بستن

صبح شنبه، حضور سرزده فرماندار در ادارات

هفت‌برکه – گریشنا: فرماندار گراش در نخستین روز کاری بعد از سه روز تعطیلی سرزده از سه اداره شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، فرماندار گراش شنبه ۱۹ آبان در بازدید سرزده از ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اوقاف و امور خیریه بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: تکریم و احترام ارباب رجوع یک ضرورت است و باید به عنوان یک اصل در ادارات و نهاد‌ها نهادینه شود.

اصغر فرودی با بیان اینکه فرایند اداری نباید پیچیده شود، اظهار داشت: بروکراسی اداری و محدودیت‌های قانونی نباید مانع خدمت به مردم شود و با وجود همه این موارد می‌توان راهکارهای قانونی برای حل مشکلات مردم پیدا کرد.

وی تلاش شبانه روزی مسئولین را رمز پیشرفت و توسعه شهرستان عنوان کرد و افزود: توسعه و آبادانی نیازمند همت و تلاش مضاعف و فرابخشی است و لازمه‌ی رفع بسیاری از مشکلات خدمت خالصانه است

فرماندار گراش بر همکاری اداره اوقاف با سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در شهرستان تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: مشارکت سرمایه‌گذاران و حمایت اوقاف باعث اجرای امینانه و صحیح نیت واقف، اعتمادسازی، توسعه کمی و کیفی امور عام المنفعه، رونق کسب و کار و گسترش رفاه و آسایش و امنیت برای شهروندان می‌شود.

وی همچنین خواستار مشارکت بیشتر اداره اوقاف و امور خیریه در اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی در سطح شهرستان شد.

فرودی هدف از انجام این بازدید سرزده رفع موانع و مشکلات مراجعین و رسیدگی به درخواست های آنان و پیشرفت امور عنوان کرد.

فرماندار گراش در دیدار با اعضای اتاق اصناف و رئیس و کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت برخی از مسائل و مشکلات در خصوص واگذاری زمین برای ساخت اداره، اختصاص خودرو، تامین نیروی انسانی و همکاری نهادها در نظارت بررسی و پیگیری شد.

اصغر فرودی فرماندار گراش به صورت سرزده از بخش‌های مختلف ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اوقاف و امور خیریه شهرستان بازدید و با مودیان و کارکنان این ادارات دیدار و گفتگو نمود و از نزدیک در جریان خدمت رسانی قرار گرفت.

فرماندار گراش همچنین از محل ساخت اداره هواشناسی گراش در جاده گراش – اوز بازدید کرد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

5 نظر

  1. ساختمان اداره هواشناسی برای زمستان امسال آماده میشه یا برای سال دیگه است افتتاحش کسی است جواب بده

  2. البته ایشون همون روز از دانشکده علوم پزشکی گراش هم بازدید داشتند و در ضمن ناهار را در سلف سرویس با دانشجویان صرف کردند.
    احساس میشه به مدتیه گریشنا خیلی رغبتی به ارائه اخبار مربوط به دانشکده نداره، یا شاید به نحوی داره بایکوت میکنه چرا؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top