نماینده گراش به پایان رسد. هلال احمر با این برد ۷ امتیازی شد و چند پله صعود نمود.

رحیمی، مربی هلال احمر پس از پایان بازی گفت:«خدا را شکر برنده این بازی شدیم و شرمنده هواداران نشدیم، تیم حریف بسیار با شخصیت که از کادر فنی توانمندی بهره می‌بردند با توجه به شرایطمان در جدول به نتیجه‌ای جز پیروزی و کسب سه امتیاز فکر نمی‌کردیم شکرخدا هفته به هفته بهتر می‌شویم و خود را به بالای جدول می‌رسانیم.»

فرسوده مدیر باشگاه هلال‌احمر با تمجید از رفتار بازیکنان و کادر فنی تیم سپاهان مرودشت ابراز داشت:«کمتر از تیمی تعریف می‌کنم ولی امروز شاهد تیمی یکدست و منسجم از دیار فوتبال‌خیز مرودشت بودیم که از کاپیتانی با تجربه و خوش رفتار نیز بهره می‌برد و اگر تعصب و غیرت بازیکنانم نبود این سه امتیاز شیرین حاصل نمی‌شد.»

برای تیم هلال احمر در این بازی؛ احمدرضا محمودی، غلام‌رضا جوکار،مرتضی چوبین (۶۵محسن‌محمدی)،حسین نجاتی،مصطفی رادمرد،محمد جواد آذرآیین، ابراهیم کامیاب(۷۴مصطفی کارگشا)، مصطفی مرادی، امیر حسین مظلومی‌پور، سعید چترابگون(۸۷علی ساکنی) و سعید پورشمسی بازی کردند. چترابگون، رحیمی ،آذربادگان، موسوی و در نهایت قاسم فرسوده به عنوان مدیر عامل، کادر فنی هلال احمر را تشکیل می‌دادند.

هلال‌احمر در حال حاضر با ۷ امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر استان فارس قرار دارد. هلال‌احمر در هفته هفتم روز یکشنبه ۴ آذرماه در نورآباد به مصاف تیم ۲ امتیازی لیدوما می‌رود. برد در این بازی می‌تواند هلال‌احمر را به نیمه‌ی بالای جدول برساند.

لیگ نوجوانان هفته گذشته برگزار نشد. نوجوانان هلال احمر این هفته روز پنجشنبه اول آذر ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهدا به مصاف تیم جنوب خنج می‌روند.

 

در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال استان، اتحاد دیگر نماینده فوتبال گراش به نخستین برد خود رسید.

اتحاد در هفته پنجم شهدای علی‌آباد قیر را با نتیجه ۴-۱ شکست داد. اتحاد با چهار امتیاز در رده چهارم قرار دارد. لیگ دسته اول فوتبال استان در دو گروه برگزار می‌شود و اتحاد تا هفته پنجم با چهار امتیاز در رده پنجم گروه جنوب قرار دارد.

محسن یوسفی، حمیدپزشک، احمدغفاری و اسد محمدی چهار گل تیم اتحاد را به ثمر رساندند.

اتحاد با ترکیب علی یحیی پور،میثم بهره مند،محمدخوش آب، محمدغفوری،محمدعلی نادرپور،ابراهیم فیلی، محسن یوسفی،حسن خورشیدی،علی دیدار، احمدغفاری
اسد محمدی بازی را آغاز کرد و در ادامه حمیدپزشک، سجاد عالی پور و مرتضی آشفته نیز وارد بازی شدند.

نماینده فوتبال گراش در هفته ششم روز پنجشنبه اول آذرماه ساعت ۱۴ در خنج به مصاف تیم برکه خنج می‌رود.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top