بستن

اقدام بامدادی برای آتش‌زدن موتور و ماشین

هفت‌برکه – گریشنا: یک خودروی پراید و یک موتور‌سیکلت هوندا متعلق به محسن سلمانی در حیاط منزلش در مسکن مهر خودمالکی به آتش کشیده شد.

به گزارش هفت برکه، سلمانی، صاحب این خودور و موتورسیکلت، این حادثه را شرح می‌دهد: دیروز، دهم مهرماه ساعت پنج و نیم صبح با صدای انفجار از پنجره‌ی اتاق متوجه آتش گرفتن موتورسیکلت و خودرو شدیم و دیدیم یک نفر به سرعت از در حیاط فرار کرد.

«خودرو ما صفر است و تازه سه روز پیش پلاک آن برایمان ارسال شد. ما که بلافاصله متوجه آتش‌سوزی شدیم بعد از تماس با نیروی انتظامی با عجله و با کمک همسایه‌ها از طریق شیلنگ آب، آتش را خاموش کردیم. کاپوت، سقف و شیشه‌های خودرو و صندلی و باک موتورسیکلت در این اتفاق آسیب دید. از طریق رد نفت می‌توانستیم حدس بزنیم که بیشتر با هدف سوزاندن خودرو این اقدام را انجام داده‌اند.

«همسایه‌ام که یک زن مسن است تعریف می‌کند: «ساعت پنج صبح با شنیدن سروصدا از خواب بیدار شدم تا به سمت کوچه رسیدم دو نفر را دیدم سوار یک موتورسیکلت که به سرعت دور شدند.»

سلمانی در ادامه می‌گوید: «ما با هیچ کسی دشمنی نداشتیم و نداریم و هیچ ظن و گمانی به کسی نداریم. ساعت شش صبح نیروی انتظامی صورتجلسه را انجام داد و از طریق چک کردن دوربین‌های موجود در محله و پرس‌وجو از اهالی محل دنبال پیدا کردن سرنخی از عاملین این اتفاق بود.»

پیش از این نیز مواردی از آتش‌ زدن عمدی خودرو در گراش گزارش شده بود، اما نتیجه‌ی بررسی این پرونده مشخص نشد. (خبرها در گریشنا)

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

2 نظر

  1. خدایا توبه.اینجوراشخاص وبگیری مثل سگ ببریش صحرا فقط باشیلنگ بزنی .تف به ناموستون اگرمشکلی هم دارید رودرو باش نه مثل سگ فرارکنی

  2. این خونه رو نمی دونم
    ولی درک نمی کنم چرا کسی تو مسکن مهر های جدید و قدیم در پارکینگ رو نمی بنده و همین جوری بازه ! اقا جان ان درب هم جزو حریم خونه است 😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top