بستن

حسین گراشی قربانی جاده‌ها شد

هفت برکه (گریشنا): در دومین روز پاییز، تصادف جان حسین گراشی شهروند ۴۰ ساله‌ی گراشی را گرفت.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، ساعت ۱۲ و ۵۴ دقیقه‌ی دوم مهرماه، حسین گراشی با پراید خود از اوز به سمت گراش در حال حرکت بود، و ایسوزو حامل پخش دارو نیز بعد از خالی کردن محموله‌ی خود در گراش، در جاده‌ی اوز- خنج مسیر خود را طی می‌کرد که حادثه اتفاق افتاد. این دو خودرو در مقابل هنرستان رافعی اوز در مسیر جاده اوز- خنج به صورت رخ‌به‌رخ با هم برخورد کردند.

در این حادثه دست چپ راننده‌ی پراید که در حال رانندگی از پنجره خودرو بیرون بود از بازو قطع می‌شود، اما او جراحت جدی‌تری در ناحیه‌ی قلب و سر نیز پیدا می‌کند که منجر به خون‌ریزی داخلی می‌شود. نیروهای اورژانس اوز بلافاصله او را به بیمارستان گراش منتقل می‌کنند اما بعد از چند ساعت، عملیات احیا و درمان او بی‌نتیجه می‌ماند و غروب امروز، پزشکان مرگ حسین را به صورت قطعی به خانواده‌ش اعلام می‌کنند.

محمدجواد پیرایش، داماد خانواده گراشی، می‌گوید: «جسد حسین به سردخانه منتقل شده است و مراسم تدفین او نیز تا برگشتن برادر بزرگ‌ترش از دبی تاخیر خواهد داشت. حسین دفتر‌دار شرکت بتن‌راه گراش بود و از او یک کودک به نام کیارش به یادگار مانده است.»

دو سرنشین ایسوزو از این حادثه جان سالم به در بردند.

محمد شکاری، از نیروهای هلال‌احمر گراش، با ابراز گلایه‌مندی از کارکنان اورژانس لار می‌گوید: «بلافاصله بعد از حادثه، یکی از همکاران از اداره‌ کل راه و شهرسازی لارستان برای سوال از موقعیت دقیق و جزییات حادثه با ما تماس گرفت. ما که از این حادثه بی‌اطلاع بودیم، برای به دست آوردن اطلاعات با نیروهای اورژانس گراش تماس گرفتیم و آن‌ها نیز با ابراز بی‌خبری به ما پیشنهاد دادند که اطلاعات را از اورژانس لارستان بگیریم. طی تماسی که با اورژانس لار داشتیم، آن‌ها با مطرح کردن این موضوع که محل تصادف در محدوده‌ی استحفاظی لار است و ربطی به گراش ندارد، از دادن اطلاعات به ما امتناع کردند؛ در حالی که خدمات پایگاه امداد جاده‌ای هلال‌احمر محدوده و حوزه‌ی استحفاظی ندارد و از طرفی بعد از پایگاه امداد جاده‌ای گراش تا فیروزآباد و فراشبند هیچ پایگاه امداد جاده‌ای دیگری وجود ندارد. ما با این مسائل مشکلی نداریم اما این‌جا حرف از جان مردم است که باید جدی گرفته شود. عوامل تصادف به ۴ گروه عوامل جاده‌ای، انسانی، وسایل نقلیه و عوامل محیطی تقسیم‌بندی می‌شود.»

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

13 نظر

  1. سلام. خبر بسیار ناراحت کننده ای بود و بسیار بسیار شوکه شدم. خدا به خانواده ش صبر بده.خدا رحمتش کنه.

  2. شاید اگه لار اطلاع دقیق به هلال احمر گراش میداد و نیرو زودتر به محل حادثه میرسید این اتفاق نمیافتاد

  3. هلال احمر در صورتی اعزام میشه که یا تعداد مصدومان زیاد باشن یا مصدوم در خودرو گیر افتاده باشه یا نزدیک ترین پایگاه جاده ای باشه
    در این صحنه کدوم از این موارد هست اولین پایگاه نزدیک به صحنه اورژانس اوز بوده
    خب تا هلال احمر گراش برسه این ها رسیدن بیمارستان که

  4. سلام
    شما خوبه قبل اینکه پیام بنویسید اولا وظایف هلال احمر و و اقداماتی که میشه انجام بدن و برید بخونید ثانیا بهتره یه مروری هم روی نقشه جغرافیا منطقه بندازید شاید گراش به صحنه نزدیکتر بوده تا اوز ثالثا اقداماتی که امدادگران زحمتکش هلال احمر انجام میدن در حد کمک های اولیه پیشرفته هست و به محض رسیدن تکنسین اورژانس (حتی در طول مسیر حرکت ) میبایست مصدوم را تحویل عوامل اورژانس بدهند .

  5. بله هلال احمرمسدومان رو اماده میکنه و این اورژانسه که تحویل میگیره.با این اوصاف اورژانس گراش نزدیکتر بوده.مگه چه اشکال داره هر دو نیرو باشن؟؟جواب لار به گراش جواب درستی نبوده که بگن ب شما ربطی نداره.ایا اگه خدایی نکرده این اتفاق سر اشناهای خودتون میومد هم میخاستین خودتون برید یا اونی ک نزدیکتره؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top