بستن

قهرمانی سوپرجام، مزد استقامت جوشن

هفت‌برکه (گریشنا): تیم جوشن با گل دقایق پایانی و شکست شهدا در ضربان پنالتی، قهرمان سوپر جام باشگاه‌های فوتبال گراش شد.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه پنجشنبه ۱۰ آبان ماه نارنجی‌پوشان جوشن و بنفش‌پوشان شهدا برای سومین بار در سال ۱۳۹۷ برابر هم قرار گرفتند. شهدا که با اقتدار قهرمان مسابقات لیگ شده بود برابر جوشن قهرمان جام حذفی قرار گرفت.

امسال جوشن تنها تیمی بود که توانست شهدا را متوقف کند. بازی این دو تیم در مسابقات گروهی به تساوی دو – دو کشید. در مسابقات حذفی نیز شهدا و جوشن در فینال به هم رسیدند که جوشن بعد از ۸ ضربه پنالتی به قهرمانی رسید تا کار تمام نشود و بازی سوپرجام قهرمان نهایی فوتبال گراش را تعیین کند.

بازی سوپرجام ساعت ۱۴:۴۰ روز پنجشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۷ در ورزشگاه شهدا برگزار شد. ثابت سروستانی رییس اداره ورزش و جوانان تنها مسئول حاضر در حساس‌ترین دیدار فوتبال شهر گراش بود.

بازی با برتری تیم شهدا آغاز شد و در همان دقیقه اولیه مهاجمان شهدا توپ را به تیر دروازه عبدالله درویشی کوبیدند. نیمه اول جوشن سعی در کنترل بازی داشت و شهدا با مهاجمان سرعتی خود چندین موقعیت گل را از دست داد. با همه این‌ها نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم شهدا خیلی سریع به گل رسید. سید مصطفی موسوی با حرکت انفرادی از دفاع و دروازه‌بان جوشن گذشت و توپ را به دهانه دروازه فرستاد. علیرضا عظیمی بازیکن شماره ۷ با یک بغل پا گل برتری شهدا را به ثمر رساند.

بعد از گل از دامنه حملات شهدا کاسته شد. اخراج یک بازیکن جوشن در دقیقه ۵۵ کار را برای این تیم سخت کرد ولی کهندلی سرمربی جوشن با اضافه کردن بازیکنان با تجربه‌ای مانند زاهد زاهدی و سعید رایگان سعی در اختیار گرفتن نیمه زمین داشت. با رسیدن به دقایق پایانی بازی فشار جوشن به ویژه در ضربات ایستگاهی افزایش یافت.

بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد که شهدا یک بار دیگر تیر دروازه جوشن را به لرزه در آورد. سید مصطفی موسوی در موقعیت دو به تک با عبدالله درویشی توپ را به شکل چیپ به تیر دروازه کوبید، توپ برگشتی نیز به بدن دروازه‌بان برخورد کرد تا آخرین موقعیت شهدا نیز از دست برود.

چهار دقیقه وقت اضافه نیز بدون جنجال نبود. تابلوی تعویض برای تیم شهدا بالا رفت اما کادر فنی از تعویض اعلام انصراف کردند تا لحظاتی حاشیه زمین متشنج شود. در آخرین دقیقه وقت اضافه، در حالی که همه بازیکنان در محوطه جریمه حضور داشتند. شیرشمسی کرنر ارسالی را در درون دروازه شهدا قرار دارد تا یک بار دیگر سرنوشت بازی دو تیم به ضربات پنالتی بکشد. این چهارمین باری بود که جوشن در ضربات پنالتی حاضر می‌شد.

کادر فنی شهدا در تصمیم عجیب حمید عالی‌‌پور هافبک خود را با پیراهن دروازه‌بانی جانشین یحیی‌پور دروازه‌بان اصلی تیم کردند. اما این تصمیم نیز ثمربخش نبود و یک بار دیگر جوشن در ضربات پنالتی پیروز شد. در پنج پنالتی اول دو تیم ۴-۴ مساوی شدند. شهدا پنالتی ششم را از دست داد و عبدالله درویشی پنالتی قهرمانی جوشن را به ثمر رساند.

رقابت‌های امسال فوتبال گراش که به شیوه‌ای متفاوت برگزار شده بود با قهرمانی شهدا در مسابقات گروهی و قهرمانی جوشن در مسابقات حذفی و سوپر جام به پایان رسید. بر اساس اعلام هیات فوتبال گراش مراسم اهدای جام و معرفی برترین‌های مسابقات بعد از ماه صفر برگزار خواهد شد.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

6 نظر

  1. فصل ۹۷ فقط یک قهرمان داشته و اونم تیم جوشنه. از ابتدا قرار بوده مسابقات بصورت دوره ای و حذفی برگزار بشه و تیمهای اول هر دوره باهم بازی کنن تا تکلیف قهرمان فصل ۹۷ مشخص بشه.

  2. سوپر جام چیه دیگه ساختین داداش
    قهرمان سال ۹۷ شده
    فقط تیم جوشن هستش
    لطفا خبرهاتونو درست اطلاع رسانی کنید
    با تشکر

  3. طبق صورت جلسه هیات فوتبال گراش فصل ۹۷ فقط یک دارد و اون هم به قهرمان دورگروهی و حذفی داده میشود و اون تیم هم تیم جوشن است.
    حالا نمیدونم چرا بعضیا دوست دارن صورت جلسه رو عوض کنن و حرفهای دیگه ای بزنن.
    قرار شد بین قهرمان مرحله حذفی و گروهی یک مسابقه برگزار بشه و به تیم برنده یک جام تعلق میگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top