بستن

گراشی‌ها پرچم‌ ابوالفضل(ع) را به اصفهان بردند

هفت برکه (گریشنا):کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب وابسته به موسسه هفت برکه با همکاری حسینیه ابوالفضل(ع) و گروه دمام‌زنی هیات جوانان قمربنی هاشم (ع) گراش، مجری برنامه‌ای مذهبی در اصفهان شدند.

به گزارش خبرنگار هفت برکه:تاسوعا و عاشورای امسال خادمین حرم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) به دعوت کانون روایت آفتاب به گراش سفر کردند تا در چندین برنامه‌ی مذهبی در گراش حضور داشته باشند. (خبر در گریشنا) انتشار اخبار این برنامه در فضای مجازی مورد توجه‌ی هیات امنا حسینیه حضرت ابوالفضل (ع ) شهرستان مبارکه اصفهان قرار گرفت.

هیات امنای این حسینیه در اصفهان با هدف تجلیل از خادمین و بانیان خیر خرید قطعه زمینی در کربلا برای ساخت موکب از کانون فرهنگی- مذهبی روایت آفتاب و خادمین حرمین امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) دعوت و این کانون را مجری برنامه‌ی تجلیل از خیرین کرد.

تیم اجرایی کانون روایت آفتاب گراش با همراهی خادمین حرمین و همچنین همکاری گروه دمام زنی هیات جوانان قمربنی هاشم (ع) گراش، ۳۰ شهریور مصادف با ۱۱ محرم در محله حسن آباد قعله‌بزی شهرستان مبارکه اصفهان حضور یافتند و بعد از برافراشته کردن پرچم گنبد حرم امام حسین (ع) در این حسینیه، مراسم تجلیل را به اجرا رساندند.

کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب گراش از سال ۱۳۹۰ فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خود را با استفاده از ایده‌های متفاوت و چاشنی خلاقیت آغاز کرد. برنامه‌های همچون نمایشگاه عاشورایی روایت آفتاب یک و روایت آفتاب دو ،نمایش فاطمی هم آوای یاس، نمایش عاشورایی چشم در چشم فرات، برگزاری چهار دوره همایش بزرگ رضوی هشتمین آفتاب و همچنین دعوت و میزبانی از خادمین حرمین امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) در صبح تاسوعای حسینی با همکاری هیات امنا حسینه حضرت ابوالفضل (ع) گراش را در کارنامه‌ی فعالیت‌های این کانون می‌توان دید.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top