بستن

جوشن قهرمان مسابقات حذفی فوتبال گراش

هفت‌برکه گریشنا: تیم جوشن با زدن پنالتی‌های بهتر توانست تیم شهدا را در فینال مرحله‌ی حذفی مسابقات فوتبال بزرگسالان شهرستان گراش شکست دهد و قهرمان مرحله‌ی حذفی لقب بگیرد. حالا این تیم باید روز پنجشنبه در بازی سوپرجام به مصاف تیم قهرمان مرحله‌ی گروهی مسابقات برود، که تیمی نیست جز شهدا.

تیم شهدا در اوایل مهرماه، قهرمانی مرحله‌ی گروهی را به دست آورده بود (خبر در گریشنا)، و حالا جواز حضور در فینال مسابقات حذفی را نیز به دست آورده بود. با توجه به طراحی جدول مسابقات، دیدار قهرمان مسابقات گروهی و قهرمان مسابقات حذفی در بازی سوپرجام، قهرمان مسابقات سال ۱۳۹۷ را تعیین می‌کند. بدین ترتیب، تیم شهدا در صورت پیروزی در این مسابقه، عنوان قهرمانی مسابقات سال ۹۷ را به دست می‌آورد و بازی سوپرجامی در کار نبود.

اما جوشن، تیم مقابل شهدا در بازی فینال مرحله حذفی، توانست در ضربات پنالتی شهدا را شکست دهد و به مقام قهرمانی این مرحله برسد. حالا همین دو تیم خود را آماده دیدار سوپرجام مسابقات می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال گراش، در ایستگاه پایانی مرحله‌ی حذفی مسابقات فوتبال بزرگسالان شهرستان گراش، شنبه پنجم آبان‌ماه ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه شهدا، دو تیم جوشن و شهدا به مصاف هم رفتند. این دیدار با قضاوت عبدالحمید عبدالی به عنوان داور، محمدکاظم عابد و علیرضا ساکنی به عنوان کمک داور، و احمدرضا محمودی به عنوان داور چهارم برگزار شد. رضا آذرآیین سرپرستی زمین را عهده‌دار بود.

شاگردان حسن جاوید، سرمربی تیم شهدا، با پیراهن سفید پا به این دیدار گذاشتند. از سوی دیگر، شاگردان مهدی کهندلی با لباس آبی به دیدار حریف خود رفتند. در نود دقیقه بازی تقریبا کم‌افت‌وخیز و درگیرانه، دو تیم به تساوی و نواختن ضربات پنالتی رضایت دادند.

بعد از تیم‌های هلال احمر و شهیدان حسن‌زاده، این بار شهدا قربانی جوشن در ضربات حساس پنالتی شد. در ضربات پنالتی هر دو تیم در هفت ضربه اول خود، توپ را به زیبایی هر چه تمام‌تر به تور چسباندند. پنالتی هشتم شهدا توسط احمد کوزلی به تیر دروازه خورد و به گل تبدیل نشد، ولی پنالتی تیم جوشن را زاهد زاهدی، بازیکن کهنه‌کار گراش، با فریب دادن دروازه‌بان به گل تبدیل کرد؛ تا به این ترتیب جوشن با نتیجه هشت بر هفت به پیروزی برسد و قهرمان مسابقات حذفی شود.

مصاف نهایی دو تیم جوشن و شهدا در سوپرجام مسابقات فوتبال بزرگسالان گراش خواهد بود که پنجشنبه ساعت ۲۰:۰۰ برگزار می‌شود. این سومین مصاف دو تیم در این فصل از مسابقات خواهد بود. بازی اول در مرحله‌ی دوره‌ای دو بر دو مساوی شد. در مرحله‌ی حذفی، جوشن در ضربات پنالتی شهدا را شکست داد. باید دید در دیدار سوم در سوپرجام، چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top