بستن

کت و شلواری‌ها پا به توپ شدند

در اولين شب فوتسال کارمندان اداره ورزش و جوانان به راحتی 10 بر 2 از سد مجتمع اداري گذشت. در بازی دوم شهردار و همکاران‌اش توانستند پنج بر دو دادگستری را مغلوب کنند. اما فرماندار و کارکنان‌اش نتواستند از پس تیم جوان آبشار اندیشه برآیند و آبشار اندیشه شش بر سه فرمانداری را شکست داد.

میرزا اکبری
میرزا اکبری

۱۲ تیم ادارات گراش در رقابت‌های فوتسال با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در اولین شب این بازی‌ها اداره ورزش و جوانان به راحتی ۱۰ بر ۲ از سد مجتمع اداری گذشت. در بازی دوم شهردار و همکاران‌اش توانستند پنج بر دو دادگستری را مغلوب کنند. اما فرماندار و کارکنان‌اش نتواستند از پس تیم جوان آبشار اندیشه برآیند و آبشار اندیشه شش بر سه فرمانداری را شکست داد.

این بازی‌ها از سوی هیات فوتبال اداره ورزش و جوانان و فرمانداری برگزار می شود. اداره ورزش و جوانان، شهرداری، دادگستری، فرمانداری، مجتمع اداری، نیروی انتظامی، آبشار اندیشه، بیمارستان، دانشگاه، اداره آبفا، هلال احمر و آموزش و پرورش ۱۲ تیم حاضر در بازی‌ها هستند که در سه گروه ۴تیمی تا شناخت تیم قهرمان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در بازی‌های دوشنبه شب کارکنان دانشکده علوم پزشکی روبه‌روی همکاران خود در بیمارستان قرار می‌گیرند. آموزش و پرورشی‌ها به مصاف هلال‌احمر می‌روند. آبفا و نیروی انتظامی بازی پایانی دور اول را برگزار می‌کنند. این بازی‌ها ساعت هشت هر شب آغاز می‌شود و دیدن کارمندان کت و شلوارپوش در لباس ورزشی خالی از لطف نیست.

گزارش تصویری عبدالرضا افشار از شب اول بازی‌ها را ببنید.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top