بستن

گر تو خجلت نکشی‌، «آینه»‌ها بسیار است

هفت‌برکه – گریشنا: داستان شورای شهر و «آینه گراش» پایانی مبهم داشت. حسنی و باقرزاده، رییس و سخنگوی شورا، از اقدام شورا برای پاره کردن نشریه (خبر اصلی در گریشنا) همچنان دفاع کردند؛ و حسین فقیهی، سردبیر آینه، با شورا اتمام حجت کرد.

حسنی: این نشریه بی‌طرف نبود / باید آتشش می‌زدیم

علی‌اصغر حسنی، رییس شورا، در گفتگوی تلفنی با خبرنگار گریشنا، به بازتاب‌های انتشار این خبر از سوی رسانه‌ها و حسین فقیهی اینگونه واکنش نشان داد: «منتشر کند. مگر ما ترسی از آقای فقیهی داریم؟ روزنامه‌ای که مشتی چرندیات و مزخرفات بنویسد و تهمت و افترا بزند. ما می‌توانیم به خاطر تیتر روزنامه (کاش این ایام زودتر بگذرد…) از او شکایت کنیم.»

رییس شورا درباره اقدام اعضای شورا به پاره کردن نشریه آیینه گراش هم گفت: «این لجن‌پراکنی است، نه روزنامه. این روزنامه‌ی خبررسانی نیست. اگر روزنامه است باید بی‌طرف باشد. هم نظر شورا را به مردم برساند و هم نظر مردم را به شورا. نه این که جبهه بگیرد و فلان کند و تهمت دزدی بزند. نه تنها باید پاره می‌کردیم، بلکه حتی باید آتشش می‌زدیم.»

او سپس به دفاع از عملکرد شورا و انتقاد از منتقدان پرداخت: «مگر ما بیکار نشسته‌ایم؟ ما تمام وقت و انرژی‌مان را برای گراش می‌گذاریم. بدون هیچگونه چشمداشتی. حالا یک نفر مثل فقیهی بیاید، حالا تحت هر عنوانی، روزنامه‌نگار یا لجن‌پراکن، هر اراجیفی می‌خواهد بزند؟ ما خودمان را وقف گراش کرده‌ایم. این چهار سال را هم تمام می‌کنیم و بعد گراش برای خودتان، هر غلطی که خواستید بکنید. ما تا هستیم قسم خورده‌ایم که از مصالح مردم و شهر دفاع کنیم. نمی‌گذاریم هیچ خدشه‌ای به مردم و شهر گراش وارد شود، از هر ناحیه‌ای و هر مقامی و هر مسئولی در کل منطقه.»

علی‌اصغر حسنی به ادعای فقیهی که گفته سعی کرده است در نشریه بی‌طرف باشد، اینطور جواب داد: «نه بی‌طرف نیست. هیچ چیز درباره کارکرد شورا نمی‌نویسد. بزرگ‌ترین کارها در این دوره انجام شده است. من قصد دارم در نماز جمعه، کل عملکرد شورا در این مدت را عنوان کنم و برنامه‌هایی که داریم. حتی کارهایی که مربوط به شورا نیست و فراتر از شوراست.»

علی‌اصغر حسنی، رییس شورا، در جواب به این سوال که «مشخصا به کدام مطلب نشریه انتقاد داشته‌اید؟» اظهار کرد: «من نخوانده‌ام. آقای باقرزاده خواندند و برای من توضیح می‌داد. من هم عصبانی شدم و گفتم پاره کن.»

باقرزاده: شورا هم ظرفیتی دارد

اکبر باقرزاده، سخنگوی شورا، هفته‌ی گذشته اظهار نظر درباره این موضوع را به آینده موکول کرده بود. او در تماس مجدد خبرنگار گریشنا هم اظهار نظر را به رییس شورا حواله کرد.

باقرزاده اما در گفتگو با نشریه‌ی «گراش انقلابی» که چند روز پیش منتشر شد، همان صحبت‌های رییس شورا را ارائه کرده بود: «شورا هم ظرفیتی دارد و ممکن است گاهی هر انسانی در برابر درخواست‌ها و رفتارهای متوقعانه برخی افراد واکنشی از خود نشان دهند، متاسفانه برخی افراد با در نظر گرفتن منافع شخصی به دنبال تحمیل نظر خود به شورا  شهرداری هستند. در حالی که ما نماینده‌ی مردم و مامور حفظ بیت‌المال هستیم و باید خدا را در نظر بگیریم.»

باقرزاده نظر حسنی درباره‌ی عملکرد شورا را هم تایید کرده است: «افرادی هستند که قصد دارند شورای پنجم را ناکارآمد جلوه دهند. در حالی که این شورا با تلاش‌های زیادی کارهای بزرگی را برای شهر انجام داده و در حال انجام است.»

فقیهی: به جای حمایت از تولیدکننده‌ی داخلی، اینطور برخورد می‌کنید؟

طبیعی بود که گفته‌های باقرزاده در نشریه‌ی «گراش انقلابی» بدون واکنش نماند. حسین فقیهی، سردبیر «آینه گراش»، در واکنش به این سخنان خطاب به شورا گفت: «اینکه من در نشریه آیینه گراش به شما اهانت کرده‌ام، به هیچ وجه صحیح نبوده و بنده حتی تصویر رییس شورا را روی جلد نشریه منتشر کرده و جوابیه ایشان به یکی از نشریات لار را نیز در صفحه اول منتشر کردم. و فقط این مطلب را بیان کرده که کاش این ایام زودتر سپری می‌شد، همچنان که همه مردم ایران خواهان سپری شدن این دولت هستند.»

فقیهی باقرزاده را نیز اینطور مورد خطاب قرار داد: «جناب آقای باقرزاده، سخنگوی شورای شهر، در توجیه این عملکرد نابخردانه‌تان بنده را متهم کردید که به خاطر مصالح شخصی چنین اقدامی کرده‌ام. اما اینکه بنده با زحمات و مشقات یک خط تولیدی را احداث کرده و تنها تولیدکننده گریتینگ در استان فارس باشم و متقاضی خرید توسط شهرداری گراش باشم، به این می‌گویند نفع مصالح شخصی؟ آن هم در سالی که نام آن را  حمایت از تولید و اشتغال گذاشته‌اند و شما وظیفه داشتید از امثال بنده که تولیدکننده داخلی محسوب می‌شویم حمایت کنید. حال که خودم ورود کرده و خواهان خرید توسط شورا و شهرداری شده‌ام، اینچنین با بنده برخورد می‌کنید؟ بنده به عنوان مدیر کمپ ترک اعتیاد، تنها دغدغه‌ام به‌کارگیری معتادان ترک‌یافته است که برای ایشان ایجاد شغل کنم. به درستی کجا ایشان را به کار می‌گیرند؟ شما می‌توانید در لوکس‌فروشی‌هایتان ایشان را به کار بگمارید؟»

فقیهی در ادامه، نتیجه‌ی این برخوردها را تعطیلی کارخانه و عدم پاگیری شرکت گلت می‌داند: «به شما و دوستانتان و سایر دولتمردان شهر مژده دهم که کارخانه تارمین با سابقه پنجاه ساله، به خاطر عدم حمایت از تولید، مانند خیلی از تولیدکننده‌های دیگر منجر به تعطیلی شد. دیگر برای تحویل گرفتن سفارش از امثال شما مزاحم نخواهم شد و دیگر احتمالا مورد تهمت هم قرار نخواهم گرفت. در حالی که انتظار داشتم دولتمردان و حتی شورای شهر گراش برای شرکت بسته‌بندی و فرآوری خرمای گلت که توان سر و سامان دادن به کلیه خرماهای شهر را دارد و با بسته‌بندی روزانه ۵ تن خرما و به‌کارگیری ۶۰  نفر نیروی کار، قدمی بردارند، تا این واحد تولیدی را دوباره راه‌اندازی کنند. اما زهی خیال باطل.»

سردبیر آینه گراش لازم دید با اعضای شورای شهر اتمام حجت کند: «عزیزان شورای شهر شما را چه شده است؟ چرا اینقدر نارضایتی در مردم ایجاد کرده اید؟ چرا همگان آرزوی رفتنتان را می‌کنند؟ در این یک هفته، احدی را از شما راضی نیافتم. می‌خواهم با تمام احترام به یکایک شما اتمام حجت کنم. استدعای عاجل دارم بار دیگر با توکل به خدای متعال و استمداد از ائمه اطهار (علیهم السلام) کنار هم نشسته و تمام اتفاقات و ناراحتی از همدیگر را کنار گذاشته و همچنین اقدام عاجل در رفع هر نوع خطای سهوی و عمدی داشته باشید و باهمت مضاعف نسبت به رفع مشکلات کوچک و بزرگ مردم شریف اقدامات شایسته مبذول بفرمایید.»

این روزنامه‌نگار باسابقه گراش در پایان درباره‌ی حمایت مردم و رسانه‌ها نیز اظهار کرد: «خدای را شاکریم که مردم فهیم و بصیر شهرمان به اهمیت قلم و رسانه آگاه بوده و هستند و ما را مورد حمایت خود قرار دادند. همچنان که در قداست قلم خدا آیه‌ی «نون و القلم و مایسطرون» آورده است و بدان قسم یاد کرده است. اعلام نظر تعداد کثیری از قلم‌به‌دستان و ابراز ناراحتی از عملکرد شورا، گواه اهمیت قلم و نشریه می‌باشد.»

 

* تیتر برگرفته از غزل ۴۷۷ از بیدل دهلوی است (در گنجور بخوانید).

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

28 نظر

  1. با سلام به هردوطرف بابابسه بحث وجدل مردم خسته شده اند ازاین همه اختلاف بین مسولیین این چه وضع یه مردم از نظر اقتصادی مشکل کم دارنداختلافات شما هم روش بسه دست به دست هم بدیداختلافات رابه خاطر مردم شهرتان بگذاریدکناراگرراست میگویید بیابیدمشکلات معیشتی مردم رافکری بهش بکنیدچقدرمردم تحمل کننددوداختلافات به چشم شهرو مردم می ره بیشترین ضربه را مردم میخورندبیابیدیک جلسه بگذاریدامام جمعه محترم و اصحاب رسانه فرماندارومسولیین سپاه کمی روی انتظامی دادگستری وبزرگان شهر جوانان تحصیل کرده شهرمان حاج اقامعصومی همه و همه هرکس دلش برای شهرمیسوزدارام وبدورازالتهاب بحث وگفتگوکنندوبه نتایج خوبی برسندوباعث پیشرفت شهرستان شوند‌ جناب آقای حسنی درنمازجمعه کارهای که انجام داده اندراارام و با آرامش به اطلاع عموم مردم برسانندتامردم متوجه کارها وزحمات ایشان بشوندواین رامسولیین عزیز شهرستان بداننداگرشماها باهم متحدباشیدوبرای شهر تلاش و زحمت بکشیدقدردان شما خواهندبودازجناب آقای فقیهی هم به عنوان یک شهرونداستدعادارم دیگه تمومش کنیدو دنبالش نگیرید

  2. باسلام.
    جناب حسنی مثل اینکه شما کینه شخصی دارید که روزنامه ای راکه به گفته ی خودتان نخوانده اید دستور پاره کردنش رامی دهید.
    یعنی شمامسایل شهر را هم اینگونه دستور ش را صادر می کنید….!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    البته به نظرم یک بار سازوکار وچگونگی خط مشی روزنامه نگاری رومطالعه بفرمایید بدنیست.مطالعه که فکرکنم به گفته خودتون ….ولی بگین تابه عرضتون برسونن.

  3. کاش رییس شورا یک دوره ادبیات گفتاری یک مسوول رولااقل پاس می کرد البته نماینده هم که بودن آوازه ی ادبیات زیباشون!!!!در کل کشور بین نماینده ها بسیار شاخص بود..
    ومردم بازهم …

  4. با سلام خدمت همشهریان عزیز
    با توجه به مسائل پیش امده با از مراجع قانونی و قضایی پیگیری شود و اگر واقعا روزنامه تهمت و توهین به شورا کرده با حکم قاضی اکتفا کنیم تا کلا مسئل روشن شود

  5. جای تاسف بسیاررررر برای گراش و مردمش که گرفتار این شورا شده اند ما نه در انتخابات بعدی یک شخص عمل گرا میخایم و نه یک شخص نفوذی فقط افراد بی ادعا، همشهریان تجربه کنید و متاسفم برای نحوه ی حرف زدن دو‌عضو‌شورا

  6. واقعا از طرز برخورد نماینده مردم شرم دارم ، کاشکی زودتر این دوره تموم بشه حرف حساب گله نداره

  7. جناب حرف حساب، به اقای باقرزاده بگید به اقای حسنی بگن اینکار توهین به اصحاب رسانه است و جرمه.هرکاری راهی داره، شما دلسوز مردمید؟ اگر مردم از همه چیز خبرداشته باشند، چه میشود؟
    چه کسی برود غلط بکند؟مشخص کنید لطفا، اگر مردم بروند هرغلطی میخواهند بکنند بفرمایید، ماهستیم

  8. باسلام .
    راستی یک سوال دارم ازاین عالیجنابان شورا خصوصا این دو شاخص(رییس وسخنگو):
    دقیقا معلوم کنید “مردم “چه کسانی هستند ؟؟؟؟!!
    مثل اینکه از نظر شما منتقدان وپرسشگران ومطالبه کنندگان و تولید کنندگان و کارگران و روزنامه نگاران واصحاب رسانه و….خلاصه هرکسی که به شما بگوید بالا ی چشمتان ابرو که مردم حسابش نمی کنید .پس دقیقا تعبیرتان از مردم کدام مردم هستند که به گفته ی خودتان دارین به آنها خدمت می کنید؟؟؟!!!!

  9. سلام گراشی های عزیز خودم
    من فقط یه چی ی حساب دستم اومده که از زمان روی کار امدن این شورا به هیچ عنوان جهاد کشاورزی جرات خراب کردن باغشهری ها رو نکرده حرف حق رو باید زد
    خدا شاهد من به نوبه خودم هر موقع کاری داشتم به شورا مراجعه کردم به یکی اعضا
    شورا برای کارم به استان هم تماس گرفته و با یک تلفن کارم راه افتاد
    انشالله که همه چی به لطف خداوند درست میشه و انصاف هم چیز خولی هست
    یا حق

  10. سلام بر آزادی و درود بر پاسداران عرصه ی آزادی بیان.

    بنیادی ترین حق یک رسانه,برخورداری از آزادی بیان در رسانه است.
    آزادی بیان در عمل حاصل نخواهد شد,مگر با آزادی و استقلال واقعی رسانه و اصحاب آن.در واقع اصحاب رسانه را میتوان به عنوان باغبانان باغِ آزادی بیان دانست,باغی که اگر باغبانش ابتکار عمل, تخصص,مهارت و آزادی کامل در حرفه اش را نداشته باشد بجای اینکه طراوت و شادابی و سرسبزی را به جامعه تزریق کند,جامعه به سمت بیابانی برهوت و غیر قابل سکنی شدن پیش خواهد رفت.
         جوامع استبدادی یا دموکراتیک را بوسیله ی تعیینِ حدودِ همین محدویت ها و یا گشودگی ها می سنجند.
    در این بین سوالی نیز برای برخی که اکثرا نیز از طیف کسانی هستند که مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفته اند,یعنی مدیران,مطرح است که, آزادی رسانه های جمعی چه رسمی و چه آزاد با چه نسبتی سنجیده می شود?
    قانون,عرف,شرع و احکام دینی و اخلاق انسانی مهمترین معیارهایی هستند که بر آن اساس حدود آزادی های رسانه یا همان آزادی بیان را تعیین میکنند و اصحاب رسانه در گراش نیز بی شک به این مقولات آشنا بوده و مراعات کرده و میکنند.

    و آنچه باید مدنظر مدیران کل و جزء و هر مسئولی در گراش از شوراء تا مدیران دولتی و حکومتی قرار بگیرد اینست که, فواید آزادی بیان در رسانه به نفع کل جامعه و مفید و مورد نیاز برای همه ی عرصه ها و ارکان جامعه میباشد.
    آزادی بیان در رسانه به تامین سلامت جامعه, با رعایت حدود البته کمک میکند.
    همچون حفظ و ارتقاع امنیت ملی،
     محافظت از اسرار دولتی،
    حفظ حریم خصوصی، آبرو و اعتبار اشخاص،
      سلامت دعاوی قضایی و منصفانه بودن دادرسی ها،
    حمایت ازمخاطبان در برابر تبلیغات گمراه کننده،
     تامین حقوق شهروندی و نظم عمومی در جامعه کمک می کند و متاسفانه بیش از حد محدود کردن و از بین بردن و حذف آن باعثِ قضاوت های غیرعاقلانه وجانشین شدن زور و رانت به جای عقل و منطق، عدم پیشرفت جامعه و تحول و نوآوری, پنهان سازی مشکلات واقعی و در نهایت عدم توجه به موضوعات حیاتی و مورد نیاز در جامعه خواهد شد.
    با این مقدمه,تحت هیچ شرایطی هیچکس حق ندارد خود را در جایگاهی ببیند که این مزایا را از مردم سلب کند و به رسانه حمله کند و مانع فعالیت رسانه و وسیله ی تخریب و تضعیف رسانه و اصحاب رسانه شود,خواه شورای شهر باشد و یا مدیری دولتی یا حاکمیتی.جای تاسف است که این حرکت تضعیف گرانه در گراش,از سوی ارگانی مردم نهاد بنام “شورای شهر”اتفاق افتاده است,اگر شورای شهر خود را ملزم به رعایت بدیهی ترین حقوق شهروندان یعنی آزادی بیان نداند,یعنی بسیار از قافله ی قانون مندی جامعه دور افتاده ایم.

    کامران جعفری
    ۰۷.۰۷.۹۷

  11. نشریه را نخوانده دستور پاره کردن می دهد!
    به روزنامه نگار می گوید لجن پراکن!
    به مردم می گوید بروید هر غلطی خواستید بکنید!

    مردمی که در زمان انتخابات چشمشان کور و گوششان کر میشود و به عربده ها رای می دهند نه گفتمان ها؛ لیاقتشان امثال حسنی و باقرزاده است…

    سکوت خورشیدی را کجای دلمان بگذاریم، آقای بسیجی، ولایی، انقلابی، مذهبی و… چرا سکوت!؟

  12. باسلام
    ایول و دست مریزا به اعضا شورای شهرمان اقایان حسنی . باقرزاده .خورشیدی .
    دکتر فتحی
    اقتدار شهامت

  13. سلام، ‏به جای آن که فقط از درددل ها،بی اعصاب ها ، بگوییم از راه حل ها هم با هم سخن بگوییم. حالا دیگر وقت قهر کردن وجبهه گرفتن نیست.

  14. کسانی که برای خدمت به مردم میلیون ها تومان هزینه تبلیغات میکنن!!!ما هم هیچی نمی فهمیم از رانتهاتون !شهردار سلیقه‌ای تون!سنگ اندازی این جلوی بعضی از انجمن هاواشخاص دلسوز گراش که حتی […] از دست شما ها شاکی شد !!شورایی که تمام توان و سواد پاسخگوییش پاره کردن روزنامه نخونده باشه حال و روزش معلومه!!!

  15. باسلام
    ایول و خسته نباشید به شیر مردان شورای شهرمان اقایان حسنی .باقرزاده .خورشیدی .دکترفتحی نمونه هایی بارز از شهامت .صلابت .اقتدار

  16. درودی صدباره

    جای بسی خوشحالیست که در بین اکثریت نظرات دلسوزانه که همگی متفق القول به حمایت از رسانه و تقبیح تندروی و قلدرمآبی برخواسته اند و بسیار امیدوار کننده نیز میباشد,نظراتی کاملا با برداشت هایی برعکس و متفاوت نیز دیده میشود,و این ویژگی که همه از نظرات همدیگر مطلع شوند و همه بلا استثنا بتوانند نظرات خود را ازادانه بیان کنند,هدیه ایست که از برکت وجود “رسانه” و تلاش و زحمات اصحاب رسانه میسر گشته است.این ویژگی خود بهترین پاسخ به انانیست که,مخالف رسانه میباشند.
    اما در باب نظرات دوستانی مانند”گراشی و خلیل”که بنظر میرسد یک فرد واحد میباشند و باید عرض کنم که,ما نیازمند قضاوت یکدیگر نیستیم تا یکی را خوب و دیگری را بد,یکی را شجاع و یا دیگری را قدرتمند بنامیم,بلکه انچه مورد نیاز در یک جامعه ی روبه رشد و نوپا و طالب توسعه ی همه جانبه است,فقط یک مقوله میباشد,سنجش افراد در چهارچوب احترام به قانون,حقوق شهروندی,حقوق مدنی و اخلاق حسنه ی انسانیست.این بهترین ملاک و معیار برای سنجیدن افراد است.
    فراموش نکنیم,ان وحشی هایی که در ۳۱ شهریور اهواز,بیگناهانی را به خاک و خون کشیدند,از نظر هر انسانی که اندک وجدان بیداری داشت,مصداق بارز تروریست و پیرو تفکر تروریسم جهانی شناخته شدند,اما همین افراد تروریست از نگاه ما,آزادیخواهانی شجاع و قهرمان و مستحق تجلیل از نگاه عده ای دیگر که به هر دلیلی دشمنی و مخالفت با کشور و ملت سرفراز ایران اسلامی دارند,بنظر میرسد.به قول بزرگی,”تروریست تو,آزادیخواه من است.”

    این فقط یک مثال بسیار واضح برای تبیین مقولاتی مانند توب و بد,زشت و زیبا و شجاع یا ترسو بود که,در جهان بدلایل مختلف “نسبی ” هستند بود ولاغیر.هیچگونه مطابقتی بین مثال و موضوع اصلی کامنت وجود نخواهد داشت و فقط یک مثال برای روشنتر شدن موصوع بود.

    بنده برای هیچکس کف و سوت نمیزنم,مگر از کارزار قانون و شرع مقدس و اخلاق انسانی بسلامت عبور کرده باشد.فصل الخطاب و میعادگاه و تنها میثاق بزرگ همه ی ملت ایران قانون اساسیست که برگرفته شده از شرع مقدس اسلام میباشد,هر کس از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تخطی کند در واقع باید به ایمان وی شک کرد.

    والسلام.

    1. جمع کن بساط بیانیه دادن ها رو…
      چرا بعضیا اینقدر تاکید دارن نشون بدن از بقیه بیشتر حالیشونه و با کلمات قلمبه سلمبه یه مشت هجویات رو قالب می کنن!؟
      اگه به بیانیه دادن باشه، همه بلدن!!!

  17. باسلام
    نمه این نظرات داده شده از کمتر از سه تا چهار نفر پردازش شده و این کامنت ها
    نظرات عامه مردم گراش نیست و فقط اذهان مردم تخریب کردن هست
    انشالله که این کامنت رو هم حذف نکنید و این اینقدر دم از ازادی بیان مزنید با گذاشتن این مطلب …..

  18. سلام.بنده هم با سخنان آقای جعفری موافقم.خیلی از کامنت ها را یک نفر می نویسد. لطفا بعضی ها عفت کلام داشته باشند آقای جعفری حقیقت را گفتند که به مزاج بعضی ها خوش نیامد و جسارت کردن.خداوند عاقبت همه ی ما را ختم بخیربگرداند.

  19. سلام قولامن رب رحیم
    باراولشون نیست؛حدوداًسال ۸۵نیزحکم قهرمانی بنده روازعصبانیت پاره کرده ومتعاقباًاز مسابقات کشوری بازماندم.وقتی خیّربزرگواری چون آقای خورشیدی بااختلاف ۵۸۸رای بالاترومستحق ترازوی،پس زده می شودهمین می شودکه ملاحظه میفرمایید:فردی سکان دارشورای اسلامی شده که علناًمرتکب گناه حق الناس(محدودیت آزادی بیان) می شودوازکلماتی بدورازشأن یک رئیس بهره می برد.
    پیشنهاداکیدمی شود نامه های امام علی ع به مالک اشترو احترام به حقوق مردم را مطالعه کنند.
    فأین تذهبون؟
    همیشه موید باشید

    1. دور نشستی و فقط افاضه می کنی!!!
      آقای خورشیدی در انتخابات ریاست شورای سال گذشته خودشون هم به خودشون رای ندادن، کجایی اخوی!؟ به کی دل خوش کردی!؟ به کسی که فقط طبل تو خالیه و فقط وعده داده!!!

  20. باسلام خدمت دوستان
    من میخاستم بپرسم از اونایی که منتقد اقای خورشیدی هستن که به وعده هاش عمل نکرده مگه چه کاری یک عضو شورا می تونه انجام بده که همه جور توقع دارن از اقای خورشیدی اصلا شورای شهر اونجوری که فکر میکنن عامه مردم قدرتی نداره و یا اینکه بتونه زمین واگذار کنه یا مسکن رو ارزان کنه طبق وعده های اقای خورشیدی
    اصلا چنین چیزی نیست و هر یک از اعضائ شورا طبق توان و کشش خودشان می توانن کار انجام دهند و توقعات بی جا اصلا کار درستی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

28 نظر
scroll to top